. o O (Tanker i februar)

Jeg må nok lige komme med et input.
Louise, jeg ved ikke, hvem du har kontaktet, men vedkommende kan ikke kende mig ret godt, da jeg går og døjer med forskelligt og absolut ikke er rask.
Det er nu ikke grunden til, at jeg ikke skriver mere, men jeg indså efterhånden, at mine indlæg var intetsigende og sagtens kunne undværes - hvilket jo også har vist sig at holde stik.
Men tak til Louise og Vipstøsen for at bekymre jer om mig.

8 Synes om

Du er ikke intet sigende…

2 Synes om

Først og fremmeste :kram: Ked af at høre du ikke er rask og døjer med ting. Håber det snart vender og du får det bedre! :hjerte:

Dernæst, jeg vil sige tydeligvis ikke intetsigende og sagtens kunne undværes, for så havde Louise ikke spurgt efter dig, og vi andre havde nok heller ikke reagere på at hun spurgte efter dig. Og der var 18 der har trykket på det indlæg hvor Louise skriver hun har været i kontakt med en der kender dig. Så vi er altså flere der har bemærket at du ikke har været synlig på kattegale og sætter pris på en opdatering. Og endnu bedre at høre fra dig selv! :smil:

11 Synes om

Kære @Eva jeg håber du snart får det bedre med dit helbred. :disappointed_relieved: har du det også træls psykisk? :confused: det hænger jo ofte sammen.
Jeg tænkte også på det, fordi jeg synes du underkender dig selv ved at sige de ting om dig selv. Jeg har altid syntes du havde sådan nogle søde og kærlige kommentarer. Jeg har holdt meget af dem. Ingen kan undværes, herinde vi supplerer alle med det vi kan og vil. Og som en skrev forleden så er det bare så umådelig kærligt det her forum, og det er du altså med til at gøre det til. :heart_eyes: god bedring! :revolving_hearts:

9 Synes om

@Eva Jeg er ked af at du ikke er rask

Jeg har blot hørt at du er blevet set på gaden, intet andet :wink:
Så intet om helbred etc.

Jeg beklager meget hvis jeg ahr trådt dig over tæerne, det var absolut ikke min hensigt.

2 Synes om

Vi skriver ikke alle lige meget heri de, jeg selv er en af dem med få indlæg, men vi er stadig alle lige herinde.
Personlig syntes jeg sine kommentar er så hjertevarme og jeg savner dem :heart::heart:
Rigtig god bedring :kram:

1 Synes om

Jeg bliver aldrig fan af Anicura…
Har lige hentet foder, fordi det var på min vej. En missemor kommer med en kat der skal klippes ned. Inden hun får set sig om er der bestilt det helt store blodpanel fordi “ det anbefaler vi alle at få set på en gang om året” :flushed:
Hun vil selvfølgelig være en god katteejer og siger ja tak.
For filan!

Da min tidligere dyrlæge blev til Evidensia, var de også pludselig meget ivrige efter at tage blodprøver. Min nuværende dyrlæge siger: Man tager blodprøver hvis man har mistanke om at der er noget galt :+1:

4 Synes om

Åh ja det har de også forsøgt, at overbevise mig om de gange Jeppe har fået ordnet tænder… I år får de lov, men kun fordi han trods alt fylder 10 år til September, så jeg syntes det er fint lige at få det tjekket :slight_smile: Men netop fordi jeg syntes det var på tide, har jeg også nu tegnet deres Aniplan på ham, de 10 % på mundhulestatus og gratis røntgen af tænderne, gør at det giver mening for mig, med de tænder han render med…

2 Synes om

Det giver nemlig mening… og så er det ok :slightly_smiling_face:

Har du været ved tandlægen igen?

1 Synes om

Det var en god idé at give Rags et bad i går. Det var vel 1½ år siden sidst, og han var efterhånden blevet lidt trist i pelsen. Men nu er han vores “lækkerpels” igen… :hjerte:

12 Synes om

Jeg var lige inde i foto-tråden at kigge :sherlock: Det der er der ikke dokumentation for :gruble: -og det skal der være :regler:

5 Synes om

Det må jeg jo se at gøre noget ved… :wink:

7 Synes om

Ja, jeg tænkte også, at det lignede lige netop FF så dårligt ikke at vedlægge fotodokumentation :rock:

2 Synes om

Desværre ikke første gang… :crazy_face: Jeg mødte ind på job til kl 7, men jeg skal først møde kl 15 :smile:
Nå men jeg fin en kop kaffe og vendte snuden hjem igen :smile:
Godt jeg kun har 7 km :blush:

3 Synes om

Så er dokumentation der - desværre ikke et “føle-billede”… :wink:

6 Synes om

Det øjeblik efter en hård træningstime, hvor man tænker godt jeg havde det mest behagelige af mit tøj på, og bagefter kommer i tanke om, at det bliver endnu hårdere på torsdag, fordi instruktøren har, for mig hårdere programmer, og samtidig er knald dygtig til at motivere så man presser sig selv til det yderste, så må vaskemaskinen igang sådan en tirsdag aften :tihi:

Jeg håber Bilka eller Føtex får flere korte løbe shorts, eller hvad det nu er når foråret kommer, for dem jeg fandt i deres mærke i genbrug, er jeg blevet mega fan af :smile:

1 Synes om

Jeg satte en Feliway i stikkontakten i går. Jeg sværger på, den slog os alle 3 helt ud :uha:

Asani har været så frygtelig rastløs om aftenen i lang tid. Han kan frit gå ud og ind, der har været tørfoder i brættet, og når jeg har rejst mig for at give ham vådfoder, har han spiste 2 mundfulde og er så begyndt at skrabe. Jeg har ikke kunnet finde ud af, hvad han ville, og det har han vist heller ikke selv kunnet.

I går sov han i sit træ hele aftenen. Chili sov på mig hele aftenen, og jeg havde uendelig svært ved selv at holde mig vågen. Bortset fra at jeg selv blev træt, så var det en lettelse med lidt fred og ro.

10 Synes om

Nogle af jer kan måske huske min udfordring med vinduesviskerbladene jeg købte i 2015, hvor jeg var udfordret med en beskyttelse der ikke var blevet afmonteret :sunglasses::roll_eyes:
Anyway… idag er de famøse viskerblade skiftet ud (de har holdt godt)
Men se nu her…


Det er da til at finde ud af :joy::joy::joy: Beskyttelsen er slet ikke fastmonteret på dem her :+1:t2::joy:

4 Synes om