Godt nok har jeg meget og lærer endnu, men det troede jeg heller ikke var rigtig, han er godt nok meget fejl farvet
Har kige fået denne skærm print sendt til mig, med beskeden
Det er lige noget der ville passe dig, skøre katte menneske
Jeg syndes den er så genialt
Tryk på den og den bliver større
Med venlig hilsen
Aslan glemte at man ikke skal stille sig for tæt på klumpe dumpe her…
Jeg kom til at træde på ham, hvilket gjorde han helt velfortjent satte advarselstænder i min fod…
Jack fra Microsoft har lige ringet. Men jeg tror, han opdagede, at det var forkert nummer. Han lagde på, før jeg nåede det
Nogle der mangler agaver…
Min far elskede at hjælpe sin agave med at formere sig og blive størrer, men nu har vi en del agaver vi gerne give til hjem som vil passe godt på dem
Så hvis nogle mangler bliver jeg glad
Nu komme jeg jo ikke hjemme fra, men er der en meget meget lille en, der kan sendes,? mod jeg betaler portoen
Vil jeg gerne købe en, har en men den ligner ikke drn jeg har, og det er en med mor’s historie der er bag ved
Når jeg bestiller planter (fx kattegræs der er græs og ikke hvede) så gør jeg det ved Plantorama, da de levere (fra Vejle til Fredericia) Jeg kan ikke huske hvad det koster, men leveringen er ikke så dyr
Åh sikke en nat
Nå nu jeg er vågen, har jeg besluttet og give resten af familien nybagte boller til morgenmad
Med venlig hilsen
Jeg skal til WS Jeg glæder mig helt åndssvagt
Ulla T skal med, og mine forventninger er, at vi får en ordentlig en på opleveren og netværket med nogle skønne mennesker
Men ikke desto mindre er det jo også det udstilling handler om Hyggeligt selskab og gode oplevelser
Så fik min mor ryddet lidt mere op
Imorgen kommer Katja
Min mor var her i går og er gået igang med soveværelset… Hun er ikke færdig, så vil komme igen en anden dag .
Simba holdte selvfølgelig øje med om mormor nu også gjorde det hele rigtigt
Her er lidt af resultatet:
Åh jeg er så vil med Katja den smil hun har, det er virkelig en der sig ja ja mor nu gær jeg det for din skyld, tag nu den billede
Milles puttebehov har simpelhen nået nye højder, i nat måtte jeg vække kæresten for at få ham til at flytte hende
Jeg havde ikke orket flytte mig da hun kom op i sengen for at putte, med det resultat hun lagde sig på min ryg… Og jeg lå på mine hænder så at skubbe hende væk var ikke muligt, vippe frem og tilbage resulterede i damen begyndte at spinde og ælte dynen
Så jeg kunne vække kæresten eller rulle om så jeg må på min højre side, men der var jeg bange for at hun ville ramme væggen for hårdt, så staklen måtte diskutere med hende
Nemlig
Et tip til dig, @Tea - hvis du godt kunne lide at se Forræder, skal du se den britiske version, hvis du har adgang til den. OMG! - den er vild
Jeg ser den på TV 2 Play, så jeg ved ikke, hvilken kanal de sender den på.
@galath Tak for tippet! Jeg har TV2 Play, men vidste ikke den lå der. Den må jeg straks se.
Der er vist 5 afsnit indtil videre. Et nyt hvert uge.
Katja har besluttet sig for at blive kaldt Toby og han/ham…
Så jeg har fået mig en søn
@MorTilKatja Skal du så have nyt brugernavn på KG?