. o O september tanker O o

Sikke en flot 1 september dag

10 Synes om

Da jeg vågnede, lå Kodak og Donkey helt tæt op ad mig … det er så hyggeligt :smiling_face_with_three_hearts:
Men de lå ca. på midten af sengen … på tværs … hvilket efterlod mig ca. 100x120 cm. at sove på :venter:

10 Synes om

Det skulle vel være rigeligt til dit smækre legeme :thumbup:

3 Synes om

Jeg har været syg henover weekenden (og er vel ret beset stadig, da øjnene stadig løber noget i vand og jeg fortsat snotter) Hittemissen er ikke sådan en ligge-i-arm-kat. Bevares, han spinder da og vil nusses, men ikke særligt længe ad gangen og han foretrækker fodenden af sengen.

Men her mens jeg har været lagt ned, har han været ret bekymret. Han har trampet spindende rundt på mig og vækket mig flere gange i døgnet for at “tjekke ind”.

13 Synes om

Efter jeg er frisk nok til at være rykket i sofaen, er han ikke længere bekymret for, om han får mad :joy::heart:

17 Synes om

Hvor er han dog en smuk kat @Tykkemissen :heart_eyes:

Håber snart du er helt frisk igen :kryds:

3 Synes om

Åh sådan en dejlig passe på dig kat
Hvor er han fin :star_struck:

2 Synes om

God bedring :kram:

1 Synes om

Åh ja og god bedring. :kram:

1 Synes om

Jeg har været på Fyn i dag, sammen med min 21-årige søn, og hjembragt mit første pelsede barnebarn: Bismarck, som er den lækreste velsocaliserede britekilling. :smiling_face_with_three_hearts:

26 Synes om

Ej for dælen hvor er Bismarck dog nuttet! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

4 Synes om

Tillykke med din pelsede barnebarn :flag:

2 Synes om

Cutie :heart_eyes:

1 Synes om

God bedring :kram:

Og sikken smuk kat du har :lazykitty:

1 Synes om

mit første pelsede barnebarn: Bismarck, som er den lækreste velsocaliserede britekilling. :smiling_face_with_three_hearts:

[/quote]

Tillykke med pels barnebarnet, nuttetheden kender ingen grænser

:smelter:

3 Synes om

Jeg tror, der er sket en fejl. Du har glemt at sætte han af hos mig :heart::heart_eyes:

Stort tillykke med lækkermåsen

3 Synes om

Tak for god bedringer. Det er en genstridig omgang, jeg har reddet mig. Jeg havde håbet at blive rask i nat, men kl er 04.48 og det er ikke tilfældet. Jeg har et møde 70km væk i dag, som jeg skal møde op til. Så jeg satser på, det kun er det ene øje, der løber i vand.

4 Synes om

Og tak for roserne af min kat :heart: Jeg ville sige, man skal passe på, det ikke stiger ham til hovedet, men jeg tror slet ikke, det er muligt for ham :joy: Han er uden tvivl familiens baby og han må næsten alt. Heldigvis er han lige så sød, som han er fræk. I hvert tilfælde over for os herhjemme. Gæster gider hab ikke. Så gemmer han sig indtil de går (undtagen når mormor kommer)

7 Synes om

Hvordan er det gået i dag?

Fortsat god bedring :kram:

4 Synes om

Tak :blush: Jeg fik det heldigvis bedre op ad dagen, så jeg tror, jeg er tilbage på mine vanlige 70% i morgen :joy: Mødet gik fint og dagen og især aftenen endte med at være rigtig hyggelig sammen med børnene :heart:

5 Synes om