Diesel bliver jævnligt sendt væk, hvis han efter P’s mening befinder sig for tæt på mig, for længe af gangen - men nu er det udvidet til, at jeg får højlydt skideballe, når jeg tillader mig at bruge tid på hestene, særlig under morgenfodring og udluk føler han sig tydeligvis forbigået…
(Har et par videoklip af herren, men desværre ikke lige nogen linkbare lokaliteter at lægge dem ud på - hvis nogen skulle ha’ lyst til at agere lagerhotel, deler jeg gerne…)
Stakkels Leo befinder sig lige nu ved dyrlægen. Han fik fat i et ca 15 cm langt silkebånd, som han nåede at æde, inden jeg fik fat i ham. Dyrlægen forsøgte at få ham til at kaste op, men det lykkedes ikke, så nu vil hun forsøge med en gastroskopi om hun kan fiske det op. Sidste udvej bliver en operation. Jeg er godt nok glad for jeg fik ham forsikret som noget af det første, da jeg overtog ham…
Det håber jeg godt nok også. Jeg har helt ondt i maven og sidder bare og venter på at dyrlægen ringer tilbage. Håber, håber på gode nyheder inden alt for længe
For pokker, da - og så var jeg bekymret, da Pete valgte at konsumere en netop flyvefærdig gråspurv incl. fjer i morges, silkebånd lyder både værre og ikke mindst mærkeligere…
Operationen gik godt og Leo er kommet hjem igen og har det godt. Han er godt nok noget vakkelvorn, så jeg har installeret ham ude på badeværelset for natten. Han stilede direkte mod madskålen, så appetitten fejler ikke noget, heldigvis. Jeg skal ikke ha’ noget af at han forsøger at kravle op på klædeskabet i nat, med risiko for han svatter ned og kommer til skade, så han må nøjes med badeværelset. Regningen blev på godt 19.000,- så ikke flere dyrlægebesøg i dag tak
Til sammenligning gav jeg 6.500,- for et kejsersnit Nytårsnat for 19 år siden
Ja jeg tror også jeg kommer til at sove godt i nat. Med mindre Leo på et tidspunkt i løbet af natten, forsøger at vælte døren for at komme ud til os andre. Så nu vil jeg finde min seng. Jeg synes det har været en ualmindelig lang dag og især aften.