. o O september tanker

Sikke en smuk september morgen

Med venlig hilsen

18 Synes om

Fantastisk smuk billede :heart:

3 Synes om

Så er dronningen kommet til byen med Dannebrog og de fine heste blev taget i brug, så hun kunne blive kørt med karet :smiley:


Jeg var lige ude og gå med Simba, vi går forbi nabohuset og jeg fik snakket med den søde lille Toller hvalp, spm villigt gav mig den sut den havde stjålet og som ejeren ikke kunne få fra den :grin: den søde lille hvalp havde en fest :heart:

5 Synes om

Så har jeg allerede købt årets første julegave. Billetter til Niels Hausgaard til min datter :thumbup:

12 Synes om

God gave! :thumbup:

5 Synes om

Og så fik jeg sørme også lige købt julegaven til min den ældste :thumbup:

7 Synes om

Jeg er super stolt af mig selv lige nu … :danse:
I dag, da jeg stod op, strippede jeg sengen for sengetøj og smed det til vask …
Sengen skal have lov til at stå og få lidt frisk luft, før jeg kommer rent sengetøj på igen og det er som regel her det går galt … jeg glemmer alt om det, indtil jeg igen står ved sengekanten, træt og klar til at smide mig under dynen :godnat:
Men nu har jeg lige ordnet sengen, så den venter på mig senere, klar med rent sengetøj … tørret udendørs

11 Synes om

:klappe2: Her fra, for nøj hvor jeg kender det. Det sker at jeg ender med at sove på sofaen, fordi jeg enten ikke orker at ligge rent på samme dag som jeg vasker, eller at jeg glemmer det ligesom dig, og er for træt når jeg så opdager det når jeg skal til at gå i seng. Så Yay for dig.

4 Synes om

Der er fyrværkeri til ære for Dronningen, begge missere er vildt forvirret over det :roll_eyes:

2 Synes om

Ups tiden smuttede
Det er jo udstillingens weekend for mange af jer.
Kan i udstiller - katte- publikum- bestyrelse- arbejds bier/ hjælper og dommer, salgsboder, alle have en rigtig god weekend/ udstillingen og få gode oplevelser, og en god udstillingen :smil:

Med venlig hilsen

3 Synes om

@Skattekat og @DorteH … Delle og Gnyf er i Stenlille til fri nusning :wink:

8 Synes om

Jeg er på vej … :bil:

3 Synes om

@Lykke Er du på Sjælland!?

Ja, det er jo her, det fælder :tihi:

1 Synes om

Flytter lige fra billedetråd med katte til herind, hvor det var tiltænkt :ups:
Jeg tænker ikke så hurtigt i dag …

Når nu jeg hverken er rask nok til ølfestival på bryghuset eller at tage til katteudstilling - så er det dælme heldigt det er F1 weekend! :slight_smile:

10 Synes om

Det kan godt være at kalenderen skriver efterår, men min udlejer har tændt for varmen! :astonished:
Jeg har stadig gennemtræk 24/7 og ligger pt på sofaen med blæser for at kunne holde ud at være i stuen aka drivhuset. Så varme på? Neeej tak!

4 Synes om

Der render et rådyr og ‘‘gør’’ udenfor … jeg bliver ked af det, når jeg hører den lyd, for det betyder at noget har skræmt dyret :face_holding_back_tears:

4 Synes om

Da jeg vågnede i dag, lå jeg helt klinet op ad væggen … og ved siden af mig lå Dimmalimm, på tværs over sengen :rolleyes2:
Man kan åbenbart godt fylde meget, selv om man er lille … :hoho:

15 Synes om

Så er den færdig. Tatovøren mente det er pænest uden sort baggrund, men jeg har skrevet og spurgt Katja, hvad hun syntes… :smiley:

Tatovøren har sagt at jeg indenfor de første 2 måneder kan (gratis) komme ned og få sort i (og/eller tegnet den op)

Jeg er godt tilfreds med den, nu skal den så bare hele :smiley:

8 Synes om

Hjemmedyrlægen er bestilt til i morgen … det er vaccinations tid :ok:
Denne gang skal jeg selv stå for at få Dimmalimm færdigvaccineret (det har ellers været en del af pakken, med de andre katte, jeg har købt på internater) og det passer fint med at jeg kan få drengene prikket på samme tid … så kommer de også til at følges ad fremover :wink:
Jeg har bedt dyrlægen om at gi’ mig besked, når hun kan se, hvornår hun er her … for jeg har tænkt mig at lukke Donkey inde i en transportkasse inden hun kommer, for ellers gemmer han sig, når han hører hende komme :flushed: og jeg tænker, det gør mindre skade på hans tillid til mig, end hvis jeg skal jagte ham rundt for at fange ham …

15 Synes om