Det vil jeg i hvert fald. Den opal betyder så meget for mig. Det er svært at sætte ord på præcis hvorfor. Men ja, jeg vil selvfølgelig dele fotos når den er færdig
Særkollektion MÄVINN hos IKEA har nogle produkter med kattetema:
Jeg er især pjattet med den her, meeen har lidt lovet mig selv, at sådan en burde jeg vel selv kunne sy. Måske det ligefrem sker en dag.
Så har vi tegnet snakket i et væk og den kommer til at blive SÅ smuk. Nu vil hun finde ud af præcis hvad det kommer til at koste og når jeg har accepteret prisen, går hun i gang med den. Hun glæder sig vildt meget til at arbejde med det. Og jeg glæder mig vildt meget til at se det færdige resultat
Det var også fantastisk at hilse på min gamle killing igen. Man skulle næsten tro han kunne huske mig, for han ville hele tiden snakkes med. Det er dog muligt at de godbidder jeg havde med, også havde noget at sige
Det lyder spændende og lovende. Glæder mig til at se den.
Ja den er super, super sød. Den er nok ikke så svær at lave, men tror ikke jeg selv ville få det gjort.
Det gør jeg næppe hellere, men hellere tro at jeg kan gøre det, end at bruge penge på noget jeg strengt taget ikke mangler.
Så absolut!
Så har PostNord igen sagt de ikke kunne træffe mig hjemme og igen taget pakken med.
For det første ER jeg hjemme og har været oppe siden kl 7.00 så er ret sikker på de IKKE har været her, for det andet har jeg modtagerflex, hvilket der tydeligt er mærket med, så hvis de rent faktisk HAR været her ville de se det
Har skrevet til deres chat, og får måske først svar i næste uge
Godt misserne stadig har mad, og at maden godt kan vente til de får afleveret den hos mig
Det kan være firmaet du handler med
Der er nogle firmaer der selv har taget beslutningen om, selv om modtager har flex levering
Vil de ikke, posten sætter pakken
Pga svind
Åh svært og forklare, men giver det mening
Ellers prøver jeg bedre
Det er helt sikkert bare PostNord, der prøver at hoppe over hvor gærdet er lavest.
Eller, det vil sige at nogle af deres bude, har en noget tvivlsom moral.
Oplevede det selv da jeg boede i rækkehus på Amager (altså ingen dørtelefon eller lignende.) Var hjemme og havde i øvrigt også ModtagerFlex, så pakken kunne bare være stillet. Alligevel røg den i pakkeshop, og jeg kæmpede i flere dage med at få dem til at fatte sagen (de blev bare ved med “du var ikke hjemme!”), og blev til sidst lovet gen-levering … hvilket bare aldrig skete.
Så jeg måtte afsted med mit dårlige knæ og trække cyklen, så jeg havde noget at manøvrere den tunge/uhandy pakke (en ledningsfri støvsuger) hjem på.
Efter jeg er flyttet til Jægerspris går det sååå fint. Ikke alene bliver selv tæt på 30 kilos tunge pakker med grus båret op til mig på 1. sal (“det er jo gratis motion!” siger buddet), jeg er endda engang blevet ringet op af buddet da jeg ikke var hjemme, og ikke selv havde nået at registrerer at de kunne sætte pakken, så han kunne høre hvad han måtte stille op med pakken, så han evt. kunne skåne mig for turen til pakkeshop.
Jeg fik den idag pakken , det var en udenlandsk chauffør.
Så har jeg godkendt prisen for at få lavet min halskæde, så nu skal jeg bare vente og vente og vente
Hvor er den fin @Eva
Og hvor er det rigtigt
Wauw se lige den her.
Man kan få en bøtte fra tupperware der hedder noget shake
Til og marinere kød i
Nogler der har den og kan sige det gode og dårlige om den
Min første tanke:
Hvad gør den særlig til at marinere kød i?
Jeg tænker at en almindelig lufttæt beholder kan gøre det lige så godt - selv bruger jeg de nye fra Sistema, der er helt tætte. Så tætte at de er evære at åbne igen. De kan købes i de fleste butikker, og er nok også noget billigere.