Jeg synes langhåret katte kan være Så Flotte, men med tanke på mit intet overskud og hvor sart jeg er med lort, opkast m.m. så holder jeg mig til korthåret katte, som jeg heldigvis også synes er Flotte. Og som bonus, kan jeg bedre lide at kæle for en korthårs kat, end en langhårs kat.
Bliver jeg en da så rig at jeg kan købe præcis de katte jeg vil, og i det antal jeg vil, må jeg se om jeg kan finde en løsning på at jeg drømmer om en ragdoll.
Nu lød det måske til at være slemmere, end det er … jeg skifter sengetøj og så er den … øh … skid slået
Jeg hverken kan (indretning af huset) eller vil forhindre dem i at være i sengen, det er (for mig) en af de største glæder ved at have katte, når de kommer og tillidsfuldt putter sig ind til mig i sengen
Jeg satser på, maven går i orden ret hurtigt
Så er der gang i huset igen. Regelmæssige fremvisninger og endda et enkelt bud. 200k under udbud, så ikke fantastisk, men der er dog gang i den. Så må vi se om de vil være med på vores modbud.
Og så planlægger jeg en tur til Japan i løbet af efteråret. Og når jeg kommer hjem derfra tænker jeg måske at jeg vil i gang med at finde en ny pelset følgesvend. Men det skal være den rigtige uldtot, som vil have det bedst som enehersker, da man kun må have 1 hvor jeg bor. Helst en perser eller exotic, da deres sind passer mig godt. Så det er ikke en nem opgave.
Jeg skulle finde et billede fra sidste år, på min Instagram … det lå langt nok tilbage, til at jeg kom forbi alle tre afskeds-indlæg for Bambina, LouLou og Spotty #tudefjæs
Var i aftes til fætter og kusine tam tam, der var åbenbart nogle der mente det skulle holdes i nat igen, de fik en chance til og forlade rummet, via vinduet, ellers får de en klask
Jeg var ikke i familie, jeg var buffen, , hold da op, jeg har været godt, de myggestik jeg har fået, og første der ikke kunne finden udgangen, har fået en klask
Vælger ikke og skrive noget bare sætte link ind,
Ellers vil jeg skriver så mange grimme ord, jeg vil få så meget karantæne her fra jeg ikke vil kunne være her mere