Det er en mellem ting imellem de to ting vil jeg mene, det er det blevet til
En held jeg snakker med dialekt
Den opgiver ned det samme ![]()
Det er super forskelligt.
Nogle er low key have fester med både venner og familie, øl bong og ballade.
Andre er lidt mere formelle og mest familie.
Jeg ville skrive og spørge, det må man gerne. De ved jo også godt at din hjerne fungerer lidt anderledes🙂
Jeg har skrevet og spurgt min bror.
Han siger det bliver som når de holder (alm.) fødselsdag.
I mit tilfælde var det en CustomGPT, jeg selv har lavet, som blev ved med at give mig en sang fra de varme lande om alle de ting, den ikke var i stand til på trods af, at den faktisk lige havde gjort det (den skulle opdatere et excelark). Der er heldigvis råd for den slags, men jeg spildte nok i hvert fald en time på det pjat.
Jeg ønsker mig et par Birkenstock sandaler, men de er godt nok dyre ![]()
Er der nogen herinde, der kan anbefale et billigere alternativ ![]()
![]()
Jeg har korte brede fødder, og ved ikke rigtigt, hvad der ellers findes ![]()
Jeg er glad for Deickmanns variant, især dem der hedder Bjørndal.
Min mor sværger til Cruz fra Sport24.
Begge dele er den klassiske med to remme over foden.
Sport 24 har også en god model, som erctil at betale sig fra
Hvis du melder dig ind i deres kundeklub på deres hjemmeside får man en vist nok en rabatkupon,og de har sommer udsalg lige nu.
Jeg går selv i birkenstock og kan ikke forestille mig nogen andre ![]()
Denne her web shop har dem om dine er billigere har jeg ikke tjek på
Jeg har købe der for en del år siden det gik glat
Tak
Du har lige sparet mig for en hel del penge, og jeg har bestilt mit første par birkenstock ![]()
![]()
Jeg vil ikke ødelægge din glæde over købet - men kommer der ikke en heavy told på, når man køber fra et ikke EU-land ![]()
De sendes fra Tjekkiet ![]()
Tak (eller noget hvis du spørg min mand
) så fik jeg også lige shoppet lidt sandaler
Jeg har lige gået ca. 5 km. i varmen … jeg må være sindsyg ![]()
Den første ½-del var ikke så slem, for jeg havde solen i ryggen og der var en smule blæst, men så vendte jeg om og … ![]()
Jeg har brugt dagen i Aalborg, hvor jeg har besøgt en veninde.
Hun har så man kan sidde i skygge hele dagen, det var et godt valg.
Omme i solen var det ikke til at være.
Nu sidder jeg i et tog med velfungerende aircondition, så frygter at stige ud af toget igen senere
Har hentet stole op fra kælderen (troede jeg havde flere end 2 dernede, men det havde jeg så ikke) og har sagt til Simba han skal tjekke dem for edderkopper ![]()
Så må den sidste gæst sidde på enten Katjas gamle triptrap stol eller en klapstol…
Jeg siger ikke at det er varmt at vaske gulv i 25 grader. Jeg siger bare at jeg trænger til et koldt bad ![]()
Jeg gjorde det i morges kl 6.30… det kan anbefales, så er der ikke så hedt ![]()