Mums ![]()
Jeg har muntret mig lidt med dem, da vi jo har mistet og fået nye. Det er ikke gået helt smooth, men hver gang har jeg bare mailet dem og så er det blevet fixet lyn hurtigt. Hvor er det vildt at nogle af dem godt kan finde ud af det derinde og andre åbenbart ikke
Jeg har simpelthen ovegivet mig og har tændt fyret. Ikke fordi det er koldt, men pga. den evindelige regn
Mit vasketøj vil ikke tørre og badeværelset bliver ved med at være fugtigt efter bad. Så nu er der atter gulvvarme i badeværelse og bryggers. Havde eller håbet, at det kune vente nogle uger endnu, da træpiller kun er steget i pris
På plussiden elsker kattene varme i gulvet ![]()
En affugter kan hjælpe? De kan fås kompakte og nemme at flytte rundt. De kan tørre tøj indendørs på et par timer.
Måske
, men problemet er løst ved at starte fyret
Jeg har normalt ikke problemer med fugt i huset, men kombinationen med lunt vejr og nærmest konstant regn i 2-3 uger har givet en meget højere luftfugtighed end normalt. Fyret skal jo startes på et tidspunkt…jeg havde bare håbet, det kunne vente til oktober
På den anden side tror jeg også huset har godt af at få lidt varme i “knoglerne” som vejret er lige nu ![]()
Har i øvrigt en varme pumpe i stuen (luft-til-luft), som normalt også er god at tørre tøj under, men Mitten er ikke så glad for den sagte brummen, som kommer fra den.