The invisible cat…
Ja, du har jo selv lige ̶o̶p̶l̶e̶v̶e̶t̶ ̶h̶a̶m̶ oplevet at han gemmer sig
Den anden Dorthe var her i går og hun så ham heller ikke …
could have - hvis jeg ellers havde været lige så hurtig som ham…
Håber sgu’ ikke din dyrlæge hedder Dorte - for så begynder der at tegne sig et mønster…
Ja, der har du noget tilbage at ønske …
Han er vel bare tryllekunstner uden assistent, og må derfor lave sine forsvindingsnumre selv.
… og så alligevel, du dukkede op en time før, end jeg ventede dig
Hurtigere end min egen skygge…
Syndes virkelig den ligner Katja tegning på meget, at det er Katjas
Han har også tegnet direkte efter
Åh jer der er lidt bare en gang imellem, trætte af og åbne døre for jeres katte, vis dem klippet her på 30 sekunder
Så har de lidt og lære
https://youtube.com/shorts/VABH5nbChSg?si=BS1Yu2FuA6R2jYhL
Med venlig hilsen
Endnu en gang brillerer Zooplus sig i elendig kundeservice!
Pokkers at være “stavnsbundet” dertil, fordi det er eneste sted jeg kan finde både bozita og Golden grey master grus til almindelige menneskepenge.
Gid jeg kunne finde det et andet sted samlet … så tror jeg faktisk ikke, at jeg igen gad handle ved zooplus. Det er nu tredje gang de laver det stunt med mig. Inden for nyere tid.
Men man må da håbe at mine katte kan spise en refundering, for de får kun halvdelen af det bestilte foder
Det er jo meget bedre forretning for Zooplus bare at smide en refundering, så de tvinger mig som kunde til at bestille igen og dermed betale fuld porto igen - og bestille mere, så jeg kommer op på mit minimumsbeløb for rabatten, jeg er berettiget til … meget bedre forretning for dem for så får de jo mersalg!
Det er bedre forretning, i stedet for at være serviceminded og spørge mig, om nogle af de udsolgte varer, mon kunne byttes om til nogle andre versioner af samme foder, så jeg fik det antal jeg havde bestilt!
… og meget bedre kundeservice havde det også været, ikke at påstå at noget er udsolgt - og det så stadig figurerer af webshoppen et døgn efter!
Så stort et firma må jo alligevel have et seriøst lagervare-system.
(Det er jo ikke et en-mands firma med manuel lageroptælling … men han havde jo så nok også tilbudt en anden løsning forud for en refundering, for han ville da hellere have en glad kunde, der kommer igen, og penge i kassen …)
Jeg ved godt Bitiba er søster selskab, men på en eller anden måde funker det bare bedre, og de har også Golden grus til menneskepenge
Jeg har endnu til gode efter mange år, at brænde en sikring over dem
Dem kommer jeg til at tjekke igen næste gang, som jo så bliver tidligere end planlagt nu, kun halvdelen af foderet kommer …
oftest synes jeg bare bitiba har haft udsolgt af de ting jeg skulle bruge, når jeg har tjekket tidligere
Men det er da bedre at de er ærlige om lagerbeholdning end at man ikke får det man bestiller. Zooplus’ “kundeservice” er godt nok op ad bakke … så bitiba må have et forsøg igen næste gang
Nå hende den ældre
Denne opsats den har stået med blomster på med vand, og dekoration( limet) på
Der er kalk på den også
Jeg førsøger med @solveig kur
Før
Efter en dobbelt “kur”
Med venlig hilsen

Endnu en gang brillerer Zooplus sig i elendig kundeservice!
Jeg har omvendt udelukkende positive erfaringer med zooplus, efter +10 år med dem som stort set eneste pusher…
Kan ikke gennemskue, om der ligger mersalgs-hensigter bag det du oplever - ved jo heller ikke hvilke rabataftaler du har, men for mit vedkommende ville det være gået lige op, hvis resten af ordren kom med ved næste bestillig.
Om de har kapacitet til at håndtere manuelle opdateringer af ordrer on the flight er så en anden sag - i og med at ordrer låses allerede på afgivelses-tidspunktet, tænker jeg at deres operation ikke er gearet til det, og det hænger jo nok netop sammen med størrelsen…
Jeg har handlet der i alle år med kat … så 18 år lige om lidt og i 9 ud af 10 tilfælde er alt godt.
Men at påstå noget er udsolgt, når enhver kan gå derind og stadig bestille det? Så er deres fine lagersystem ikke meget værd i forhold til, hvor stort et foretagende de har gang i nu tjekkede jeg lige første mail - de sendte mail søndag formiddag om, at varen var “udsolgt”. Den figurerer stadig - 2 arbejdsdage inde - på hjemmesiden, så alle kan bestille den.
Man begynder at tvivle på om det faktisk er udsolgt - eller alt bare ikke passe ned i én kasse alligevel.
… jeg har fra længe siden haft en “opdrætter rabat”, hvor jeg skal bestille for x antal kroner, for at opnå x% rabat. Bestiller jeg kun det nu manglende foder i anden variant, så opnår jeg ikke rabatten og skal også betale fragten på 12-ish euro, som jeg jo også betalte sidst. Så produktet bliver pludselig dyrere for mig som kunde at “genbestille” - både pga manglende rabat og yderligere porto.
Kan de ikke håndtere manuel udskiftning af varer, så havde det faktisk været bedre service, at tilbyde annullering af hele ordren, så jeg kunne lave en helt ny. Og så have webshoppen opdateret, så jeg ikke igen vælger en udsolgt vare … for jeg kan stadig gå ind og bestille de varer, som de påstår er “udsolgt”
det er bare ikke en mulighed ved zooplus at annullerer hele ordren så. De refunderer bare det, de ikke kan levere af en eller anden påstået årsag, og så er det kundens problem derfra at købe nyt andet ind med fuld blus på porto igen oveni. Hvis man da ikke igen uforvarende vælger noget, der angiveligt er udsolgt i følge kundeservice …

de sendte mail søndag formiddag om, at varen var “udsolgt”. Den figurerer stadig - 2 arbejdsdage inde - på hjemmesiden, så alle kan bestille den.
Kan det evt. hænge sammen med, at de har mere end et lager - så kan den jo teoretisk set være udsolgt på det lager de ekspederer fra?

Bestiller jeg kun det nu manglende foder i anden variant, så opnår jeg ikke rabatten og skal også betale fragten på 12-ish euro, som jeg jo også betalte sidst.
Med at det går lige op mente jeg, at hvis den manglende vare kan vente til næste bestilling, koster det jo ikke ekstra i porto - og rabatten får jeg så uanset ordrens størrelse.
For to år siden blev Zooplus købt (dyrt - meget dyrt) af en amerikansk og en svensk kapitalfond. For et år siden forlod stifteren, Dr. Cornelius, foretagendet. Indtil da var Zooplus et mønster på styring og grundighed. Et case som dit kunne man simpelthen ikke have. Efter tysk forretningsmoral er det en FEJL. Og den skal bare rettes.
Nu har svenskerne og amerikanerne så indsat en fransk ingeniør som topchef - i en tysk e-handelsbutik!
Fair nok - og fejl sker, det er evnen til at rette op på dem, der kendetegner kundeservice i min optik…
Men er kundeservice blevet gjort opmærksom på fejlen - det kan jeg nemlig ikke læse mig til ud af @PiaB’s indlæg?