. o O Tanker i april

. o O ( Mums en god mini Diam is, den gjorde godt i min pause midt i min ompotning. Så kommer det til at fylde mere endnu engang. - Forsøger at sorterer fra, så mine overskuds planter forhåbentlig kan “finde nye græsgange”. :kryds: )

Har været ude at gå en laaaang tur i solskinsvejret i dag, er blevet klippet og har lige spist en filur is :savle:
Life is good :høhø:

Hvorfor? Der er intet klinisk incitament for at hun skal “nå” at have sin første løbetid inden neutralisation.
VH
Susanne

Næppe - vi har haft sommerfuglebusk i haven i årtier, alle dage har både voksne og killinger kravlet rundt i den hele sommeren uden problemer :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1167825]Hvorfor? Der er intet klinisk incitament for at hun skal “nå” at have sin første løbetid inden neutralisation.
VH
Susanne[/QUOTE]

Der er nogle undersøgelser der har vist at ved neutralisering inden så bliver benene lidt længere… Der er så mange undersøgelser, men jeg vil bare gerne helgarderes! :slight_smile: Det er opdrætters anbefaling.

[QUOTE=Lubas;1167828] Der er nogle undersøgelser der har vist at ved neutralisering inden så bliver benene lidt længere…

Der er så mange undersøgelser, men jeg vil bare gerne helgarderes! :slight_smile: Det er opdrætters anbefaling.[/QUOTE]

:wink:

Det der - det er en aprilsnar, ikke ???

[QUOTE=Tante Tut;1167829]:wink:

Det der - det er en aprilsnar, ikke ???[/QUOTE]

Niks :slight_smile:

Det er SÅ meget misforstået, men du skal selvfølgelig gøre som du føler bedst :slight_smile:
VH
Susanne

Som jeg svarede i en anden tråd - til dem, der er interesserede :smiley: - nej, en sommerfuglebusk (buddleja davidii) er ikke giftig. :wink:

Årh ha… Imorgen skal Nuller afleveres hos Dr.Dyr… :S Men det hele skal nok gå som smurt… Er faktisk mere bekymret for om nogen af os får noget søvn i nat eftersom hun jo ska være fastende… :tihi: Så hun får en ordenligt omgang vådmad kl 22, og så kan jeg stille det hele væk (undtagen vand) kl. 24… Hun kommer til at være dybt fornærmet i morgen tidlig når der ingen mad er… Og hun skal først være der kl. 10.30… Suk…

Nå håber ikke det blir alt for slemt…

. o O ( Puha’, ind til videre er der ca. 25 planter som jeg skal prøve at “komme af med”… )

[QUOTE=Tea;1167799]Kom nu Post Danmark! Jeg vil ha’ min pakke!
Fik sms kl 7.25 om at den ville komme i dag. Er træt af at vente. :venter:[/QUOTE]

Måske var det bare en aprilsnar? :høhø:

Saan og helvde…begge vore putere hjemme er brændt af. Og en del af vore lamper, vækkeuret og andet. Det skyldes en skaldyrehjerne der har installeret voret relæ forkert. Det er et under vi ikke futtede af. Han havde ikke spændt nogle dimer ifølge elektrikeren. Så jeg har ingen puter det næste stykke tid:thumbdown:

Jeg nåede faktisk at tænke om de kunne finde på det. :smiley:

Men pakken er kommet - nu har jeg ny mus og kan scrolle igen, hurra! :slight_smile:

woop woop! 2. samtale er i morgen kl 10 :smiley:

Jeg bestilte en pakke i går fra zoopuls, der står den er ankommet? :o (ude hos mine svigerforældre) Er det muligt??

For kælet kræ , de nye godbidder faldt ikke i god jo jord der var kun fire der ville nedværdige sig at spise dem .
Når så er der fire heldige der får lidt ekstra og så må vi købe dem som vi plejer vanedyr :surrender1:
Kattene er lidt nemmere at får ind fra haven når der lækker godbidder i farvande :tihi:

så er der syet altansejl :smiley: de tre er allerede oppe ude på “køkkenaltanen” - dem der skal på stuealtanen skal lige have ringe i, og de skal først op efter jeg har fået net op (da sejlene skal dække over net-kanten :slight_smile: )

5 runder mahjong på to timer, må sige de to vi spillede med var hurtige til at fange pointen med spillet:) Men tror måske Claus skal have en bedre udgave til fødselsdag eller jul, for nogle brikker er lidt utydelige:)

[QUOTE=Tea;1167853]Jeg nåede faktisk at tænke om de kunne finde på det. :smiley:

Men pakken er kommet - nu har jeg ny mus og kan scrolle igen, hurra! :)[/QUOTE]
Nu har jeg så lige fået sms om at pakken er forsinket. Ehm… :gruble: