. o O Tanker i januar 2023

Jeg burde jo nok ikke skrive det her, for det er sikkert at udfordre skæbnen rigeligt. Men Asani, som årligt får fjernet tænder, har altid fået tørfoder fra dag 1. Det har jeg selvfølgelig ALDRIG afsløret for dyrlægen, der altid har godkendt ham ved opfølgningen.

Det kan godt være, jeg bare har været heldig, og det er selvfølgelig ikke en anbefaling fra mig, at man ser bort fra dyrlægen. Men jeg kunne ærlig talt ikke overskue, hvordan jeg skulle holde Asani fra det i en uge-10 dage.

6 Synes om

Nu er der lukket for mit net, men jeg bruger mobilen som modem, indtil jeg kan koble mig på det nye net på mandag.
Min søster er her og er nødt til at underholde mig …
Den nye opvaskemaskine er kommet og nu venter jeg på at Tonni kommer og hjælper mig med skifte … jeg og min søster måtte opgive, vi mangler flere muskelkræfter :surrender:

11 Synes om

Da beimis fik alle kindtænder taget, det var fredag og der var han meget påvirket af operation. Først nat til søndag han fik det bedre, der opgav jeg kampen mandag formiddag, og så efter en potion tørfodder så mærkede jeg ikke mere på ham, han havde fået fjernet tænder. :smirk_cat: kan endnu mærke knuden i maven over det ved tanken. Håber du har mere held med kampen end jeg havde :kryds:

Det er så rigtig :blush:, god bedring til Øyvind :klappekat:

Tillykke med Agnes/Laura :flag:

Med venlig hilsen

4 Synes om

Da Manse fik fjernet 2 i sommer, var der ingen restriktioner på fodringen (hvilket også ville ha’ været vanskeligt at overholde, han fangede og åd mus allerede næste morgen… :smirk_cat:)

Han åd både våd og tørfoder fra dag 1 - ved kontrollen var den ene side helet fint, den anden ikke - omvendt var hun i forvejen var i tvivl om hvorvidt stigene vill holde i den side, så om det var pga. foderindtagelsen er ikke til at sige… :thinking:

3 Synes om

Dyrlægen må have givet Øyvind speed :woozy_face: Han har været hjemme i fem en halv time og har været lysvågen og aktiv hele tiden. Og han har indtaget fire omgange vådfoder :canned_food: Og så er han stadig meget utilfreds med at jeg ikke vil lukke ham ud.
Hvis det er udtryk for lettelse over at være kommet af med de syge tænder, så må de godt nok have generet ham :cry:

7 Synes om

Er der mon nogen herinde som kender til venteforholdene på henholdsvis Ribe og Bramming station?
Jeg vil meget gerne vide om der er en ventehal man kan side i hvis man er i god tid, eller om man kun kan stå på perronen? Det er er af hensyn til katten der er med i transportkasse… så han ikke kommer til at fryse længere eller mere end højst nødvendigt

Der har jeg været sååååå mange gange når jeg har pendlet mellem Vester Vedsted og Århus :grin:
Bramming har en station med en lille cafe. Ribe en lille station :smil: Ved dog ikke om de har nogen åbningstider.

1 Synes om

@Eva_K er der en ventehal man kan sidde i ved Bramming?

Hov, med station mener jeg bygning, dumt ordvalg :hoho: Dvs begge steder bør man kunne komme indenfor

1 Synes om

Ribe

Bramming, og så er/plejede der at være en café inde tilvenstre :smil:

Man kan dernede godt se det engang var et meget rigt handelsområde, selv de mindste småbyer har ret flotte stationsbygninger :smil:

7 Synes om

Det er stilen :grin:

1 Synes om

Det ved jeg godt :slight_smile: Den lå bare lige til højrebenet …

2 Synes om

Og hvordan bruger man så en lørdag morgen, jo man tager i to forskellige Netto butikker for at få fat i en hækle bog :joy: Men så fik jeg også to strikkebøger med hjem, som forhåbentlig kan motivere projekt bliv bedre til at strikke :kryds:

Det lyder skørt at køre i to forskellige Netto butikker for et par bøger, men 60 kr mod Bog og idé’s 289.95 pr stk for 2 af bøgerne opvejer det virkelig når begge steder har dem lige når de er udgivet…

6 Synes om

:grin::rolleyes2: :see_no_evil:, og det har jeg en stor del af skylden for :ups:

Og jeg fik dig fristet endnu mere, og undskyld min nysgerrighed nu @Lonse , kommer jo ikke mig ved, men var det nogle gode strikke bøger

Med venlig hilsen

2 Synes om

Jeg er meget positiv overrasket over tingene i Den magiske strikkebog, der var flere ting jeg håber en dag, at kunne finde ud af at strikke, strømpebogen har jeg endnu ikke kigget så meget i, men der ser ud til som minimum at være meget inspiration at hente :smiley:

4 Synes om

Hallo, skattestyrelse - hvorfor må jeg ikke indtaste mit kørsels- og servicefradrag for 2022 nu? Så det kan indgå i beregningerne med det samme? I stedet for at jeg først må gøre det, når jeg har fået tilsendt end forkert opgørelse i marts? :doh:

4 Synes om

Det må sgu’ være op ad bakke at være boghandler i dag…

5 Synes om

Er der en super - kattegal - gør - det - selv - handymand herinde, normalt forsøger jeg mig meget selv, men i min feber hoved, kan jeg slet ikke helt regne det ud, hvad jeg skal skrue på
Sådan en luk stille toliet sæde, der lige er over en år, der har glemt det med og luk stille, her de sidste dage.
Kan man selv skrue noget på den. Og det er mig til dagligt irritation mange gang dagligt

Med venlig hilsen

1 Synes om

Min underbo ( som jeg har et rigtig godt forhold til) har undret sig over om jeg er begyndt at hamre og banke. Nu har vi fundet ud af at det er Nalle’s fisk han kan høre når den spræller. Det generer ham ikke, så heldigvis kan Nalle lege videre :grinning:

16 Synes om

Det er vist på tide, hun kommer hendes egen cykel :tihi:

2 Synes om