På vej hjem fra vores weekend tur, stoppede vi ved Lindt chokolade outlet butikken i Ringsted, hvor manden som sædvanlig var så sød at gøre mig opmærksom på et godt tilbud
Så jeg gik derfra med 4 plader chokolade af 300 g hver, de to selvfølglig min favorit mælkechokolade med nødder og rosiner, men vi skulle også prøve lidt nyt og den ene blev en mørk chokolade med orange krokant og nødder, nøj den er lækker
Det er ikke sidste gang jeg køber den med hjem
Det er også Glean der laver Irmas træstammer der kan købes i Coops butikker, og dem er jeg altså lidt for glad for.
Det er et mirakel at jeg endnu ikke har været forbi. Men jeg frygter lidt at det bliver skruen uden ende.
På den ene side, er jeg enig med dig, jeg behøvede egentlig heller ikke vide den var der, men mit alternativ var at bede et familiemedlem om, at sende det fra Wien fordi jeg virklig gerne ville have fat i den med nødder og rosiner
Da jeg boede i Strøby Egede var Thomas og jeg også i Ringsted outlet fra tid til anden og det endte også som regel med en tur i Lindt. Jeg er tosset med de der kugler de har, som har mange flere smagsvarianter end dem i supermarkedsposerne så endte næsten altid med at blande en pose af dem.
Tikka har opdraget mig for godt
Der er godt 28 grader i vores soveværelse, alligevel ligger jeg lysvågen på sengen med lidt dyne på, så hun kan putte som hun gerne vil
Kombinationen af der har været meget uro omkring stuen pga. tømrer og at jeg ikke er så nem at putte på som jeg plejer, har gjort at sofa putning ikke er det hun gider, så nu tager vi i stedet en næsten daglig putteseance i sengen hende og jeg
Skat er en underlig størrelse. De har lige overført 1 krone i efterberegnet overskydende skat til min bankkonto. Er det så lille et beløb at det bedre kan betale sig at overføre til mig end at inddrive den til mit 25 år gamle studielån - som de ellers altid tager min overskydende skat til
Vi har for en gangs skyld været så heldige med vinden at den både havde den rette retning, og tilpas lav styrke til at vi kunne skabe lidt luft og gennemtræk i butikken i dag.
De fleste dage har der enten ikke været en vind der rørte sig, eller vinden har stået i den forkerte retning så den ikke kom ind, eller også været så voldsom at vi ikke kan holde dørene oppe, fordi alt flyver væk.
Vi har også Spangsberg i Odense. Heldigvis ved jeg ikke hvor. Men jeg vil også hellere vide, om Summerbird har et outlet-sted. Virksomheden ligger i Assens, men der ser det ikke ud til, de har noget. Så de er nok for eksklusive til den slags.
Engang ønskede jeg mig noget Summerbird, fordi det er alt for dyrt at købe til mig selv, og hende, der skulle købe, forvekslede det med Spangsberg. Utilgiveligt!