Jeg kommer simpelthen ikke afsted alene … det har jeg ikke selvdiciplin nok til
Så nu må vi se … hun har allerede sendt en sms, at hun håber vi snart kan finde en dag for en ny aftale
Det har jeg nemlig heller ikke - ikke engang til en tur rundt om den ganske kønne mose, der ligger mindre end 500 meter fra mit hus.
Lyder ikke godt
Han kom så først her til morgen og det var et hurtigt besøg … jeg er et fjols, så er det officielt!
Der var ingenting galt med den strømdåse i loftet … jeg havde vandet blomster den anden dag og en underskål var åbenbart løbet over … og vandet flød ned i en forlængerledning der lå på gulvet, nede under vinduet
Det var forsøg nr. 2 i år på, at sætte ild til huset
Mon det er et tegn?
Sikkert, men på hvad?
Ja, det er jo lige det…
Mere bekymrende end din skabs-pyromani er det da, at HFI relæet ikke slår fra i sådan en situation…
Kommenterede elektrikeren ikke på det?
Nope …
Men når det nu skal være, så hellere noget så simplet end det var gamle ledninger eller skadedyr der var skyld i det, især hvis det var steder hvor man ikke kan se det, eller komme til det. Den tur har jeg været igennem, p.g.a. gamle stofledninger fra da opgangen blev bygget i 1914 (det forrige sted jeg boede).
Sikke dog en dejligt nyhed og læse fra dig af
En fantastisk historie.
Cat lost in Yellowstone travels 800 miles to reunite with owners after two months
Alene at ha’ klaret sig ud af Yellowstone i live, er nærmest en bedrift - sej kat!
Ved godt det ikke er pænt og grine, men
Det her har jeg grint så meget af i de sidste 30 min
Hop til 2:45 og cirka 40 sekunder frem
I morgen drager jeg til hovedstaden for at besøge min gamle killingekøber, så vi kan designe mit halssmykke til min fine opal. Jeg glæder mig SÅ meget. Både til at få lavet smykket, men så sandelig også at se hende igen og ikke mindst hilse på min gamle “killing”. Hun købte to brødre fra mit nytårskuld for snart 17 år siden. Det sjove er at det kuld fik navne efter ædelstene og hun er tilfældigvis juveler
Rigtig god fornøjelse og så håber jeg, du vil vise billede af dit halssmykke, når det er færdigt. Jeg elsker opaler