O O Tanker i juli 2026 O o

Så blev det 1. Juli :smiley:

1 Synes om

Jeg fandt ud af min legokat er en fin butterfly-holder :smiley:

12 Synes om

Det går jo imponerende nemt hertil morgen!
I Føtex var en ekspedient, der syntes det var hyggeligere at betjene kunderne ved kassen fremfor at bare hilse ved selvbetjeningen, så ingen problemer med at få købt vand til tømreren, i Carl Ras nåede jeg kun at finde afdelingen med vindues beslag førend, der stod en medarbejder og fandt de beslag jeg skulle bruge :thumbup:

9 Synes om

Har fået Frit Valgskonto udbetalt, så valgte at bruge noget af det på en Nintendo Switch 2. Bestilte den i går aftes og den lader til at ankomme til pakkeshoppen allerede i dag.
:yikes:

8 Synes om

Hvor er det irriterende at se alle dem der er bange for at blive snydt, når de køber jordbæd. Så bange, at de står og samler ekstra jordbær fra andres bakker, og lækker oven i deres egen…
De “dygtige” ender med at få hvad der svarer til 3 bakker for 2 bakkers pris…

4 Synes om

Uforskammet :thinking: :rage:

4 Synes om

Det forstår jeg slet ikke at nogen kan finde på, men grådighed kender åbenbart ingen grænser. :worried:

4 Synes om

Med alt det negative man kan finde om diverse parkeringsselskaber, er det da dejligt at opleve de er behjælpelige og kan stoppe en parkering når, de pludselig har registreret ens bil som parkeret ved Fields selvom den holder i Randers :smiley:

Manden fik pludselig en notifikation om, at parkering var startet, men et hurtigt opkald til kundeservice også var den fikset :thumbup:
Det sker åbenbart, at deres kameraer får læst en nummerplade forkert, så det er tydeligvis nødvendigt at dobbelt tjekke, sin app ved parkerings start, hvis man parkerer steder med automatisk tjek in på p-pladsen :slightly_smiling_face:

11 Synes om

Jeg har gjort noget jeg aldrig har prøvet før … pakket (de sidste) 3 kg. islandsk slik i en kasse, som jeg har gemt et godt sted :ok:
I håbet om, det samme sker som med alt andet jeg lægger et godt sted … jeg glemmer hvad jeg gjorde af det :cool:

16 Synes om

Nej det er bare gammel ragelse
Nej det er bare gammel pap
Det er bare gammel rammel

Men nøj hvor er de to her søde

5 Synes om

Tempur senge er de gode nogle der har,erfaringer med dem

Er de alle pengen værd

2 Synes om

Ja! Elsker min👍

3 Synes om

Apropos senge - men ikke en anbefaling i stedet for en Tempur - så har jeg lige fået en NapTopper hjem.
Jeg synes nemlig min seng er lidt træls, men samtidig er budgettet lige nu måske ikke helt til ny, af den kvalitet jeg kunne tænke mig når det er tid til udskiftning.

Jeg er meget spændt på at prøve den!

3 Synes om

Jeg har haft 2 tempur madrasser, de var gode at ligge på de første års tid, så blev de “slappe” og faldt sammen på midten. Da det skete med den første fik jeg tilbud om en ny madresse med 50 % rabat. Ikke ombytning eller deres garanti.
Det det samme så skete med madras nr 2 mente de at jeg havde brugt og vedligeholdt den forkert :face_with_peeking_eye: så ingen hjælp der.

Har nu købt en luksus madras og topmadras i jysk, og sovet med dem i 3 år uden problemer.

3 Synes om

Hvil du fortælle hvilken madras og topmadras?

3 Synes om

Det er fordi de står her i herning med tilbud på 24000 for seng elevation

Hold op den var god
Men så dyr :blegne:

Model huske jeg ikke

4 Synes om

Vil du fortælle hvilken madras og topmadras?

3 Synes om

Finder ud af det i morgen. Er lige gået i seng :sleeping:

5 Synes om

Jeg gad jo som sædvanlig ikke sidde i kø til årsopgørelsen, og det endte med at jeg aldrig fik tjekket den.
I dag får jeg så besked i e-boks fra skattteforvaltningen, der mener jeg har fået 5,5K for lidt retur - og ved samme lejlighed konstaterede jeg så, at jeg i forvejen har fået 6K tilbagebetalt…:see_no_evil:

14 Synes om

Var lige ude at handle. Kommer hjem igen, og Delle kommer mig i møde. Ingen Dumle. Nå, tænker jeg, han må jo være her et sted. Kalder på ham. Flere gange. Ingen reaktion.
Sætter ting på plads. Ingen reaktion. Skramler lidt med en bøtte godbidder. Ingen reaktion.
Åbner ind til ekstra værelset selvom der ikke har været åbnet hele dagen. Heller ingen Dumle.
Spørger Delle hvor han er og hun er for en gangs skyld overhovedet ikke til nogen hjælp.
Skulle ned med affald da jeg gik, og var lige ude i loftsrummet også, så tænker om han kan være nået med ud, selvom jeg tænkte jeg ville have opdaget det. Så går ud til loftsrummet. Ingen Dumle.
Han er heller ikke i opgangen så ville jeg have set ham da jeg kom tilbage.
Tænker om en af underboerne kan have taget ham ind.
Men inden jeg går i gang med at banke på døre, går jeg lige tilbage ind i lejligheden for at tage min telefon med så jeg kan vise dem et billede af ham.
Og hvem sidder så lige indenfor døren i entreen og ser uskyldig ud?
Lortekat.
:ahhhhhhh:

19 Synes om