. o O (Tanker i august)

Hverken mig eller Katja gider sheltertur i det her vejr, så nu har vi reserveret biletter til biffen på lørdag :slight_smile:

Og så vil jeg se om jeg kan lokke hende ned i det der naturcenter hvis vejret er godt :smiley:

Hun ville gerne se denne her, og jeg tror den er lige så god som Sjæl :smiley:

3 Synes om

Min søster (hende med autocamperen) kontaktede mig i går, at nu var de på vej retur fra Norge og ville komme forbi i dag …
Fik besked kl. 8 i morges, at de var i København (var i Malmø i går) og jeg har siddet og ventet og ventet, sendt beskeder, uden at få svar :venter:
Nu greb jeg så knoglen og får at vide, de har indstillet gps’en forkert og kommer ikke i nærheden af mig … javel :flushed:
Jamen, så keder jeg mig bare videre …

6 Synes om

Øv da, når du lige har set frem til ikke at kede dig alene… :troste:

Du må ha’ et par katte mere, så har du ikke tid til at kede dig :wink:

4 Synes om

Drengene er helt mærkelige efter Brownie er taget hjem…

Simba går og piver og så kommer Aslan og “overfalder” ham og når Simba giver igen piver Aslan :roll_eyes:

Møjunger…

4 Synes om

Hmm, bare mig der er kuldskær i dag, men syndes godt nok i dag er det kold, t - shirt er for tynd :blaafrossen:, hør nu her sommer, det er for tidligt med så kuld skær vind og temperatur på en gang

1 Synes om

På onsdag skal en af mine meget gode hundeven aflives :frowning: Kira er en boxer og er gammel, så det er desværre tid :sob:

4 Synes om

:kram:

1 Synes om

Åh nej er det ikke hende den smukke som du har postet billeder af

Jo det er det :frowning: Men hun er gammel og har fået noget med hjertet…

1 Synes om

Fødselsdagsgave fra Katja

Jeg vidste godt ting på island var dyre… Men 2.990 kr :grin:

9 Synes om

Katja skulle lige ned til en veninde, der ikke bor så langt væk fra min hundeven (og hendes ejer), så jeg valgte at hente Katja sammen med Simba og cykle ned og sige farvel (Simba og Kira (hunden) er gode venner, og så fik han støvet lidt af under deres sofa :D)

Så her er de sidste billeder af Kira og Katja.

Katja fik lov til at vælge en af Kiras bamser, og jeg fik lov til at arve det halsbånd hund brugte i mange år.

Jeg gav bamsen halsbåndet på, og nu står hun ved siden af misserne…

.

13 Synes om

Nogen der ved, om måger er blevet godkendt som eftersåningsafgrøde…? :thinking:

Bonusinfo: Der er tale om 10 HA mark, og det hele set ud som udsnittet :flushed:

6 Synes om

:kram:
Det er altid hårdt at sige farvel, men godt de gør det, for hele hunden holdning og hale, fortæller tydelig at nu er det tid :sob:

2 Synes om

:kram: øv hvor træls, håber du får :kram:en god dag alligevel på trods af skuffelsen

1 Synes om

Vi skal passe Nohr, så har sikret missemødre og killinger :tihi: tror ikke de er int. i besøg af en bette gut på et år :tihi:

12 Synes om

Må hellere stoppe med og spise flere blommer fra blommetræet i dag.
Her over middag overvejer om jeg havde blære betændelse, har virkelig løbet på toliet, men det var det eneste, ikke andre symptomer.

Lige pludselig slog det mig, hmm blommerne er modne nu, og de gør noget ved kroppen, når man spiser virkelig mange. :crazy_face:
Ja de sidste 5 dag, nærmest kun levet af blommer ups :yum: :ups:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Katja har været så sød at finde nye familier til min aloe veras babyer, så jeg skal have en masse planter med ned på hendes efterskole :grin:

6 Synes om

Hvad tænker folk på :neutral_face:

Med venlig hilsen

2 Synes om

I dag er det da vist flag dag, husk og lade dagen hovedperson bestemme alt :flag: :wink:

Med venlig hilsen

5 Synes om

Her må det så være - om ikke andet, så lokal - Cat Day hver dag… :smirk_cat: :see_no_evil: :hoho:

5 Synes om