O O Tanker i juli 2026 O o

Hader når de gør den slags, jeg når altid at gå i panik og tænke det værste. Og så dukker katten frem og ser helt uforstående ud. Personlig tror jeg alle katte kommer med deres eget sorte hul, som de så forsvinder ind og ud af med mellemrum.

10 Synes om

Han var heller ikke ligefrem i kridthuset her. Han er mester i at gemme sig. Jeg er enig i det med det sorte hul, for han dukker op igen uden en lyd og jeg aner ikke hvor han er kommet fra. Men jeg er da glad for at jeg ikke havde overset at han var smuttet ud. Til at starte med rationaliserede jeg med mig selv, at det altså ikke kunne lade sig gøre, men da Delle så ikke engang kunne/ville identificere hvilket rum han befandt sig i, så begyndte jeg sgu at tvivle på mig selv. :sweat_smile:
:klappekat:

9 Synes om

Been there, done that - og gang det så lige op med potentialet for panikrationaler, der ligger i at ha’ fritløbskatte… :see_no_evil::sunglasses:

9 Synes om

I dag skinner solen, det gjorde den ikke for 1 år siden … :venter:
Men det er klart, når det er Bentes tur til at fejre rund fødselsdag … :ihhaltsaa:

15 Synes om

Arrrmen, altså - tillykke med fødselsdagen! :partying_face: :birthday::gift::denmark:

4 Synes om

Stort tillykke med din fødselsdag :flag: :flag: :flag:

Håber du har en rigtig dejligt dsg :heart:

2 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

3 Synes om

Tillykke med fødselsdagen :denmark:

3 Synes om

Tillykke med fødselsdagen :flag: :birthday:

2 Synes om

Min ADD er lige så stille gået igang med at få mig til at rydde op…

Det er jo lige om lidt (d. 25.) Jeg får gæster :smiley:

Har vasket hele mit spisebord også benene.

Har puttet staniol på, så der ikke kommer missepoter på det…

(Har tørret 4 ud af 7 stole af (resten er stadig i kælderen))

Jeg har bundet lampen op, så folk ikke går ind i den.

Og idag har jeg flyttet min triptrapstol, klapstol og lille stige samt nogle puslespil og tilbehør væk fra stuen, så der er mere plads rundt om bordet.

Der er stadig lidt mere der skal ryddes op, og så skal jeg have lavet en brøtårte.

7 Synes om

Jeg burde måske have stået op og åbnet døren til soveværelset, da jeg i nat vågnede ved at Masso tonsede rundt og fik den skubbet mere end halvvejs i… Men det gjorde jeg ikke, altså hvem overser en lukket dør, så i stedet vågnede jeg noget senere ved at manden mere sovende end vågen gik direkte ind i den :ups:

Men nå ja ja, ingen kom til skade, og Masso havde en fest med sit legetøj :smiley:

16 Synes om

Så er der ENDELIG bestilt hegn til indhegning. 14 dages levering :roll_eyes: Pyt nu har vi ventet så længe, så betyder to uger ikke alverden :clap:t2:
Vi har bestilt panelhegn fra JIMA og en låge, så vi kan tilgå indhegningen fra gårdspladsen også.
Vores projekter er mange lige nu, og den kommende indhegning er pt en sandkasse :crazy_face: jeg messer for mig selv, “alt godt kommer til den der venter” :face_with_hand_over_mouth:
Til gengæld er den varmepumpe sin vægt værd i guld! Vi kender naturligvis ikke forbruget til vinter, men det estimat på 9000 kr om året virker ikke helt sort. Det er vildt, hvad vi kommer til at spare i varme :partying_face:

19 Synes om

Det passer åbenbart det man siger, at man kan sove når man bliver gammel … jeg har sovet 13 timer :face_with_spiral_eyes:

14 Synes om

Man ved, man er lidt mærkelig, når man begynder at skændes med ChatGPT :joy: :joy:

10 Synes om

Eller bankens IA robot, der ikke fatter det den anbefaler ikke kan lade sig gøre :face_with_symbols_over_mouth:

10 Synes om

Jeg føler mig lidt fladmast i dag …

… har været til mammografi :rolleyes:
Rutinetjek, som forhåbentlig viser at alt er som det skal være :kryds:

16 Synes om

:kryds:

3 Synes om

Så er det nok ikke nu, jeg skal afsløre at for mig er det reglen mere end undtagelsen, når jeg - nødtvungent - forsøger at kommunikere med diverse “kundeservice” chatbots… :see_no_evil::triumph:

12 Synes om

Er et studentergilde lidt som en konfirmation eller mere som en fødselsdag?

Jeg skal til min nevøs studentergilde imorgen og er i forvejen super stresset over jeg skal have gæster d. 25.

Så vil gerne vide hvad jeg kan forvente imorgen :slight_smile: (Rød hue hvis det har noget at sige)

3 Synes om

Jeg kan, som den der assisterer når chatbots ikke kan hjælpe, fortælle at du laaangt fra er den eneste :hoho:

4 Synes om