. o O (Tanker i august)

Jeg synes langhåret katte kan være Så Flotte, men med tanke på mit intet overskud og hvor sart jeg er med lort, opkast m.m. så holder jeg mig til korthåret katte, som jeg heldigvis også synes er Flotte. Og som bonus, kan jeg bedre lide at kæle for en korthårs kat, end en langhårs kat. :smil:

Bliver jeg en da så rig at jeg kan købe præcis de katte jeg vil, og i det antal jeg vil, må jeg se om jeg kan finde en løsning på at jeg drømmer om en ragdoll. :grin:

7 Synes om

Jeg tænker du sagtens kan finde en korthåret ragdoll på f.eks. dba … :flojte:

7 Synes om

Ja selvfølgelig, det havde jeg ikke lige tænkt på… :klappe:

4 Synes om

Du var sgu’ lige en anelse hurtigere end mig… :venter: :hoho:

3 Synes om

Har du paraghurt stående? En 1/4 nogle gange om dagen kan gøre underværker i sådan en situation - evt. koblet med en buksetrim :tihi:

5 Synes om

Øv for den, dette er også en af grundene til vores ikkke har adgang til soveværelset.

Skal du trimme hende omkring numsen, kan jeg varmt anefale denne trimmer, den er billig, men super til formålet Kiss potetrimmer trådløs Minitrimmer → Tryk Her

1 Synes om

Nu lød det måske til at være slemmere, end det er … jeg skifter sengetøj og så er den … øh … skid slået :tihi:
Jeg hverken kan (indretning af huset) eller vil forhindre dem i at være i sengen, det er (for mig) en af de største glæder ved at have katte, når de kommer og tillidsfuldt putter sig ind til mig i sengen :smiling_face_with_three_hearts:
Jeg satser på, maven går i orden ret hurtigt :kryds:

9 Synes om

Åh ja… Jeg elsker når Vaffel kommer om morgenen og vil ligge i ske, eller sniger sig under dynen. Det vil jeg absolut ikke undvære :smiling_face_with_three_hearts:

8 Synes om

Mener det var fredag aften

En træ, det giver “saft” , ved ikke om det er det spætten går efter, det er denne træ spætten er i

Hvepsene har også travlt i træet, så travlet de lader blommetræet være

Med venlig hilsen

4 Synes om

Singlesokker og tupperwarelåg er simpelthen livets mysterie :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 Synes om

Altså her skyldes singlesokker at Lathania periodevis nakker dem… møgkat :face_with_symbols_over_mouth:

1 Synes om

Så er der gang i huset igen. Regelmæssige fremvisninger og endda et enkelt bud. 200k under udbud, så ikke fantastisk, men der er dog gang i den. Så må vi se om de vil være med på vores modbud.

Og så planlægger jeg en tur til Japan i løbet af efteråret. Og når jeg kommer hjem derfra tænker jeg måske at jeg vil i gang med at finde en ny pelset følgesvend. Men det skal være den rigtige uldtot, som vil have det bedst som enehersker, da man kun må have 1 hvor jeg bor. Helst en perser eller exotic, da deres sind passer mig godt. Så det er ikke en nem opgave.

8 Synes om

Jeg skulle finde et billede fra sidste år, på min Instagram … det lå langt nok tilbage, til at jeg kom forbi alle tre afskeds-indlæg for Bambina, LouLou og Spotty :ked:
#tudefjæs

10 Synes om

:kram:

:kram: :cry: :kram:

Var i aftes til fætter og kusine tam tam, der var åbenbart nogle der mente det skulle holdes i nat igen, de fik en chance til og forlade rummet, via vinduet, ellers får de en klask

Jeg var ikke i familie, jeg var buffen, :s:, hold da op, jeg har været godt, de myggestik jeg har fået, og første der ikke kunne finden udgangen, har fået en klask :skadefryd:

Med venlig hilsen

5 Synes om

Vælger ikke og skrive noget bare sætte link ind,
Ellers vil jeg skriver så mange grimme ord, jeg vil få så meget karantæne her fra jeg ikke vil kunne være her mere

Med venlig hilsen

4 Synes om

Den 4. September har jeg fået en tid hos en tatovør…

Lidt hurtigt, men min søster og hendes kæreste er roommates med ham :smiley:

Han ejer en tatovør butik her i byen… Og så hedder han Nicklas, det sjove er at det hedder ham der har lavet de 3 andre også :grin:

Dog er det med garanti (desværre) ikke den samme, ham der har lavet de andre er nemlig hundetræner nu :smiley:

Jeg kan dog ikke helt beslutte om jeg skal sige det til Katja eller ej :face_with_peeking_eye:

1 Synes om

Jeg er begyndt at se Forræder på TV2 Play. Nøj, det er godt fjernsyn!! :astonished: :star_struck:

5 Synes om