. o O Tanker i april

Dét er bare Post DK når de er bedst…eller nowet…:smiley: :smiley:

[QUOTE=louiseogbuster;1167772]Så kender jeg mig selv igen…
I fredags ville jeg lave nogle sukkermandler, og kan I gætte hvad der skete??
Jo, da jeg ville hælde mandlerne ud på noget bagepapir til afkøling, hælder jeg flydende sukkermasse ud over to fingre på højre hånd:blegne:
Får sat gryden fra mig, og hånden under vandstrålen. Der var bare lige det at sidst jeg havde brugt vandhanen var det varmt vand, så jeg fik 55 grader varmt vand ned oven på sukkermassen på mine fingre…:S

N, endelig kommer der koldt vand ud af hanen, og jeg får pillet sukkermassen af.
På pegefingeren har jeg fået lavet mig en tredjegradsforbrænding, på langemanden er der er også en forbrænding, også tredjegrads - men vist ikke helt så dyb…

Jeg foretager mig intet ud over at køle, og så plaster på. Kommer først til læge mandag - og på et par timer får jeg læst og påskrevet af både veninde, læge, sygeplejerske og andre at jeg skulle være taget på skadestuen.
Lægen ville helst at jeg kom til sårkontrol hver dag i denne uge, jeg har bare 25 km derud, så hun sagde at hver anden dag var OK, jeg skulle blot holde meget godt øje med det, især det på pegefingeren.

Og ja, det på pegefingeren er slemt og dybt… Heldigvis gør det ikke så ondt som det ser ud…[/QUOTE]

[QUOTE=louiseogbuster;1167818]Tak

Ringede i dag til lægehuset da jeg synes det føles anderledes end i går, til den dårlige side.
Så nu har jeg været på apoteket efter en omgang penicillin…[/QUOTE]

:kram:rigtig god bedring:).

Idag fyldte min mor 50 år :slight_smile: blev fejret med flæskesteg med hele molevitten og ikke mindre en 3 forskellige slags kager, rødvin og sommersby… Så sidder jeg her en tirsdag aften og er lidt beruset :smiley:

Synes det er utroligt at slet ingen er interesseret i min lille hittekat

jeg havde nuppet hende for længest hvis ikke det var fordi Sparta ville gå fra hus og hjem hvis der flyttede en voksen kat ind … Hvis der i det hele taget flytter nogen andre katte ind :smiley:

Hvad nytter det, at Aldi har sat prisen på Lux ned til 5 kr., når man ikke længere kan få patévarianterne.
Alle fire varianter indeholder bidder i gele. :S

hvad er det dog for et spil lyder spændende :slight_smile:

Ja hvis jeg ikke selv stod og skulle flytte til Kbh så havde jeg også selv beholdt hende :frowning: men må kun have 2 katte der og synes også at det bliver for småt med en 2 værelses lejlighed til 3 katte

[QUOTE=Mega;1167931]Hvad nytter det, at Aldi har sat prisen på Lux ned til 5 kr., når man ikke længere kan få patévarianterne.
Alle fire varianter indeholder bidder i gele. :S[/QUOTE]

Forhåbentligt en aprilsnar? Snehvide sværger til paté… :uha:

Jeg synes at mindes, Jim har nævnt noget i samme retning? Før den første april :slight_smile: Men måske husker jeg forkert.

[QUOTE=louiseogbuster;1167772]Så kender jeg mig selv igen…
I fredags ville jeg lave nogle sukkermandler, og kan I gætte hvad der skete??
Jo, da jeg ville hælde mandlerne ud på noget bagepapir til afkøling, hælder jeg flydende sukkermasse ud over to fingre på højre hånd:blegne:
Får sat gryden fra mig, og hånden under vandstrålen. Der var bare lige det at sidst jeg havde brugt vandhanen var det varmt vand, så jeg fik 55 grader varmt vand ned oven på sukkermassen på mine fingre…:S

N, endelig kommer der koldt vand ud af hanen, og jeg får pillet sukkermassen af.
På pegefingeren har jeg fået lavet mig en tredjegradsforbrænding, på langemanden er der er også en forbrænding, også tredjegrads - men vist ikke helt så dyb…

Jeg foretager mig intet ud over at køle, og så plaster på. Kommer først til læge mandag - og på et par timer får jeg læst og påskrevet af både veninde, læge, sygeplejerske og andre at jeg skulle være taget på skadestuen.
Lægen ville helst at jeg kom til sårkontrol hver dag i denne uge, jeg har bare 25 km derud, så hun sagde at hver anden dag var OK, jeg skulle blot holde meget godt øje med det, især det på pegefingeren.

Og ja, det på pegefingeren er slemt og dybt… Heldigvis gør det ikke så ondt som det ser ud…[/QUOTE]

Sikke noget, Louise :kram:

Håber, det går bedre?

Formiddagen står på hygge i Aarhus med ed veninde.
Derefter går den til sårkontrol hos sygeplejersken i lægehuset.
Synes følesansen i pegefingeren er lidt underlig. Håber at det ikke er noget farligt. startede jo penicillin i går, så det skule gerne gøre at det ikke bliver inficeret.

[QUOTE=Mega;1167931]Hvad nytter det, at Aldi har sat prisen på Lux ned til 5 kr., når man ikke længere kan få patévarianterne.
Alle fire varianter indeholder bidder i gele. :S[/QUOTE]

Den røde også ?

Jeg fik det sk*! :smiley: starter allerede på tirsdag :thumbup: Så nu kan jeg slappe af mht jobsøgning i de næste 6-9 måneder :thumbup:

Stort tillykke! :juhu:

ny seng i maj! :smiley: YAY! ihh jeg glæder mig! :smiley:
skønt at kende en kattegal med bil med træk

Min Stakkels Nuller :ked:

Hjørnetanden havde en byld under den og oppe i selve kæbe :blegne: Så istedet for en simpel tandudtrækning, måtte de operere den ud, ved at bore hul i hendes overkæbe og derved få både tanden, bylden og roden med ud… :ked:Hun har fået en del stink i munden, og må kun få vådfoder de næste 7-8 dage, inden hun skal til opfølgnings tjek hos Dyrlægen… Hun er både på antibiotika og smertestillende, hvilket hun skal være de næste mange dag os… Pyha… Heldigvis var alle de andre tænder super flotte, men der var et par af kindtænderne der ikke var vokset rigtig ind i selve kæbe knoglen (de tog en masse røgtenbilleder), så de skal der holdes øje med… Men det var intet alamerende og de så indtil videre rigtig fine ud…

Nu glæder jeg mig bare til a hente min lille Nuller mus om 1 time ca… :hjerte:

[QUOTE=Maria-Amalie;1167991]Min Stakkels Nuller :ked:

Hjørnetanden havde en byld under den og oppe i selve kæbe :blegne: Så istedet for en simpel tandudtrækning, måtte de operere den ud, ved at bore hul i hendes overkæbe og derved få både tanden, bylden og roden med ud… :ked:Hun har fået en del stink i munden, og må kun få vådfoder de næste 7-8 dage, inden hun skal til opfølgnings tjek hos Dyrlægen… Hun er både på antibiotika og smertestillende, hvilket hun skal være de næste mange dag os… Pyha… Heldigvis var alle de andre tænder super flotte, men der var et par af kindtænderne der ikke var vokset rigtig ind i selve kæbe knoglen (de tog en masse røgtenbilleder), så de skal der holdes øje med… Men det var intet alamerende og de så indtil videre rigtig fine ud…

Nu glæder jeg mig bare til a hente min lille Nuller mus om 1 time ca… :hjerte:[/QUOTE]

Puha en omgang, men godt det nu er overstået! :kram: til dig & Nuller.

[QUOTE=Maria-Amalie;1167991]Min Stakkels Nuller :ked:

Hjørnetanden havde en byld under den og oppe i selve kæbe :blegne: Så istedet for en simpel tandudtrækning, måtte de operere den ud, ved at bore hul i hendes overkæbe og derved få både tanden, bylden og roden med ud… :ked:Hun har fået en del stink i munden, og må kun få vådfoder de næste 7-8 dage, inden hun skal til opfølgnings tjek hos Dyrlægen… Hun er både på antibiotika og smertestillende, hvilket hun skal være de næste mange dag os… Pyha… Heldigvis var alle de andre tænder super flotte, men der var et par af kindtænderne der ikke var vokset rigtig ind i selve kæbe knoglen (de tog en masse røgtenbilleder), så de skal der holdes øje med… Men det var intet alamerende og de så indtil videre rigtig fine ud…

Nu glæder jeg mig bare til a hente min lille Nuller mus om 1 time ca… :hjerte:[/QUOTE]

Så var det godt hun kom afsted, for det må have gjort ondt :trøste:
Hvilken dyrlæge bruger du ?

PYYYY, min puter er alligevel ikke futtet af. Tog den med på arbejde og den er ok…det er strømforsyningsstikket derhjemme der så åbenbart futtede af i torsdags da der sagde PUUUF