O O Tanker i juli 2026 O o

18 indlæg blev skilt fra til et nyt emne: Om at lave mad

Nu er min seneste bog sendt til Amazon for offentliggørelse - jeg håber, den vil sælge godt, for selvom den ikke er lang, er der faktisk gået en del research og ikke “bare” tanker til dens endelige udseende.

Det er f.eks. dens skyld, at min hæk STADIG ikke er klippet indvendigt :joy:

10 Synes om

Jeg har gået mig en tur i nabolaget og kom hjem med lommerne fulde af stjålne frugter … Mirabeller :yum:

15 Synes om

Ork - jeg er kun lige startet på min og har nået halvdelen af indersiden :smil: Jeg har lagt mærke til at flere og flere hække bliver klippet sent på sommeren, og det er godt for dyrelivet :ok:

12 Synes om

Jeg er slet ikke gået i gang endnu.
Jeg læste et sted man skulle gøre det efter 31/7 så det råd tog jeg med mig :+1:
Så må vi se hvornår jeg får tid.
Jobbet trækker alle kræfter for tiden,og jeg glæder mig til alle er tilbage fra ferie,for så er det min tur :danse: :dans:

7 Synes om

Jeg er ikke HELT sikker på, at vi stadig kan påstå, det er godt for dyrelivet at der ikke er klippet hæk - men jeg skal ikke gøre mig til dommer :wink: Indtil videre er jeg tilfreds med, at jeg har fået klippet nok til, at man kan komme rundt om mit spisebord, så jeg kan invitere gæster til middag :wink:

4 Synes om

Man skal i hvert fald ikke gøre det før Sankt Hans, som nogen påstår. Så er man sikret dobbeltarbejde, hvis hækken skal se pæn ud hele sommeren.

3 Synes om

Den primære årsag til at vente er, at fuglene fortsat ligger på rede i juni - så win/win, især for dyrelivet.

9 Synes om

Jeg har heller ikke klippet hæk endnu :sunglasses:
Men jeg overtager den så også først i morgen. :tihi:

13 Synes om

Min datter er ved at overtale mig til at spille Final Fantasy. Normalt spiller jeg adventure spil og altid point & click, for jeg kan bare ikke finde ud af at bruge mit keyboard til at spille. Desuden bryder jeg mig heller ikke om at spille spil, hvor jeg skal kæmpe med eller mod nogen.

Men hun påstår at man sagtens kan spille Final Fantasy udelukkende med musen, så de sidste dage har hun vist mig hvordan hun spiller, via Discord. Hun siger at alle hendes venner, der spiller sammen med hende, rigtig gerne vil have mig til at deltage og vil hjertens gerne hjælpe mig igang :hoho:

Så måske skal jeg give det en chance og prøve det af. Man siger jo, at det er sundt at prøve noget nyt. Så må jeg se om man virkelig kan lære en gammel hund nye kunster :grin:

12 Synes om

Efter nærmere undersøgelse og erfaring, så er konklusionen : Ja man kan godt lære en gammel hund nye kunster :hoho:

11 Synes om