O O Tanker i juni 2026 O o

Den bedste opdatering at vågne op til :smiley:

Jeg håber I alle 3 har fået sovet noget i nat :blush:

6 Synes om

Så godt at høre at der var gået godt :hjerte:

6 Synes om

Sådan Leo :clap:t2::+1:t2: :heart:

4 Synes om

Natten forløb rolig og Leo virker helt upåvirket her til morgen. Vaffel var lige henne og snuse til Leo lige da han kom hjem og Leo fik et par ordentlige hvæs med på vejen. Her til morgen har de endnu ikke hilst på hinanden, for Vaffel kravlede under min dyne inden jeg stod op og der ligger hen endnu. Leo har været rundt og snuse i hele huset men har ellers opført sig som han plejer. Han har også kaldt lidt - sikkert på Vaffel, men Vaffel har ikke reageret. Så alt er rolgt her på matriklen. Om en times tid kører jeg ind og besøger min søster og så håber jeg de selv finder ud af det med hinanden imens. Men som jeg kender dem, bliver der ingen problemer. De er begge nogle rolige venlige kattedyr :hjerte:

Jeg fik snoren med hjem som souvenir. Det er den dyreste snor jeg nogensinde har ejet :hoho:

17 Synes om

Endelig en ny regering.

8 Synes om

Jep
Jeg blev jo opereret på valgdagen, og ligesom forhandlinger er mit forsøg på at lægge krykkerne trukket ud.
SÅ jeg var begyndt at joke med om jeg kunne lægge krykkerne, og måske endda være genoptrænet, inden vi fik en ny regering.

Der er gået 10 uger i dag.

13 Synes om

Eftersom de ikke har leveret det du har bestilt og betalt for, må du jo gøre dem opmærksom på det, og bede dem lave det om. Og ja jeg er godt klar over at det vil du nok have svært ved, men kan din bror måske gøre det? :kram:

5 Synes om

Så håber jeg sgisme de fik blod nok til, at kunne bestemme lille fyrens blodtype denne gang :kryds:

Det er altså lidt upraktisk at jeg med min blodtype kan risikere, at danne antistoffer mod hans røde blodlegemer, underlig idé naturen der har sig :sweat_smile:

Men med blodprøver til det, kighoste vaccine og glukose belastningstesten i sidste uge også, bliver jeg mere og mere afslappet omkring at den sygeplejerske skal stikke mig, for det får hun sgisme gjort en del gange :see_no_evil:
Og på positiv siden, fik jeg da med på vejen at mine tal fra glukose belastnings testen var perfekte, så ingen grund til at være bekymret for graviditets diabetes :thumbup:

9 Synes om

Åååååh hvor er det uheldigt. Jeg ved godt det er svært for dig at gøre dem opmærksomme på fejlen, men det synes jeg nu du skal se om du ikke kan få gjort alligevel. Eller få nogen til at ringe for dig. Du skal selvfølgelig have det du har bestilt og betalt for.

Du er kommet så langt i din udvikling og jeg tror på at du kan. Alternativt tror jeg fuldt og fast på, at du kan bede en anden om at hjælpe dig med det og at de gladeligt hjælper dig. :hjerte:

:kram:

8 Synes om

Så dejligt at høre at han har det godt igen. Sikke en omgang, hvor må du have haft ondt i maven. :troste:

Du må næsten købe en ramme til snoren og hænge den op. :tihi:

:kryds:

7 Synes om

Tak for den opdatering. :tak:
Jeg følger ikke ret meget med i nyheder, fordi jeg bliver stresset af det, så var begyndt at undre mig om det nogensinde kom på plads.

5 Synes om

Sikke en dejligt opdatering at læse :blush:

4 Synes om

Kl 8 præcis
Var jeg i telefonen
Gjorde opmærksom så det hele
Jeg skal sende foto
Har fået sms
Men de kommer hurtigts muligt og henter døren og tager den med retur for enten og lave en ny eller rette fejlene

15 Synes om

Godt gået! :thumbup:

5 Synes om

Sådan! :smiley:

4 Synes om

Er det ok at klage over varme allerede? :s:

7 Synes om

Ja!

4 Synes om

Det er altid OK at klage over varme - både når der er for meget og for lidt af den… :smirk:

6 Synes om

Min router er vist helt stået af … den har drillet de seneste måneder, men indtil nu er det lykkedes at få liv i den.
Jeg har købt en “ny” hos en privat på Vinted, men det er jo ikke til at vide, hvornår den ankommer … :venter:

6 Synes om

Vaffel mener bestemt at Leo lugter grimt og burde flytte et andet sted hen :venter: Men det er dog blevet bedre nu her og han hvæser nu kun en lille smule, hvis Leo kommer tæt på. Så jeg er sikker på alt vil være helt normalt inden længe. Leo reagerer ikke synderligt på Vaffels hvæsen, men går bare væk fra ham, så der er ingen udfald mod hinanden. Det er kun Vaffel der skal komme over sig selv og finde ud af, at det altså bare er Leo.

Leo har både spist, drukket og været på bakken i løbet dagen og såret ser så fint ud. Ingen rødme eller hævelse overhovedet. Nu har han fået sin daglige dosis Metacam og har lagt sig til at sove ovenpå køkkenskabet. Klædeskabet dur åbenbart ikke længere :hoho:

14 Synes om