O O Tanker i juni 2026 O o

Pete er måske blevet en aaaanelse besidderisk… :smirk:

Diesel bliver jævnligt sendt væk, hvis han efter P’s mening befinder sig for tæt på mig, for længe af gangen - men nu er det udvidet til, at jeg får højlydt skideballe, når jeg tillader mig at bruge tid på hestene, særlig under morgenfodring og udluk føler han sig tydeligvis forbigået… :pouting_cat:

(Har et par videoklip af herren, men desværre ikke lige nogen linkbare lokaliteter at lægge dem ud på - hvis nogen skulle ha’ lyst til at agere lagerhotel, deler jeg gerne…)

12 Synes om

Stakkels Leo befinder sig lige nu ved dyrlægen. Han fik fat i et ca 15 cm langt silkebånd, som han nåede at æde, inden jeg fik fat i ham. Dyrlægen forsøgte at få ham til at kaste op, men det lykkedes ikke, så nu vil hun forsøge med en gastroskopi om hun kan fiske det op. Sidste udvej bliver en operation. Jeg er godt nok glad for jeg fik ham forsikret som noget af det første, da jeg overtog ham…

15 Synes om

:kryds: for det lykkes, og i det hele taget lykkes godt det ene eller det andet.

2 Synes om

Det håber jeg godt nok også. Jeg har helt ondt i maven og sidder bare og venter på at dyrlægen ringer tilbage. Håber, håber på gode nyheder inden alt for længe :bebe:

9 Synes om

Kan jeg godt forstå, men kan jo ikke gøre andet end at vente, og bekymre sig. :kram: Og håbe det bedste selvfølgelig, men det er gerne det andet der fylder.

5 Synes om

Masser af :kryds: for at du snart får gode nyheder :kram:

5 Synes om

For pokker, da - og så var jeg bekymret, da Pete valgte at konsumere en netop flyvefærdig gråspurv incl. fjer i morges, silkebånd lyder både værre og ikke mindst mærkeligere… :see_no_evil::crossed_fingers:

5 Synes om

Jeg har lige talt med dyrlægen og hun anbefaler operation, så det vil hun nu gøre klar til. Puha altså… jeg har helt kvalme af bekymring… :blegne:

14 Synes om

Årh ha da :frowning:

Kæmpe :kram:

Den klare han uden tvivl i stiv pote :hjerte:

6 Synes om

Øv - heldigvis lyder han til at være i gode hænder, men forstår dig 100 % …
Kram og :crossed_fingers::crossed_fingers:

6 Synes om

Forstår dig godt og god bedring til ham :kram: :hjerte:

6 Synes om

Åh nej
Rigtig god bedring til Leo :kram:

5 Synes om

Det skal nok ende godt :crossed_fingers:t2::+1:t2: Det er fanget inden han er dårlig :+1:t2: Det er altid træls med operation, men jeg er sikker på han klarer det som en mis :wink::heart:

8 Synes om

Det var da også bare uheldigt :slightly_frowning_face:

:kryds: for at alt går som det skal.

6 Synes om

Åh altså Leo, dit lille fjols.
Håber at altin forløber uden problemer og et trøsteknus til dig Solveig :gruppekram:

3 Synes om

Så bestiller jeg det flue net
Torsdag aften den 21
I torsdags ringe de de kommer og sætter det i , i dag
Synes godt nok det hurtigt

Glæder mig så meget til og komme hjem og se det
Jeg er græde færdig nu

Bestiller det i brun
Det kommer i gråt
Det er skramferet ved alle hængsler
Så det er hvid

Jeg har bestilt med dyre net
Det kommer det ikke med

Ja har tjekket salgs ordret mange gang og det står det jeg har bedt om

7 Synes om

Operationen gik godt og Leo er kommet hjem igen og har det godt. Han er godt nok noget vakkelvorn, så jeg har installeret ham ude på badeværelset for natten. Han stilede direkte mod madskålen, så appetitten fejler ikke noget, heldigvis. Jeg skal ikke ha’ noget af at han forsøger at kravle op på klædeskabet i nat, med risiko for han svatter ned og kommer til skade, så han må nøjes med badeværelset. Regningen blev på godt 19.000,- så ikke flere dyrlægebesøg i dag tak :hoho:

Til sammenligning gav jeg 6.500,- for et kejsersnit Nytårsnat for 19 år siden :grin:

17 Synes om

Så godt at høre - og tak for opdatering, så kan jeg sove roligere i nat, når jeg kun behøver bekymre mig om hvor mine egne banditter befinder sig… :smirk:

7 Synes om

Ja jeg tror også jeg kommer til at sove godt i nat. Med mindre Leo på et tidspunkt i løbet af natten, forsøger at vælte døren for at komme ud til os andre. Så nu vil jeg finde min seng. Jeg synes det har været en ualmindelig lang dag og især aften. :sovende:

14 Synes om

Sikke en dag Solveig :sweat_smile: sov godt :sleeping::heart_eyes_cat:

7 Synes om