O O Tanker i juli 2026 O o

Åh det var rørende :heart: @tak for at dele @Jeanette

1 Synes om

Vaffel filmede vist bare. Om morgenen var hans øjne normale og har været det lige siden. Så han slap for at komme til dyrlægen i denne omgang :grin:

13 Synes om

Jeres katte må da lave et eller andet …

5 Synes om

Masser!! Lørdag væltede de en solseng ned oven min venstre storetå :blegne: Ok - jeg havde selv sat den på højkant for at luge mellem fliserne under den, men alligevel - De havde jo ikke behøvet fræse rundt på den imens :thumbdown: Og igår snublede jeg over Fritten, mellemlandede med det ene ben på en havestol og strøg så videre ned i fliserne :doh: Nu har jeg så en blå storetå, to skrabte knæ og en blå langefinger :grimacing:
Måske jeg bare skulle droppe den ferie og starte på arbejde igen :roll_eyes: :grin:

14 Synes om

Men har du billeder af det …? :venter:

9 Synes om

Nej, det nåede jeg ikke lige i farten :hoho:

6 Synes om

Jo men mangler lidt tid og finde det i

3 Synes om

Har du overvejet kropskamera…? :thinking: :wink:

7 Synes om

Det er jo sådan et opslag, hvor man ikke ved, om man skal græde eller grine. Jeg valgte det sidste - men håber, du ikke er alt for alvorligt ramt af nogen af skaderne.

7 Synes om

Det skulle da lige være for at få beviser til retssagen :muhaha:

7 Synes om

Altså, når man skvatter på den måde i min alder og vægtklasse, når man at få mange katastrofetanker på vejen ned :blegne: :hoho: Men nej, heldigvis var det mest min værdighed, som tog skade :grin:

10 Synes om

Systuen i Fuglebjerg lukker her i weekenden og jeg har været forbi, for at hente de ting jeg havde liggende der.
Der gemte sig et par sandaler, der må have ligget der i flere år, for de gemte på en hilsen fra Bambina :face_holding_back_tears:

18 Synes om

Naboen høster, så ditterne er pt. groundede - D indenfor og P på terrassen…

EDIT: Og glenten lige ovenover holder sig klar til buffeten åbner:

19 Synes om

Vores vinduer og terrassedør er ikke åbnet mere end, at kattene ikke kan komme ud af dem… Alligevel har Masso og hans effektive jagt evner den vej igennem præsteret først en mus, der lå død i køkkenet en morgen og i dag en fugl, sådan en rigtig flyvende en af slagsen :uha:

Og jeg kan ud fra lydene den kom skrive under på, at den var levende da han fangede den :broken_heart: Den havde heldigvis fået fred, da manden kom hjem en halvtime senere og kunne håndtere den, mit op og ned besvær, kombineret med en komplet ulogisk frygt for fugle, gjorde at jeg bare skyndte mig at få lukket døren til soveværelset :ups:

Det bekræfter mig i, at jeg ikke var helt skør, da jeg for nogle uger siden var ret sikker på, der lige var en fugl inde ad terasse døren, der gudskelov nåede ud inden kattene opdagede den!

8 Synes om

Mon ikke hjv. mus og fugl er kommet ind af døren - det er i hvert fald sket flere gange her…?

5 Synes om

Det antager jeg, men det imponere mig stadig, da døren er så begrænset åben, og Masso reagerer så prompte, for ærlig talt til hverdag virker han som en meget afslappet kat, der ikke gider jage fluer og andre små dyr der kommer ind :tihi:

6 Synes om

Han er vel bare selektiv med sit bytte… :wink:

7 Synes om

Det må man sige han er :sweat_smile:

6 Synes om

Har glemt at fortælle at jeg har været lidt nede over min far ikke nåede at opleve mig blive 40 (Jeg er fars pige :smiley: )

Dagen før min fødselsdag sagde jeg højt: “Far hvis du kommer imorgen, så giv mig en drøm jeg kan huske når jeg vågner”

Jeg drømmer så om halskæder og armbånd der går istykker.

Da jeg vågner vil jeg tage et armbånd på, men snoren er så mørnet at den knækker.

Vil så tage min halshæde på, men låsen glider og jeg kommer til at give slip på den ene side og vedhænget ryger af (og jeg har stadig ikke fundet det)

Så sagde jeg højt: “Okay far, tak fordi du er her idag, men ikke flere narrestreger tak”

Og dagen forløb gnidningsfrit :smiley:

13 Synes om

Dejligt at du fik et tegn. :hjerte:
Kan godt forstå du er ked af at din far ikke kunne være fysisk til stede. :troste:

4 Synes om