Hallelujah!
Uhhhh det kunne blive fedt som privatbolig, men okay, det synes jeg stort set om alle kirker.
Jeg kender nogen i England, der bor i et ombygget kapel Det er ret fedt!
Der følger en privat bolig med på , hvis jeg husker rigtig på 180 kvm, men den kunne vel bruges som gæste værelse
Det vil jeg godt tro
Ja nogle her i området, har købt en mission hus, det er også meget fint, det er lige med og se ideen og få huset sjæl med
Kon lige til og tænke på, hvis der kom så mange, som der er sidde pladser til, sikke det kage der skulle bages
Og opvasken efter kage bagning
Er der ikke er industrikøkken sådan et sted? Når de skal vaske alle de der nadver-“shotsglas” så er det en nem opvask
Thjow - tjaaa ved ikke
Hvis jeg ikke husker helt galt, har jeg været til fest flere gange i denne her gamle kirke, som ligger i Møllegade på Nørrebro (København). Den var så vidt jeg ved, privatejet på daværende tidspunkt, og de lejede den ofte ud.
Nogle der har smagt denne her,
Fik 3 styk
Godt være det er bare mig, men for mig, smager den af bailys
Fik købt forkert grus…
Silicate eller sådan noget… Nå men nu er det købt og skulle prøves…
Har lige tømt den ene bakke og fyldt den op med silicate…
Hold da op hvor det larmer når de er på bakken, både når de går på gruset, når de graver plads til det de nu skal, når de tisser og når de graver det til igen… Syntes næsten også jeg kunne hører tisset rende ned igennem de der sten
Nå, det kan være jeg vænner mig til det
Jeg synes her er koldt i dag
Det kunne godt blive den første aften, med tændt op i brændeovnen
Jeg syndes også det er koldt i dag
Men holdt ud i t shirt
Nu hjemme er det shorts, mest for at trække det med jeg fryser, har virkelig lyst til varme i dag, men tro jeg venter
Fryser også vildt meget idag og har fundet de varme sutsko frem for første gang siden foråret
Lige været ud efter vasketøjet
Sikke en flot dag, og sol ned gang
Lige ved og tro der var rim i græsset, men det kan ikke passe, det må have været lyset i det våde græs
Selv om vasketøjet kom ud kl 7:30 i dag, var der noget der ikke var helt tørt, ikke en vind havde rørt sig
Noget kom ud kl 15, som jeg havde vasket i hånden, det var helt vådt endnu, det komme ud i morgen igen
Men det der kom ind, sikke en duft, der breder dig i bryggers, meget kold, frisk og sol, som kun vasketøjet kan duft af, når det har været ude
Med venlig hilsen
Hellig…birma? Det har det da aldrig været
De er også for unge til overhovedet at må sælges
Man må godt annoncere dem før 12 uger, de må bare ikke forlade moderen før de er 12 uger.
Og så blev den anmeldt
Selvfølgelig, men sådan som annoncen er sat op giver det (for mig i hvert fald) indtryk af at killingerne er til salg og kan afhentes nu
Det må da sige at være en ny type Birma
Forstår slet ikke de har kunne indrykke annoncen, for er de under 12 uger, så skal man skrive hvilken dato, de må flytte