. o O (Tanker i februar)

De er fra Tyskland :wink:

min kommentar var om 400 g dåser, jeg var ikke med på at Ingrid snakkede om de små folie bakker.

Det her er ved at blive åndssvagt… Jeg har på de sidste to uger været på arbejde én dag. 3 dage har været ferie, men de 6 er pga jeg bliver ved med at være/blive syg :confused:

Her i huset er det åbenbart mor, der ikke kan tåle dagplejestart…

God bedring :hjerte:

Samkørsel er en herlig opfindelse… hvis man har fri på samme tid :thinking: Synes en halv time er meget lang når man ikke engang kan få en kop kaffe :roll_eyes:

Så er det jo godt at du i forvejen befinder dig i verdens bedste selvskab :wink:

Ny Dyreværnslov:

2 Synes om

Har fået indberettet det samme håndværkerfradrag 2 gange - nogle der kan hjælpe med hvordan jeg får slettet det ene igen?
Måske @Lykke ?

Nope, jeg sidder kun med bilafgifter :slight_smile:

Hvis du hellere vil skrive end ringe, så er der mulighed for at chatte med forskud :slight_smile:

1 Synes om

Fik ny dørmåtte i dag :grin:

16 Synes om

Hvor er den fed :joy:

1 Synes om

Jeg kan anbefale chatten, som @Lykke også nævner. Du skal ikke hænge i en lang telefonkø, du skal ikke vente dagevis på at få svar på en mail. Og når det bare er et teknisk problem, behøver du heller ikke have det på skrift. For dokumentationens skyld. For din egen skyld kan du bare kopiere det. Eller måske endda skrive det ud - det kan jeg ikke huske.

syns gonnok det rusker allerede…håber vinden drejer lidt

1 Synes om

Det blæser også godt her, men først over middag skal det sådan blæse rigtigt. De regner med middelvind bliver 18 m/s - tror ikke kattene gider ud i haven mere dd :wink: Luksusdyr

2 Synes om

Mister har en ØV-dag, og det har jeg det virkelig svært med.
Dels pga hans egne dårlige dage lige får jul, hvor han havde svært ved at bruge bagbenene, og så mine erfaringer med Buster, der havde et par meget dårlige perioder det sidste 1½ år.

Lige nu ligger Mister under min seng, og vil ikke rigtig have kontakt.

Hans øjne ser nogenlunde ud, og hans gang og løb er normal. Han tissede også på bakken i morges.
Min egen tanke er noget med maven - måske en hårbolle, som min veninde sagde.

Jeg reagerer selv meget kraftigt på at han er lidt skidt, hjertebanken, høj puls, rysten på hænderne osv.

Nu kommer min ældste nevø på ferie fra i dag, så kan han aflede mig lidt, for måske har jeg det værre end Mister…

2 Synes om

:kram:

Mister har, helt som forventet tilbragt dagen under sengen.
Han har haft vendt sig hver gang jeg har kigget til ham, og et par gange har jeg kunne nå ham og nusse. Han har reageret som normalt.

Han kom ikke ud fra sengen da nevøen gik i seng, hvilket er atypisk.
(Nu kom han netop som jeg skrev det)

Jeg håber at han vil få spist og drukket nu, han har ikke rigtig fået noget hele dagen.

F*** jeg er dårlig til atypisk adfærd…

Nu drikker han

Og han har vasket lidt på Stine, sagde dog nej til leg.

Og spiser lidt Dreamies der lå på hans vej

11 Synes om

Det er længe siden jeg har haft en morgenvagt. Det var helt rart til en afveksling :grin:

1 Synes om

pyyff det er dyrt at have bil nogle gange …
men nu får den nye bremser fortil og får styr på den fjeder, der er knækket og lidt andre småting, der var påkrævet … så kan vi da køre lidt igen :slight_smile:

Nåede heldigvis at få den i vaskehal inden jeg kørte til VW med den … den fik sig en ordentligt saltvandspuler i går ude ved fjorden, da jeg skulle hjem fra Viborg! Den var helt klistret stadig her til morgen :s: Men det var også noget af en oplevelse at køre hen over Draget i går aftes, hvor det føltes som om fjorden var på vej op over vejen!

Men nu er bilen blevet så dejlig ren :smiley: det pyntede gevaldigt, det andet kunne jeg ikke være bekendt at aflevere :ups:

1 Synes om

så’n en bil har jeg oss…overvejer at købe en anden…ren

2 Synes om