Da Ushi fik tænder ud, anbefalede dyrlægen tørkost, så hurtig som muligt, da det ikke pakker sig i hullerne, som vådfoder gør
Og godt for Ushi, for han var ikke meget for vådfoder
Hm. Var han syet? Det er Øyvind, og det væsentligste argument for at undgå tørfoder er vist at syningerne kunne gå op.
Men ellers vil det jo ikke være første gang at dyrlæger - eller andre fagfolk - er uenige …
Der er altid lukket for indtastning af oplysninger på forskudsopgørelsen, når vi runder nytår. Men det er jo ikke fordi den forkerte årsopgørelse gør noget, når bare du indtaster inden den lukker igen. Det er alligevel for sent at ændre dit fradrag for 2022
@solveig jeg er ved og pakke julen ned, en virus kom på tværs, men lige som jeg pakker ned laver jeg liste med hvad der var godt af nye ting, hvilke lys der blev brugt, om det skal være anderledes, tidsplan, om det skal rettes i og ligende. Men dine konfekt stykker, må jeg spørge hvad var der i den med hvide striber, godt være jeg husker fejl, men mener det var den . Det skal bare på listen til konfekt indkøb uha uha jeg får vist lavet meget konfekt til jul
Med venlig hilsen
Det har jeg allerede glemt, men min søn har, så vidt jeg ved, skrevet det ned, så jeg spørger ham lige
Dem med hvide striber er der Bailey og karamelkoncentrat i, siger min søn. Og selvfølgelig ekstra flormelis, så den ikke bliver for tynd.
Så har jeg skrevet adresser på stortset alle de blå (nogle kun navn)
Dem hvor der er flere på samme adresse er så puttet sammen i en bobbelkuvert, for holy moly porto er blevet dyrt
Tak det er så karamel koncentrat der gør det
for laver selv med bailys, glæder mig allerede til jeg skal lave konfekt
, mangler bare og få nogle overbevist om der skal laves hjemmelavet marcipan
Med venlig hilsen
Handler ikke ret tit i Brugsen, men i dag var vi “på mission” fra morgenstunden! Kørte til den i Stensballe, som er i den modsatte ende af Horsens (de har en god bager!). Hældte diverse ting i vognen, som beløb sig til 670 kroner. Så var der idag medlemsrabat på 15%, så nåede vi ned på lige godt 600. Og så hev jeg et gavekort på 400 kroner fra min arbejdsgiver frem, og vuptil landede vi på en god 200-kroneseddel Det må blive en god søndag, når den starter så godt
VH
Susanne
Min søster har været her siden i torsdag og hun sover ved siden af mig i min store seng
Drengene sover begge klinet op ad hende … … men i dagtimerne mener Donkey hun er farlig og må ikke røre ved ham
I morgen får vi besøg til Frej, håber i den grad der er kontakt mellem dem, han trænger til at få sit eget smørhul
Han er så lækker så det håber jeg virkelig også…
Mig og nicolina synes jo er så kærlig og skøn
Tusind tak
Han er virkelig en skøn fyr, stille og blid. I går var han altid nær børnene og elskede når de ville nusse hans mave
Så har jeg internet igen
Jeg er først nu kommet på, men der har muligvis været net fra morgenstunden, da jeg havde tilsluttet forkert port fra start af …
Må man godt plukke folk, nå de ikke kan uge dagene
nogle der igen skyder nytåret ind, at så 2023 gerne for mig have startet anderledes er en helt anden snak
Med venlig hilsen
Bastian er ellers gået på pension, men når der kommer en udstilling “lige om hjørnet” i Hedehusene, så skal han da med - bare én gang til. Han er godt i stand, men stadig lige dejlig…
Håber at se mange af jer søndag 5. februar i Hedehusene idrætscenter Charlottegårdsvej 4.
Har de så også fået kørekort - eller har de privatchauffør?