Æseløret har da i DEN GRAD overgivet sig og taget hende til sig
Jeg tror at Bob-Bo Humle (opvaskemaskinen) og jeg, kunne gå hen og blive rigtig gode venner.
Til trods for at jeg har købt ham og benytter mig af hans arbejdskraft dagligt.
Er det Donkey der er blevet så modig at han vasker lillesøster ?
Way to go Donkey
Hun er den irriterende lillesøster han aldrig havde drømt om at få …
Hun trængte, syntes han …
Eller den irriterende lillesøster, han ikke vidste ham manglede…
Hun er da en dame med en vis attitude!
Idag til min nevøs 18 års fødselsdag, fik jeg sørme også lige en (forsinket) gave fra min bror, dennes kæreste og min nevø
I dag er sidste chance, hvis du vil afgive en stemme på Årets Sommerkat.
I går aftes skulle Asani lukkes ud i haven. (Kattelem? Har vi en kattelem? Hvor? Det plejer da at være havedøren?). I samme øjeblik jeg åbner døren, hopper der en tudse ind ad den - med Chili i hælene. Så måtte vi i gang med tudsejagt for at få den udenfor igen, inden den forsvandt ind under skænken! Jeg nåede det heldigvis. Kattene gik med ud, men det virkede ikke, som om de havde tænkt sig at gå til angreb på den. Måske lidt nysgerrige - ikke andet.
Buster medbragte en gang en muldvarp - det resulterede i at vi måtte hive opvaskemaskinen ud, da den nåede at smutte ind bag den (og, ja - muldvarpe er faktisk overraskende hurtige over jordhøjde…
)
Min veninde, hendes mand, og deres vennepar (alle fra Århus og omegn) er i København denne weekend, grundet et bryllup i går.
Min veninde og jeg skriver så sammen, og hun siger at de skal ud at spise sushi ad libitum i aften, hvortil jeg svarer at det gad jeg sørme også godt!
Så svarer hun “du kan da bare komme med!?” - ja tak! Så det glæder jeg mig til!
Lille dygtige Dimmalimm har fanget en flue … og spist den
Min lædersofa får en del patina i de her dage …
Det er virkelig skørt! I aftes måtte vi TRE!! gange hjælpe en tudse ud af terassedøren efter den/de var hoppet ind. Der må have været noget i luften i aftes. Jeg overvejede lidt om de var på vej ned til det lokale gadekær som ligger på den anden side af vores hus, så vi skulle have fulgt dem igennem huset og ud af hoveddøren istedet
Vi har en del tudser i haven og kattene nøjes heldigvis med at kigge og skubbe lidt til dem med en pote (det er ikke tilfældet for de frøer som Puffe tidligere har fanget, spist og kastet op )
Jamen, det skulle I da helt klart:
Jeg er ved at få fnat af facebook…
Når jeg fra mobilen går på facebook, siger den jeg har en messenger besked…
Når jeg trykker på den og kommer over i messenger, er der INTET…
Min ex snakkede noget om stories, så jeg sørger for at der ikke er nogle usete stories…
Stadig en prik på facebook .
Jeg prøver at gå på facebook fra min computer, der er der ingen prik…
Tilbage på mobilen hvor den biiiib prik stadig er der…
Det irritere mig grænseløst at jeg ikke kan finde ud af hvorfor den er der
Har du tjekket om du har nogle besked anmodninger fra folk du ikke er venner med?
Jeps, der er ingen, heller ikke under spam… Og heller ikke noget på min krea-side
Er der nogen der har skrevet en messenger besked i en gruppe du er i…
Jeg ville i stedet tryppe på de 3 streger i messenger og se om der er prik ved noget under den
Der er ingen nye beskeder