. o O ( Novembers tanker )

Det gør jeg sikkert også … :cool:

Av for filan… Sådan et godt snit i blommen på tommeltotten med løgsaft på kniven… :persevere:

1 Synes om

og det sviner forfærdeligt

Helt vildt! Det er en dum ting at give sig til :slight_smile:

1 Synes om

Jamen så la’ da vær’ med sår’n nowet!

3 Synes om

Jeg var til voksenfest igår med alle mandens søskende, respektive påhæng også nogle private venner til mandens søster der lagde hus til. Hold da fest hvor er det lang tid siden jeg har grinet så meget, og smagte en masse forsk. specialøl, der var en del gode og et godt blandet udvalg.

Det var rimelig heftigt, jeg mødte den berømte/berygtede Kraken… jeg nøjedes med at hilse let, det var der andre der ikke gjorde :muhaha:, og dagen idag har så været lidt hård. Steffen har til gengæld haft det fantastisk, for han havde ikke tømmermænd, Miras løbetid er stoppet, og jeg har ikke kunnet sige noget idag… endet end mimelyde eller lidt kvækken, så han har hygget sig… den dumme unge. Han er meget sjovere når han også har tømmermænd. Næste gang det er hans tur tror jeg, jeg vil stå og hoppe i sengen lige ved siden af hans hoved… hævnen er sød :hoho:

8 Synes om

Er der nogen der kan huske den tråd herinde hvor der blev spurgt til om det var bedst at have en Facebook-side eller Facebook gruppe til sit opdræt? Jeg kan simpelthen ikke huske det, og jeg vil gerne over i den tråd. Er der nogen der kan hjælpe med link til den eller huske hvad den hed?

Jeg tror muligvis den er fra efter 18. september. Har du kigger i arkivet?

Ja, jeg har lige været i vores forsk. kategorier, og den er ikke dukket op :ihhaltsaa:
… eller også har jeg overset den i min bagstiv-hed… (sidstnævnte absolut en mulighed

Den er lavet efter den 18 september. Men du kan se den på gamle kattegale, her… https://arkiv.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=58379

Var det d. 18/9 der var skæringsdatoen for hvornår indlæg kom med over eller ej… sorry kan ikke huske det :wink:

Det kan jeg hellere ikke, men gætter på at det var den dato, siden Lykke nævner den. :wink:

2 Synes om

Da det er mig der startede den tråd og da gerne så den på nye kattegale, måske den kan blive kopieret eller må jeh selv kopiere og lave en tilsvarende tråd eller?

Der var nemlig mange fine svar og jeg er stadig i planlæggerfasen til om jeg vil lave en side eller en gruppe

1 Synes om

bumper lige…

Du må meget gerne kopiere tråden over. Det er det, der er hele hensigten med at holde liv i det gamle site i en periode - så man kan hente noget, man kommer i tanke om, man mangler. Den må så bare ligge som et langt indlæg herinde.

1 Synes om

Vi skal til skole/hjem-samtale med Smilla i dag kl. 15.10. Hun går i 7., og de unge skal selv med.
… Nu viser det sig imidlertid, at hun først har fri kl. 15.35. :face_with_raised_eyebrow:

@Vipstosen Nu er det oprettet her Facebook side eller gruppe - hvad skal jeg vælge? - Opdræt - Kattegale

1 Synes om

Øhh flot

I dag er det et år siden denne elskede, lækre fyr flyttede ind i mit hjem og ind i mit hjerte :hjerte: :love: :smelter:

19 Synes om

Ha, nu har vi så prøvet det også. Vi bestilte mad og sand i til kattene hos Zooplus i onsdags, det blev pakket i 3 kasser, de 2 sendt med GLS og den 3. med DHL-PostNord. De 2 af dem er kommet i dag med hhv. GLS og PostNord. Den sidste GLS pakke, er havnet i Ennery i Frankrig :ahhhhhhh:. Hvad sker der lige for GLS :gruble: .

3 Synes om