. o O (Tanker i februar)

Har du haft dine vinduesviskere i fem år! :uha: :besvimer:

Jeg synes, jeg skifter viskerblade hele tiden, og det er ikke engang, fordi jeg køber noget billigt bras. Men selvfølgelig - hvis du lader beskyttelsen sidde på, så holder de måske også bedre :hoho:

3 Synes om

Ja det har jeg :smile: og jeg syntes de var dyre dengang 89kr pr stk.
Det skal så siges at der ikke var ret meget gummi tilbage på dem, så det er ikke frådseri jeg er ude i :joy:

3 Synes om

Har de ikke både været ineffektive og larmet helt vildt?

2 Synes om

Jo da :joy: Men jeg kører i snit måske 5 km dagligt så det er ikke lige blevet gjort :smile:
Larmen holder iøvrigt op når den første liste falder af :sunglasses:

2 Synes om

Jeg troede faktisk ikke, man kunne komme gennem syn med dårlige frontviskere?

Jo, hvis man bare lige lover at få dem skiftet hurtigst muligt :slight_smile:
Mekanikken virker jo fint nok :slight_smile:

2 Synes om

Der er en lyd der virkelig skurrer i mine ører og det er når kattene gnaver deres kløer.
Især Theodor går til jobbet med intensitet og det ser jo nærmest ud til han er ved at æde sine poter. Yikes altså, slap lige af med den manicure :wink:

1 Synes om

Jep, Zilla gør det samme. Bagpotens kløer i munden, så bider hun til, pote og hoved trækkes væk fra hinanden, kløer done.

Det lyder og ser helt forfærdeligt ud

Tak Jeppe, jeg havde slet ikke brug for lige at lukke øjnene et kvarters tid, jeg havde sat en alarm og var lige døset hen, da han sætter sig ved siden af mig i sofaen og mijaver indtil jeg sætter mig op og tager briller på :joy:

3 Synes om

Chili går rundt og bræger. Hun vil ud. Lige indtil man åbner døren. Nej tak! Men hun fortsætter med at bræge. Så må hun jo sættes ud. Et øjeblik senere har hun fundet ind gennem vinduet - som står åbent, så hvis hun vil ud, kan hun faktisk bare selv gå. Det vil hun stadig, men ikke så længe det regner og blæser, så hun bræger videre (suk!).

Kunne vi ikke snart få noget vejr, der bare er nogenlunde ordentligt? Jeg er så træt af det, at jeg tror, det er lige før, jeg ville foretrække en snestorm … :s:

3 Synes om

Det blæser 15 m/s her og med iblandet regn skulle ingen af luksusdyrerne ud. Eller dvs de tiggede ved døren og var lige ude at vende på verandaen og så ind igen - det vejr var for ubehageligt.

Jamen hun bebrejder da dig, at du ikke kan skulle for det vejr :wink:

1 Synes om

Sådan har jeg det efterhånden også …

Ja nu er det nok! Det er vildt uvejr her og det regner ind i mit vindfang. :disappointed_relieved:

Har I set ham her? Måske nogen der kan genkende ham, så han kunne komme hjem?

Jeg ved ik rigtig om linket virker :thinking:

Dagens projekt: finde noget tøj, som maven kan være i… Suk. Ellers bliver jeg da bare hjemme de næste 3 måneder :joy:

2 Synes om

Det er jeg ikke spor i tvivl om. Men lige i dag henviser jeg hende altså til Lykke :rock: Tillykke! :flag:

Jeg endte med kun at bruge kjole eller det ene par hjemmelavede graviditetsbukser, jeg havde :see_no_evil:

Jeg ved ikke helt, om tak er på sin plads :gruble:

Men jeg altså er først skyld i vejret kl 14.40 :tihi:

1 Synes om

De sidste 4 uger har jeg haft 3 kjoler, som jeg har kunnet bruge, og den sidste uge er jeg nede på 1,5 :joy: Så nu har jeg købt 3 nye, og så håber jeg, de kan bruges indtil jeg går på barsel om en 5-6 uger. Det er ikke nemt, når man i forvejen er plussize, så er alt ventetøjet for småt. Men jeg kan indtil videre løse det ved at gå størrelser op i Zizzi. Dog ender det nok med at det sidder som en sæk over skuldrene, men så må det være sådan. Hellere det end noget der strammer.

Og så har jeg også købt mig et par sko uden snørrer og et skohorn. Der er blevet så dælens langt ned til tæerne. Men nu kan jeg klare mig lidt igen :smile:

5 Synes om