O O Tanker i juli 2026 O o

Men der sov jeg jo… Og Stine forbød mig sikkert også at stå op, hvis jeg prøvede🫣

9 Synes om

:cloud_with_lightning_and_rain:, og kattene søger ly under sengen.

7 Synes om

Kan se og høre det herfra, men indtil videre er det drevet syd-vest om os - nu ser det dog ud til at komme nærmere, himlen i retning Næstved:

9 Synes om

Her ser det ikke ud til vi får hverken regn eller torden, men luften er umanerlig tung og tyk - lige til at få hovedpine af :blegne:
Jeg har investeret i en AC, så jeg overvejer at sætte den til at affugte

5 Synes om

Og så gik strømmen også :rage:

7 Synes om

Det lyder voldsomt. Her stråler solen. Det er ikke ligefrem en skyfri himmel, men skyerne er fine og hvide. Indtil videre …

4 Synes om

Her har vi skyer, der ligner de har vand med :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2: men vi har også pletvis blå himmel og ingen vand på vejrudsigten :roll_eyes:

3 Synes om

Indtil videre er det også blevet ved skyerne her - desværre, ku’ godt bruge vandet…

4 Synes om

Naboen gav op på at samle sin nyindkøbte cykel, så den fik jeg hvis jeg havde mod på at samle den.
Så jeg fandt min indre cykelmekaniker frem. :muscle:

Vroom vroom! :heart_eyes:

17 Synes om

Er du gal, nogle brag … jeg var bange for at huset var ved at styrte ned over mig :scream:
Men nu er mine regnvandsdepot fyldt op igen, de trængte … :ok:

6 Synes om

Vi har også fået en masse brag - også et, hvor jeg troede, at noget væltede ude i gangen eller i soveværelset :uha: - men ikke en dråbe regn.

6 Synes om

Burde lave noget
Men sat mig i have stolen med benene oppe

Kjole og der kolde drik passer sammen

12 Synes om

Vi har også fået kaskader af vand, bulder og brag. Misserne har egentlig taget det med ophøjet ro. Bortset fra et enkelt tordenskrald som til gengæld også formåede at få mig til at hoppe i vejret. :sweat_smile:

Det kom så pludseligt, selvom det egentlig virkede til at tordenvejret var drevet videre. Det regnede heller ikke længere og så pludselig lød der et ordentligt brag med et lyn der lyste hele stuen op, så jeg nærmest troede det var slået ned i plejehjemmet ved siden af. Men det har nok nærmere ramt en lynafleder et sted i nærheden.

Dumle faldt hurtigt til ro igen da jeg også gjorde. Men ALT strittede på Delle i nogle minutter efter. Så hun hoppede med op i vinduet da jeg lige skulle tjekke om det kunne ses hvor det havde ramt. Hun skulle være hvor jeg var. :hjerte:

Hun har sovet lidt uroligt siden og spjættet i søvne, men lader til mestendels at være faldet til ro igen. :klappekat:
Lille pus. Det var godt nok også voldsomt.

12 Synes om

De 4 uger er gået og jeg har tømt min stand på Floh-loppemarket i dag. Sølle 545 kr. blev der solgt for i hele perioden, hvilket jo er bedre end ingenting, men … meh! :rolleyes2:
Og så manglede der en af mine ting, der ikke er registreret som solgt, en grusskovl (ny - vundet i en tombola på TICA-udstilling) … seriøst, gør man sig til tyv for en grusskovl?! :doh:

11 Synes om

Der er garanteret nogen, der har taget den, haft den i hånden et stykke tid og så lagt den ved en anden stand. Det synes jeg er et af de største problemer ved de loppesupermarkeder.

Og de sidste gange, jeg har prøvet, har mit salg bestemt heller ikke været godt, så jeg orker det ikke rigtigt :frowning:

5 Synes om

Jeg var hele butikken igennem (den er ikke ret stor) uden at få øje på den og den lå heller ikke i ‘‘Lost&Found’’ … men jeg meldte den selvfølgelig savnet oppe ved kassen.
Andrea har stadig knapt 2 uger tilbage og vi skal ud og fylde på hendes stand en af dagene, så må vi se, om den er dukket op …

8 Synes om

Nu fik du standen gratis. Tænk, hvis du skulle have betalt for den. Så havde du næppe fået overskud. Jeg har prøvet det et par gange, og jeg tror, man skal være semiprofessionel med en masse gode ting, som folk vil betale mere for, hvis det skal give mening. Det gjorde det i hvert fald ikke for mig.

6 Synes om

Helt enig og deres kommission er for høj efterhånden
Jeg har selv haft stand i og i starten gik det rigtig god med et godt overskud, senest med overskud, var i 21 da jeg begyndt at sotere ud, forud for flytningen. Og der solgte jeg godt.
Har haft stand 2 gange siden, både i Kirppu og Loppelux i Holstebro. begge uden at tjene 500kr. Så i forhoold hvor meget arbejde og kørsel der kræver, så er det ikke pengene værd.

Så nu forsøger jeg at sælge via facebook grupper , ellers doneres det til Ymens i Struer. På den måde får jeg også støtte de lokale klubber.

6 Synes om

Præcis … jeg overvejede kort, om jeg skulle forlænge den med en uge, fordi overskudet ikke var det største i går til at tømme den (var til behandling på Roskilde Sygehus i går formiddags), men blev enig med mig selv om at lade være, når indtægten ikke var større.
Men jeg har lagt en ny kvittering i lotteriet og hvis jeg bliver udtrukket igen, så er jeg bedre forberedt næste gang … jeg har kun solgt to stykker tøj og et par sandaler, resten har været pynteting og mindre elektronik.

8 Synes om

Det er længe siden jeg har glædet mig så vildt :partying_face: og jeg er sikker på misserne ville gøre det samme, hvis de viste, hvad det indebærer :face_with_hand_over_mouth:

Nu kan det kun gå for langsomt med at finde en ledig stund til at støbe stolperne ned :partying_face: vi har først ferie om 14 dage :woozy_face:

19 Synes om