. o O Tanker i januar 2023

Der kan jeg godt forstå du er
Skal i have den/ dem byttet

Med venlig hilsen

Vi har købt nye hvidevare til køkkenet, køleskab og opvaskemaskine skulle være intrigreret med glideskinner. Men den kære ekspidient i Elgiganten var så venlig at sælge os et køleskab til fastmontering af skabslågen, så den passede ikke.
De ville desværre ikke være behjælpelig med en tilsvarende køleskab med glideskinner, så vi har handlet der for sidste gang.
Skal sige vi købte hvidevare for over 40000, da det kun er vaskemaskine og tørretumbler vi ikke skifter ud, de er nemlig under 2 år

4 Synes om

Det er bare ikke I orden på nogen måder

Med venlig hilsen

2 Synes om

Næste gang jeres kat er blevet helt væk, så tag lige og tjek jeres køkkenskab, se video her på 35 sekunder :rofl:

https://youtube.com/shorts/hsgT0CkDXf0?feature=share

Tilføjer ligge denne video her på knap en minut, her er en der prøver og gå ned i størrelse i rum kattene kan gå igemmem, lidt fascinerende hvordan de katte klare udfordring

https://youtube.com/shorts/9ww0Jj-DlGk?feature=share
Med venlig hilsen

3 Synes om

Jeg tæker, hvor bliver tråden kattebilleder i Januar af.

3 Synes om

Nogen skal jo starte den - og det kan alle jo gøre med det første billede :+1:

5 Synes om

Jeg aner ikke hvordan man gør

2 Synes om

Ud på forsiden i højre hjørne står det nyt emne også tryk der og begynt, skal jeg oprettede den? @PiaH

Med venlig hilsen

2 Synes om

Okay, troede bare ikke det var det jeg skulle gøre, troede det hørte inde under et eller andet som var mere kompliceret.
Jeg starter en tråd nu så og tak for hjælpen :slight_smile:

4 Synes om

Kolbjørn er sur på mig. Han fangede en mus i haven for en times tid siden som han ikke måtte tage med ind i huset. Og så gik jeg tilmed ud i haven og tog den fra ham, og nu må han ikke komme ud igen. Dumme menneske!

7 Synes om

Ejj … det kan du heller ikke være bekendt! :venter:

3 Synes om

@Eva_K - er det med overlæg, at “Foto andet”-tråden er lukket…? :thinking:

Ja, den var blevet kæmpestor og meget tung at åbne, så tænkte årsskiftet var en god anledning til at lave en ny :smil:

6 Synes om

Død eller levende…?

1 Synes om

Hvem har brug for billeder af andet end katte? :flojte:

1 Synes om

Næe, det kan du da ha’ ret i - og da slet ikke, når man nu hverken har kaniner eller børnebørn… :sunglasses: :p:

3 Synes om

Nå prøver og lave lidt fornuftigt, indimellem. Kigger tilbud og mærker.
Nogle anbefalinger for og imod glas keramisk komfur og induktion komfur. Det er glas keramisk der står i køkkenet nu. Alt det nye ovne kan, er der noget der vil være dejligt og få

Med venlig hilsen

1 Synes om

Induktion anytime - det er meget lettere at arbejde med, langt hurtigere opvarmning og temperaturregulering og markant lettere at holde rent, da så godt som intet brænder fast, heller ikke på gryder og pander.

Ovne - det afhænger jo lidt af hvad din nuværende kan?
Jeg har haft 3 forskellige ovne mens vi har boet her - faktisk 4 incl. den vi overtog - umiddelbart er der ingen af dem, der kan noget min gamle ovn i Nordsjælland ikke kunne for 20+ år siden…

3 Synes om

Enig med DorteH. Mit oldgamle komfur, stod af lillejuleaften 2021 og boligselskabet satte et nyt induktionskomfur op i stedet. Det er så meget bedre end alm. komfur. Eneste minus, er at man måske bliver nødt til at skifte nogle gryder og pander ud. Jeg måtte vinke farvel til min gamle suppegryde og stegegryde og ikke mindst min gode gamle og uopslidelige scanpan.

2 Synes om

Stendød, heldigvis.

3 Synes om