Min søster (hende med autocamperen) kontaktede mig i går, at nu var de på vej retur fra Norge og ville komme forbi i dag …
Fik besked kl. 8 i morges, at de var i København (var i Malmø i går) og jeg har siddet og ventet og ventet, sendt beskeder, uden at få svar
Nu greb jeg så knoglen og får at vide, de har indstillet gps’en forkert og kommer ikke i nærheden af mig … javel
Jamen, så keder jeg mig bare videre …
Hmm, bare mig der er kuldskær i dag, men syndes godt nok i dag er det kold, t - shirt er for tynd , hør nu her sommer, det er for tidligt med så kuld skær vind og temperatur på en gang
Katja skulle lige ned til en veninde, der ikke bor så langt væk fra min hundeven (og hendes ejer), så jeg valgte at hente Katja sammen med Simba og cykle ned og sige farvel (Simba og Kira (hunden) er gode venner, og så fik han støvet lidt af under deres sofa :D)
Må hellere stoppe med og spise flere blommer fra blommetræet i dag.
Her over middag overvejer om jeg havde blære betændelse, har virkelig løbet på toliet, men det var det eneste, ikke andre symptomer.
Lige pludselig slog det mig, hmm blommerne er modne nu, og de gør noget ved kroppen, når man spiser virkelig mange.
Ja de sidste 5 dag, nærmest kun levet af blommer ups