. o O (Tanker i februar)

:argh: :argh: :argh:

I januar købte jeg en måneds abonnement på TV 2 Play for at se håndbold. Det viste sig hurtigt at være 139 gode kroner ud ad vinduet, for der er simpelthen ikke andet, jeg gider se på TV 2, og håndbold var jo hurtigt overstået. Og nu har jeg glemt at afbestille abonnementet, så jeg i dag er blevet trukket 139 kroner mere! :doh: :doh: :doh:

Besked fra TV 2, efter jeg aflyste mit abonnement:

Hej Ingrid
Tak for nu! Vi er kede af at skulle sige farvel – især lige nu! For det betyder desværre, at du kommer til at gå glip af den nye sæson af X Factor og sæson 7 af Badehotellet .

Uha, ja, så må jeg helt sikkert tilmelde mig igen! (NOT!)

4 Synes om

jeg betalte mig helt ærligt fra det i dag … normalt vasker jeg ellers selv, men lige her til morgen røg den altså i vaskehal :ups:

Må man stadig godt det i Thisted? :slight_smile:

Jep :slight_smile:

Må hellere få opdateret å Mister.
I dag har han det fint igen, holder sig dog i skjul da nevøen stadig er her
Dog kommer han frem når der er ro, f.eks nu hvor nevøen sover.

12 Synes om

@PiaB tillykke med fødselsdagen og her sneede det så der var et hvidt lag på min bil det meste af natten og det har sneet her til formiddag, store hvide klatter. Allerede smeltet igen dog :wink:

2 Synes om

Her har det kun haglet :slight_smile:

Det var så lidt :wink: fra mig til dig :smiley:

Kender I det - lige pludselig går det op for en at en af de ellers meget aktive brugere ikke har været aktiv i noget tid.
Denne gang er det @eva jeg synes vi har manglet i længere tid…

7 Synes om

Opdager her til morgen, at der pludselig er en stor, gabende revne i min emhætte i den ene side. Ved nærmere eftersyn er der også en revne - om end den ikke gaber endnu - i den anden side. Hvordan den er opstået, aner jeg ikke. Jeg har ikke haft ting til at stå på den eller gjort andet, der kunne have den effekt. Måske har den bare hængt der i rigtig, rigtig lang tid.

Så jeg tager et par billeder og sender til ejendomsmesteren. 20 minutter sener får jeg svar: Jeg sender en ud for at montere en ny. Så er man bare så glad for, at man bor til leje, og at det er i en boligforening, hvor ejendomsmesteren ikke har et personligt forhold til udgifterne :slight_smile:

14 Synes om

Hold op hvor skal vi være glade for Kattegale! Efter jeg er blevet gravid, læser jeg nogle gange lidt med på et forum for gravide og mødre - og hold op, hvor er der bare en hård tone. Folk sviner hinanden til og har travlt med at bedømme og dømme andres beslutninger og tilgang til det at få børn.

Så bliver jeg lige mindet om, hvor glad jeg er for at være på KG, hvor vi taler pænt til hinanden, også når vi er uenige. Og hvor vi interesserer os for hinandens liv mere generelt og ikke udelukkende er fokuseret på, om vi nu er enige om alt med kat. Tak for det alle :slight_smile: :tak:

15 Synes om

Kan så fortælle at mødregrupper kan have helt samme tone :dizzy_face: derfor har jeg ikke været i de mødregrupper som SP vælger for en, med mine to da det var noget af nogle strigler jeg blev sat i gruppe med ved den første.

:see_no_evil: og her var jeg totalt skydeskive da vi klart svømmer mod strømmen.

Ifavnsk, Ingen sut, fri og langtidsamning, Blw, hjemmepasning, samsovning ect. :love_you_gesture:t3:

Den jeg aktiv selv fandt med samme værdier som mig var guld værd og vi hænger stadig ved nu hvor vi alle har fået barn nr 2 også :heart:

2 Synes om

I min venindes mødregruppe måtte de smide den ene mor ud fordi hun truede en anden med tæsk fordi hun var blevet meldt til kommunen :roll_eyes:

Er der nogen der ved om @Eva er OK?

6 Synes om

Åh ja… Mødre kan være grusomme. Og jeg fatter det ikke! Jeg ser det som en af de vigtigste ting, at vi støtter hinanden i hver vores lille families forældreskab.

Jeg ligger i sådan en sjov mellemting, så passer ikke ind i hverken ‘mainstream’ (jeg ved ikke, hvad det ellers skal kaldes) eller ifavnsk… Så det ene sted synes jeg er mærkelig, det andet ser mig som en dårlig mor :woman_facepalming: (sat på spidsen)

Der findes heldigvis også en masse dejlige, støttende mødre derude! Jeg elsker min mødregruppe - jeg har klart nogle andre holdninger end dem, men det er ok.

Og Trine, jeg skal nok altid være sød ved dig :kissing_heart:

3 Synes om

I skulle da tage at oprette en mødregruppe tråd her på KG :wink:

3 Synes om

Der vil i hvert fald være bred enighed om, at det er sundt for børn at vokse op med kat :joy:

13 Synes om

hvor mange med børn og kat har mon også sandkasser?

1 Synes om

Hemmeligheden er et låg :wink:

Vil faktisk tro mange med kat har renere sandkasser end folk uden, fordi de ved, hvad katte gør :joy:

6 Synes om