. o O (Tanker i august)

Godmorgen eller noget :godmorgen:

Vi havde besøg af nogle venner i går, så de kunne møde kattene inden de skal passe dem om 2 uger, så vi kom en time senere i seng end normalt… Kl. 2.30 begyndte Jeppe at brække sig, det var en dum hårbolle, så det var mange steder før den var helt ude, og sørme om ikke Mille så brugte Sofaen til samme formål her kl. 5 :surrender:

Jeg tror bare jeg står op og køre på arbejde, fremfor at vente på vækkeuret ringer kl 6 :sweat_smile:

8 Synes om

Tilgengæld nåede jeg lige at få tid til at nyde synet af en flot ræv, der stoppede op for at kigge på bilen, da jeg parkerede :hjerte:

10 Synes om

Det er jo Katjas tegning, og hun er jo teenagere. Jeg ville, hvis jeg var dig, så snak med hende om det. Så hun er også med på det.

Du ikke hun ikke syndes om det, det kan jo ikke laves om

Med venlig hilsen

1 Synes om

@MorTilKatja denne dukkede op i mine nyheder, er Katja ikke med der
Redirecting...

Nå ikke i mine planer, men sådan er det i dag, men lyder til det er tørt, så må det jo være i dag

Nogle der gerne vil have fitness gratis i dag, kom og der skal køres 3000 små Morten Korch,
løn kolde drikke, aftens mad, nok kartoffelsalat og grill pølser

Trænet nogle muskler du ikke bruger hvert dag, naturlig halm skrub af huden, og hyggeligt samvær
Lange arme i morgen

Byder der sig få mange til, bliver de sidste skrevet op til næste dag vi køre :slem:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Jeg er udstyret med korte arme, så dit tilbud frister da lidt … :gruble:

2 Synes om

Altså i høst sættes alle andre planer på stand by… vejret bestemmer både arbejdsdage og længden på dem :stuck_out_tongue_winking_eye:
Jep, jeg har to der presser halm de her dage :wink:

1 Synes om

Nej, det er Epos Efterskole hun går på, den ligger i Fynshav ved Augustenborg (Als :D)

2 Synes om

Jeg kunne altså ikke holde min kæft … :dohdoh:Roskilde Internat on Instagram: "🐱 Nora blev fundet på egen pote 🐱 Den søde missepige blev fundet vandrende rundt på egen pote meget medtaget og havde for nyligt haft killinger. Hun var meget tynd og skræmt, da hun kom til os. Hun har fået fjernet en knækket tand og har haft behov for lidt medicinsk behandling, da hun ankom. Nu er hun frisk og klar til at komme ud til et nyt hjem. - Adgang til dejligt inde og udeliv. - Ingen børn - Ingen andre dyr - Sundhedstjekket, neutraliseret, startvaccineret, chippet, øremærket, loppe- og ormebehandlet. - Perser og vurderet til ca 11 måneder. Hun er en super sød og rolig pige, der meget gerne kommer frem når man sætter sig hos hende og nyder at nusse. Hun er en meget forsigtig pige og skal derfor ud til et roligt og tålmodigt hjem uden børn eller andre dyr, med masser af kærlighed at give af. Der er ingen tvivl om, at skønne Nora vil blomstre op i et hjem og blive en fantastisk følgesven. Hun skal have mulighed for nyde inde såvel som udelivet når hun er faldet godt til i sit nye hjem. Hvis du tænker at en smukke Nora kunne være noget for dig, så ring til os på 81880312 og bestil tid, så du og hele din husstand kan komme for at hilse på hende #perser #kat #adoptdontshop #dyrenesbeskyttelse #roskildeinternat"

4 Synes om

Enig… uendelig smuk men meget lidt perser… ellers har de også klippet hende og givet hende maske på

2 Synes om

Hun kom først på siden for ca. 14 dage siden og jeg var fyr og flamme, indtil jeg læste, hun ikke kunne med andre katte … Øv!
Da var det med dette billede og jeg tænkte, hun mindede lidt om Devon Rex:

8 Synes om

Hvor er hun sød - håber hun snart får et godt hjem :kryds:

Men at annoncere hende som perser -enhver kan da se, at der ikke er meget af den race i hende. :thumbdown:

3 Synes om

Og hvis ikke hun kan med andre katte, så er det måske heller ikke supersnedigt af dem at avertere hende som inde-/udekat - det kan resultere i mange slåskampe :frowning:

6 Synes om

Sorry, syntes bestemt jeg havde læst noget med Bork ang Katja.

1 Synes om

Jeg kunne heller ikke lade være med at kommentere samme opslag på FB. Flere har fulgt op på det.

4 Synes om

Det er helt okay :smiley:

Kan man virkelig godt “frasige” sig skat på ting man arver?

Eller har jeg forstået den nye røde kors reklame forkert? :see_no_evil: Kvinden siger noget i retningen af “Mine arvinger får mere ud af arven, ved at jeg donere noget af min arv til Røde Kors, for de betaler den skat mine arvinger skulle have betalt”

Der er en “fidus” ved at testamentere penge til velgørenhed. Men det er ret indviklet. Og det forudsætter, at man på tidspunktet, hvor man skriver testamente, kan forudse sine formueforhold på det tidspunkt, hvor man dør.

Jeg synes i øvrigt, at det er usmageligt, at Røde Kors bringer en sådan reklame. Røde Kors modtager jo også statsstøtte fra midler, der kommer fra skatter og afgifter.

7 Synes om

Og nu har de så ændret det til “perserblanding” :roll_eyes:

5 Synes om

Det er trods alt bedre :smiley: Kunne godt se noget perser-agtigt ved øjnene :smiley: