. o O Tanker i april

. o O En ny tråd til at klare tankerne… :slight_smile:

er sommerfuglebusken farlig for katte mon :?

Så kender jeg mig selv igen…
I fredags ville jeg lave nogle sukkermandler, og kan I gætte hvad der skete??
Jo, da jeg ville hælde mandlerne ud på noget bagepapir til afkøling, hælder jeg flydende sukkermasse ud over to fingre på højre hånd:blegne:
Får sat gryden fra mig, og hånden under vandstrålen. Der var bare lige det at sidst jeg havde brugt vandhanen var det varmt vand, så jeg fik 55 grader varmt vand ned oven på sukkermassen på mine fingre…:S

N, endelig kommer der koldt vand ud af hanen, og jeg får pillet sukkermassen af.
På pegefingeren har jeg fået lavet mig en tredjegradsforbrænding, på langemanden er der er også en forbrænding, også tredjegrads - men vist ikke helt så dyb…

Jeg foretager mig intet ud over at køle, og så plaster på. Kommer først til læge mandag - og på et par timer får jeg læst og påskrevet af både veninde, læge, sygeplejerske og andre at jeg skulle være taget på skadestuen.
Lægen ville helst at jeg kom til sårkontrol hver dag i denne uge, jeg har bare 25 km derud, så hun sagde at hver anden dag var OK, jeg skulle blot holde meget godt øje med det, især det på pegefingeren.

Og ja, det på pegefingeren er slemt og dybt… Heldigvis gør det ikke så ondt som det ser ud…

Tror ikke på et pløk af hvad folk siger i dag. Hvilket er lidt øv siden Mike skal ud og kigge på 2 lejligheder i dag og jeg ikke tør tro noget før i morgen :gruble:

Vil jeg ikke mene, men har faktisk aldrig undersøgt det. - Har selv en del buske i haven og haft det al den tid jeg har haft kattene. Men OK, de viser heller ingen interesse i dem.

Den nye hule er tilsyneladende godkendt af dem alle sammen :smiley: Men det er helt sikkert Diones, hvilket hun ikke lader de andre tvivle det mindste på :smiley:

Dejligt :smiley:

Kunne også godt se, at den er meget darjlig :tihi:

Så fik jeg sørme en smart phone. Det havde jeg alligevel aldrig troet
Gad vide om jeg nogensinde bliver dus med den

.o0 tænk det er 35 år siden jeg havde første arbejdsdag på Galten Bibliotek (godt nok var det 2. april for den første var en søndag). Ufatteligt som tiden løber

Skal til jobsamtale om 1 time :s:rock::kryds: (Kan ikke lide at det er på en 1. April :tihi: )

Jeg tror Lotis er ved at komme i løbetid … Og altså ØV! Så skal hun neutraliseres nu her snart og jeg havde håbet på at vi kunne vente til efter udstillingen i Vrå… :confused: Kan man godt vente når kræet ikke kommer ud eller render med fertile hankatte?

Hvorfor ville du gerne vente til efter udstillingen i Vrå? Husk i øvrigt at hun skal være kastreret hvos hun skal udstilles når hun fylder 10 måneder :slight_smile:

[QUOTE=louiseogbuster;1167772]Så kender jeg mig selv igen…
I fredags ville jeg lave nogle sukkermandler, og kan I gætte hvad der skete??
Jo, da jeg ville hælde mandlerne ud på noget bagepapir til afkøling, hælder jeg flydende sukkermasse ud over to fingre på højre hånd:blegne:
Får sat gryden fra mig, og hånden under vandstrålen. Der var bare lige det at sidst jeg havde brugt vandhanen var det varmt vand, så jeg fik 55 grader varmt vand ned oven på sukkermassen på mine fingre…:S

N, endelig kommer der koldt vand ud af hanen, og jeg får pillet sukkermassen af.
På pegefingeren har jeg fået lavet mig en tredjegradsforbrænding, på langemanden er der er også en forbrænding, også tredjegrads - men vist ikke helt så dyb…

Jeg foretager mig intet ud over at køle, og så plaster på. Kommer først til læge mandag - og på et par timer får jeg læst og påskrevet af både veninde, læge, sygeplejerske og andre at jeg skulle være taget på skadestuen.
Lægen ville helst at jeg kom til sårkontrol hver dag i denne uge, jeg har bare 25 km derud, så hun sagde at hver anden dag var OK, jeg skulle blot holde meget godt øje med det, især det på pegefingeren.

Og ja, det på pegefingeren er slemt og dybt… Heldigvis gør det ikke så ondt som det ser ud…[/QUOTE]

Av og god bedring :slight_smile:

Kom nu Post Danmark! Jeg vil ha’ min pakke!
Fik sms kl 7.25 om at den ville komme i dag. Er træt af at vente. :venter:

Er lige kommet hjem fra 2. samtale… Og ved bare ikke om det er godt eller skidt, at han ikke vidste hvad han skulle spørge om og at det kun tog en halv time…

Tør nærmest ikke at tro på noget…

Hov, never mind. Jeg havde glemt du havde fået ocicat, så jeg tænkte på Misha :slight_smile:

:kryds:

Lad os håbe for os begge, at det er en god dag :wink:

[QUOTE=Tea;1167799]Kom nu Post Danmark! Jeg vil ha’ min pakke!
Fik sms kl 7.25 om at den ville komme i dag. Er træt af at vente. :venter:[/QUOTE]

Hehe… Så er det da godt at vide, at de i hvert fald senest kommer kl. 20 :tihi:

Theomilou/Maja - ja martstråden er allerede lukket, så jeg ønsker dig tillykke med nyt job her, det er gået min næse forbi at du fik det job :smiley: Fedt, og tillykke igen :smiley:

Ja Misha er neutraliseret, men hun når heller ikke at blive 10 måneder inden vrå.d:

Det er Lotis, hun skal udstilles i ungdyrklassen i Vrå og jeg vil gerne hun ikke har hverken sår tilbage eller tynd pels på maven som Misha havde i lørdags… Derfor vil jeg gerne vente til efter vrå, så hun kan nå at komme sig inden udstillingen i Vorbasse til september, hvor hun skal udstilles i kastratklassen…

Og jeg vil gerne hun lige når at få den første løbetid… Jeg kan bare ikke helt finde ud af om det er nu… Hun snakker meget, men jeg synes hun her i dag har været ekstremt snakkende og har været lidt underlig… Men hun er ikke specielt kælen… Det kan være det er på vej :slight_smile:

Tak

Ringede i dag til lægehuset da jeg synes det føles anderledes end i går, til den dårlige side.
Så nu har jeg været på apoteket efter en omgang penicillin…