. o O (Tanker i februar)

Det er jo en studie i korrekt kattesprog og -adfærd :heart:

2 Synes om

Åhhh hvor er de dejlige sammen! :lovelove:

1 Synes om

De videoer har jeg aldrig set hvor er de søde!! :smelter:

1 Synes om

Hvis I spoler tilbage og ser den fra starten, slås de - for sjov, naturligvis. :slight_smile:

1 Synes om

Dobbelt :smelter::smelter:

1 Synes om

I dag lover de solskin og det ser ud til at holde. I morgen skal vi have 18 ms og smaskregnvejr. Men står det til yr.no så får vi faktisk frost onsdag, torsdag og fredag.

Kan det være sandt? Skal vi nå at have vinter i vintermdr i år??? :wink:

1 Synes om

Nattefrost - det melder DMI og TV 2 Vejret vist også :wink:

1 Synes om

Det der genealogi er altså ret spændende. Først fandt jeg en hel gren af familie i Australien og nu en halvbror fra min fars første ægteskab. Han er desværre død, men han har efterladt sig familie. Det bliver spændende om jeg kan finde dem :smiling_face_with_three_hearts:

8 Synes om

Så du vidste ikke, at du havde en halvbror?

(Ja, jeg er nysgerrig :slight_smile: )

Njaa… der har været rygter i familien, om at min far havde været gift før og der måske var et barn, men ikke noget konkret. Så med lidt (meget) detektivarbejde, lykkedes det at finde giftermålet og nu altså også sønnen. Det er en lidt fed fornemmelse, når brikkerne falder på plads :grin:

6 Synes om

Wau… Jeg synes det er helt vildt, at man holder den slags hemmeligt. For hans familie må da have vidst det med sikkerhed?

Min mor er født udenfor ægteskab (hendes mor var 16 år), og kendte fint til sin far. Hans datter med konen fandt til gengæld først ud af, at min mor eksisterede, da han døde.

Ork i min familie vælter det ud med skeletter når man åbner skabet. Men det er jo det der gør det spændende, synes jeg. Min mor havde en endnu større hemmelighed, som hun først fortalte mig, da jeg selv var voksen og havde fået børn. Men på den betingelse, at jeg aldrig ville fortælle det til mine søskende. Så de fik det først at vide, nogle få år før min mor døde, hvilket resulterede i et større drama. Men den historie hører nok hjemme i det lyserøde, da det stadig er et følsomt emne for nogle af mine søskende. Hvilket jeg så ikke forstår.

Jeg har fætre og kusiner der var fra 45-55 da de fandt ud af at de havde en storebror.
Det meste af min familie familie (Deres mor) vidste det, og at det var en hemmelighed, også jeg. og resten af byen, hvor de bor, vidste det også.

Hvorfor det skulle holdes hemmeligt for børnene af dette ægteskab ved jeg ikke.

Min venindes far voksede op hos hans mor og blev bildt ind hele sit liv og fandt først ud af det da han var omkring 70. Hans mor var reelt set den søster som han hele livet havde troet var storesøster.

Der skulle lige sluges en håndfuld kameler og forholdet til den søster var noget stramt i en årrække, men er blevet, sådan nogenlunde repareret nu.

Jeg har meldt mig til marketing fra Rocky Mountaineer - Et canadisk tog og på et tidspunkt så får jeg købt mig en tur fra øst til vest.
Indtil Mulle bliver overbevist om det fornuftige i den investering, så kigger jeg billeder :heart:

2 Synes om

Så har vi afprøvet Dyrlægen i Trige ifm sundhedstjek.
Om Stine sagde dyrlægen 3 ting, hvoraf jeg jo vidste de to i forvej; Vægte, som har sneget sig på på 5,3 kilo - det dårlige øje - og så lidt rødt tandkød omkring fortænderne i overmunden.
Eller var hun fin.

Mister; lidt tør hud især på bagdelen af kroppen, og så ville der heller ikke ske noget hvis han tabte 100 gram, men ikke mere - han fik vægten op på 6,180 kg.

Alt i alt tilfreds med oplevelsen.

3 Synes om

Det lyder som en spændende ting! Jeg kan ikke prale af at have prøvet, men Amtrak har slæbt mig fra øst til vest - over prærien, op gennem Rocky Mountains og videre udover Bonneville Flats, nordpå til Seattle og retur til øst ad en nordligere rute. Oplevelse vi aldrig glemmer; der er nu noget ved togrejser :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Jeg har været med Greyhound fra Boston via Texas og Grand Canyon til San Diego op langs Californien kyst via Salt Lake City, Chicago og Niagra Falls tilbage til Boston.
Det var i tidernes morgen med mig selv og min rygsæk, Epic!

Amtrak har kun fragtet mig mellem Boston og NYC nogle gange, men ja på tværs af USA med dem står også på listen. Dog først efter jeg har lejet en Harley i Chicago og kørt på den oprindelige Route 66 til LÅ.

Planer er her mange af :slight_smile:

2 Synes om

Så mange planer, så lidt penge :slem:

2 Synes om

@Susanne_W, hvad tænker vi om sådan en artikel? Jeg ved slet ikke nok om nogen af delene, men du plejer at have et særdeles veludviklet BS-ometer :slight_smile: