. o O ( Novembers tanker )

Det bruges skam stadig på stort set alle advokatkontorer - jeg arbejder med det dagligt :smiley:

3 Synes om

Brr, jeg har været på en lang gåtur i regn og hagl, og blev fuldstændig gennemblødt. :cloud_with_rain:
Nu ligger jeg under dynen med Fritzz, og prøver at få varmen.

4 Synes om

Har fået tilbud på reparation på min bil :s: … skal - skal ikke?
Min symaskine blev endegyldigt dømt ude i går, så skal have en ny (muligvis en brugt ny, da jeg jo ikke syer så meget som før i tiden) …
Der bliver kun råd til julegaver til mig selv i år :cool:

Det er også den helt rigtige prioritering :tihi:

6 Synes om

Nogen der har bemærket et sted man kan købe hvide julestjerner eller hvid julekaktus? Det skal være hvid :slight_smile:

Kan dette bruges?

http://tilbudsavis.plantorama.dk/uge-45-2017/?page=8

Okay jeg er træt, og når jeg er træt, læser jeg åbenbart julestjerner og juleroser som det samme… Overvejer om jeg burde gå i seng… :blush:

Tjaaeh, jeg har kigget i tilbudavisen for Plantorama lige inden jeg lavede opslaget (vi har en lige et par lyskryds ude) og kan ikke se ud fra noget af det at de skulle have hvide, derfor jeg blev lidt bekymret, hehe… Min mor ønsker sig en i fødselsdagsgave i morgen :slight_smile:

Hehe, elsker at nørde stamtavledetaljer langt tilbage. Sådan via en kombination af SVERAKs stambok, pawpeds database for Briter, Persere og Siatalere så er jeg ved at have stykket mere stamtavle sammen på nogle af de gamle EUR aner end de forskellige af databaserne har hver især - aner som altså er en kombination af de tre racer i nogle af linjerne :hoho:

3 Synes om

Har været så tosset og melde mig til opdrætter kursus modul 2 :open_mouth:

Maven slår allerede knuder over den afsluttende prøve :grimacing: jeg dur bare ikke til den slags :tired_face::stuck_out_tongue_winking_eye: jeg dumper med et brag :roll_eyes:

Det der kan jeg genkende fra min slægtsforskning :hoho: Slægtsforskning for katte :slight_smile:

God beslutning, gode kurser med masser af læring.
Pøjpøj med eksamen, i min bog er eksamen dog ikke det vigtigste. Pyt om du dumper, bare du lærer stoffet.

En prøve er jo ikke det afgørende; det afgørende er at du deltager i kurset og senere kan forholde dig kritisk og nuanceret oplyst.

Jeg er en af de der typer der intet har imod eksamener; så jeg sender dig lige en portion cyber-mod :slight_smile:

1 Synes om

klejner …done :rock:

3 Synes om

Klokken er ikke engang 12, og jeg har allerede været i Faaborg og bestille en nye sofa :rock: Og brugt lidt flere penge, jeg ikke har … :ups: Men jeg kan jo ikke undvære en, og denne her ligner meget den, jeg havde før, og så er det læder. Til en forholdsvis overkommelig pris, så jeg ikke behøvede at tage IKEA i denne omgang.

6 Synes om

Jeg er vild med bengaler, og når man så sammensætter en flot bengaler med så smukke baggrunde, så skaber man magiske billeder. :heart_eyes:

https://www.instagram.com/sukiicat/

5 Synes om

F***:face_with_symbols_over_mouth: En parkering på 1½ time, da jeg lavede interview den anden dag har lige kostet 250 kr., fordi jeg glemte at tjekke ud fra parkeringsautomaten, da jeg kørte. Mand, hvor jeg hader det system lige nu. :hmpf::doh:

mon der skulle være en fra Nyborg der skal til Korup …og gider at tage en ½ gammel radio med for mig?

Det er altså bedre end et system, hvor man skal forsøge at gætte på, hvor længe man skal holde der. Og det er også en del billigere end en parkeringsbøde :slight_smile: Men jeg forstår din ærgrelse. Jeg har selv gjort det samme engang.

Hjemvendt fra 100% afslapnings og forkælelsesophold på Himmerland Golf og Spa Resort.
Helt og aldeles opløst i samtlige muskler og led, mæt og afslappet…
Pga travlhed var vi desuden blevet opgraderet til superior værelse, det klager vi heller ikke over :slight_smile:
Det kan absolut anbefales :slight_smile:

6 Synes om

Har været til et fantastisk foredrag med Chris MacDonald i dag.

Får I muligheden så tag med

Han er fantastisk til at fortælle, der er gået en komiker tabt i ham, han er nærværende, og han er rigtig god til at holde en fast.
Og så var der virkelig mange gode grin indbygger :slight_smile:

1 Synes om

Så kom den første julelyskæde op :wink:
jeg gælder mig til jul

3 Synes om