O O Tanker i august 2026 o O

Nej, den kan jeg faktisk godt være med på - de sjoveste er dog på video :smiley:

5 Synes om

Nej, nej - vi har bare gemt billederne, var det ikke det, det gik ud på…? :thinking: :smirk:

7 Synes om

Så må jeg jo hellere finde Cinnamons ikoniske gemmebillede.

6 Synes om

Et lille tip, hvis man skal have komprimeret videoer - f.eks. til upload her, hvor grænsen faktisk er ret lav:

Upload den til ChatGPT og angiv, hvor meget den skal komprimeres og 1-2-vupti får man en brugbar video retur uden ekstrabetaling eller risiko for pludselig at have et abonnement til måske flere hundrede kroner om måneden (jeg prøvede to såkaldt gratis tjenester, før jeg testede ChatGPT og den ene ville fange mig i et abonnement på 289 kroner om måneden).

8 Synes om

Forkælet katte :thinking:

Kender jeg overhovedet ikke noget til :sunglasses:

15 Synes om

Hmmm… troede ikke katte ku’ li 'skumfiduser… :thinking::wink:

7 Synes om

Hvem af dem, spise det :smil:

Lidt forsinket gaver fra min søster: (Julius har 3D printet for hende)

Og fra Katja en stor (og tung) kop og en lille bitte nøglering med et billede af en hamster :smiley:

13 Synes om

Sikke fine gaver :blush:

2 Synes om

Det er isterningerne, der ligner skumfiduser… :sunglasses:

3 Synes om

Åhh :tihi:
Jo hun der Staldkatten mis vil have isterninger
Så vandet er koldt :sunglasses: forkælet, nej nej

6 Synes om

Jeg glemte jeg lige havde taget min pande ud af ovnen. Skadestue-vurderings-damen sagde der kunne gå timer med at sidde her, og hvis det bliver værre skal jeg på skadestuen.

9 Synes om

Av av av for pokker da. :troste:

2 Synes om

Så vidt jeg kunne forstå krævede det ikke mere behandling, men når lægen åbner vil jeg bede om en video konseltation, for er usikker på om der er “for meget” klar væske i den ene blæne.

For hvis der er det skal jeg enten til egen læge (hvis de kan behandle det) eller tilbage til skadestuen i Kolding (Hvor Julius var sød at kører mig hen igår).

Jeg orker ikke at tage afsted igen hvis det kan undgåes :smiley:

De 2 andre berørte fingre har det fint, ingen blæner, dog et lille mærke.

Kunne se i min journal der står det er 1.° forbrænding.

8 Synes om

Det er helt normalt, væsken beskytter den nye hud, ser er ved at blive dannet, så pas på at der ikke går hul de første dage, da det så vil gøre mere ondt og risiko for infektion

3 Synes om

Min læge sagde jeg måtte prikke hul (ligesom ved en vabel på foden)

4 Synes om

Mærke på tommeltot og langefinger

6 Synes om

Jeg prikker også altid hul på vabler - ud over at de fyldte typisk genererer, er der efter min erfaring større risiko for at rive dem op, end ved en “kontrolleret tømning”…

5 Synes om

Nu er han også begyndt at putte musene i seng :roll_eyes:

Tak, Magnus - så hyggeligt at vågne op til en, heldigvis død!, mus i fodenden.

Jeg vidste godt, han havde taget en mere, en baby ser det ud til. Jeg hørte ham i nat og var oppe og så den ligge død i gangen. Måske syntes han, at den alligevel så ensom ud derude? Eller at jeg ikke roste ham nok?

I det mindste er det stadig et stykke fra afskårne hestehoveder …

23 Synes om

Han vil da bare sikre sig at du får noget næring, inden du skal ud og jage det gode tørfoder til ham…

8 Synes om