. o O Tanker i januar 2023

Lidt sjovt at se at det er kattemad og touletpapir der er fokus på her:
Se video: Kunder hamstrede kattemad og toiletruller, da Aldi Toftlund startede ophørsudsalg | jv.dk

3 Synes om

Jeg bruger dem her fra rema

3 Synes om

Havde jeg haft plads, havde jeg også købt en masse toiletpapir, da jeg helst bruger Aldis, og med min tarmsygdom, ja så bliver der desværre brugt en masse toiletpapir. Jeg kan godt lide Aldi, og ud over toiletpapir og vådfoder til katten, har jeg været glad for at handle der. Men sådan er det jo, ting ændre sig.

3 Synes om

Jeg syndes inden for de sidste 4 - 5 år aldi er blevet efter min smag en god butik, før var det meget sjældent jeg kom der, men alligevel kom jeg der indimellem

Ja katte mad har jeg hørt om fra siden her, toiletpapir er nok 15 år siden jeg første gang hørt om skulle være rigtig godt
Nu nogle bekendte til andre i familien har været ved og finde andet, lidl skulle have noget til svarende, og en andrn hælder til det H Nyborg har, jeg vil have det afprøve, når jeg får mulighed for det.

Skal lige have det afprøvet næste gang jeg kommer afsted til butik, med tilbud. Mener grøn balance køkkenrulle og toliet papir er godt, der får man noget for pengene og en god kvalitet, prøvede det lige da det kom frem, men skal lige have min erfaring opdateret, det er så dagrofa der har det.

Der er også fra dagrofa, men silkeline køkkenrulle er efter min mening også godt og en god kvalitet. Men ikke toliet papir

Angående katte mad jeg finder det lige om lidt, skal lige have svimmelhed skubbet lidt væk, inden jeg skal gå på trapper.

Men hvis jeg ikke husker helt fejl, er kitekat i boks med brev i, ikke en god slags, da beimis fik det om morgen, kunne det jævnligt findes til 20 - 25 kr nu er det nok 25 kr, retter lige, det skal læse som kitekat er en god kvalitet

Med venlig hilsen

3 Synes om

Du skal ikke finde mere kattemad frem for min skyld. :slight_smile:

2 Synes om

Her er det billige af rema kattemad i bæger

Her er det der er nummeret efter

Havde lige gået efter det og taget billeder, @Enki :wink:, manglede bare og få sat det rigtigt ind her, men nu er det her, hvis så det kan bruges

Med venlig hilsen

2 Synes om

Efter hvad jeg læste på deres hjemmeside, så overtog Rema butikkerne med alle vare, derfor er det kun de butikker der lukker der holder ophørsudsalg

Fra Aldi’s hjemmeside

OPHØRSUDSALG I UDVALGTE BUTIKKER

En del ALDI-butikker skal lukke - og her holder vi ophørsudsalg. Det betyder, at vi i ugen inden sidste åbningsdag reducerer prisen på alle varer* med hele 30%, 50% og 70%. Du kan altså gøre en helt usædvanlig handel - i de butikker, der lukker.

Her på siden finder du et overblik med alle planlagte ophørsudsalg - og de butikker, der enten overgår til REMA 1000 eller er i salgsproces og dermed ikke har ophørsudsalg. Du kan også læse mere om, hvordan ophørsudsalget foregår og få svar på de mest hyppigt stillede spørgsmål.

2 Synes om

Det er desværre ikke samme produkt ift udseende og popularitet hos kattene :face_with_diagonal_mouth:

Jaaaaa Danmark har vundet VM for 3. Gang i træk

:denmark::denmark::denmark::denmark::denmark::tada::tada::tada::denmark::denmark:

5 Synes om
Ja det er fantastisk  

:man_playing_handball::person_playing_handball: :man_playing_handball::person_playing_handball::man_playing_handball::person_playing_handball::man_playing_handball::person_playing_handball::man_playing_handball::person_playing_handball::man_playing_handball::person_playing_handball::man_playing_handball::person_playing_handball:

4 Synes om

Dejligt :slight_smile:

Det bliver alt for dyrt for os at bruge små bakker/poser.

Det mente jeg nok, men tænkte jeg huskede forkert, fordi Nemlig prismatcher med Rema på dem.

3 Synes om

Rema 1000’s bakker på 100 gram med okse, vildt eller fisk er indholdsmæssigt uden sukker og korn. De er samtidig langt billigere end andre mærker. Selv om de ganske vist også er steget en del i inflationsperioden. Mine katte æder det gladeligt og har gjort det nogle år efterhånden, selv om jeg ikke nødvendigvis er enig i, at det ser indbydende ud. Jeg ved ikke noget om deres dåser eller andre produkter.

Hvis Rema skal overtage ALDI’s butikker, skal det godkendes af konkurrencestyrelsen først. Det går jeg ud fra, de forventer, at det bliver, men det er altså ikke sket endnu, og de forventer vist heller ikke, det sker den første måneds tid eller så. Indtil der foreligger en afgørelse, og handlen er endeligt på plads, holder ALDI åbent og får fyldt varer op som sædvanligt. En ansat i en butik, der skal overtages, fortalte mig om proceduren.

Så det er muligt at hamstre og fylde lageret godt op et stykke tid endnu i de butikker, der skal overtages.

4 Synes om

Dåserne, fra rema er boller fine, men de vildmisser var ikke så begejstret for dåserne, må indrømmer af alle de dåser katte mad jeg har åbnet, er det nok de her der ikke har duftet mindst appetitlige. Men i beimis tid ville han gerne have vildt og kylling en gang imellem men under ingen omstændigheder okse,

Med venlig hilsen

3 Synes om

Der er jeg så heldig, at Jeppe og Mille ikke har ændret deres spisevaner med det, det er stadig på listen over det de nok skal spise :slight_smile:

4 Synes om

Glemte lige det her i går

Coop Nice & soft toiletpapir i lyserød pakke, da fakta eksisterende havde de det også, og har købt det i super brugsen, fakta jævnligt på tilbud til 12 - 15 kr, til den pris er det en god kvalitet og jeg føler man får meget for pengene
Tilføjes køkkenrullen i denne mærke, kan bruges men undgår det helst
Ja jeg købe altid på tilbud og har lidt lager

Med venlig hilsen

2 Synes om

Så ramte jeg også ind i FORL, det er Stine der har noget.
Hun er til tandrens i dag, og de har lige ringet at der er der nogle tænder, hvor de kan se med det blotte øje at der er FORL. De tager røntgen for at se om der er mere.
I dag kan de fjerne en almindelig, løs fortand. De øvrige tænder skal hun have fjernet en anden dag.
Heldigvis dækker forsikringen op til 2252 kr p.å til FORL, og op til 13.000 generelt til tænder.

4 Synes om

:kryds: for det ikke er for mange tænder, god bedring med Stine

:kram:

Jeg har brugt, ja jeg ved ikke hvor lang tid på at finde spande der passede i skuffen til affalds sortering. Må vist siges det kaldes genbrug

Med en pose i holder de nok lidt længere, ellers kommer der jævnlig en ny kasse :tihi:

13 Synes om

Sikke en genialt idé @Jeanette :smil:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Eftersom de var godt igang med tandrensningen allerede før halv ti, så må de gerne snart ringe og sige at Stine gerne vil hjem…

Heldigvis er der tv med fejring af håndboldherrerne til afledning…
Men den ventetid bliver jeg ikke god til, og der er nok også meget sundt

3 Synes om