O O Tanker i juni 2026 O o

Lyder som det er godt og forløber godt det hele :blush:

4 Synes om

Det gør det heldigvis :hjerte:

5 Synes om

Hvordan går det med Leo i dag :slightly_smiling_face:

4 Synes om

Der er intet at mærke på ham, så det går rigtig godt. Såret ser også rigtig fint ud og han spiser, drikker og går på bakken som han skal. Vaffel er også faldet ned igen, så deres indbyrdes forhold er næsten som det var før. Vaffel er stadig lidt tilbageholdende, men han hvæser ikke mere af Leo :hjerte:

12 Synes om

min 40 års fødselsdagsgave fra mig selv :smiley:

En bore og skrue mskine med bor og bits :smiley:

12 Synes om

Tillykke med fødselsdagen! Det var da en god gave! :flag:

3 Synes om

Tak, det er dog først i næste måned jeg fylder rundt :smiley:

3 Synes om

Nå for dælen - jamen så siger jeg det bare igen der, dobbelt op på glæde! :+1:

4 Synes om

Den router jeg har købt på Vinted er kommet og jeg skal lære, at læse alt hvad der står, inden jeg køber ting :roll_eyes:
Den er ikke egnet til mobilt bredbånd … der er ingen steder at proppe SIM-kortet i :dokdok:
Stadig intet internet :sob:

7 Synes om

Åh det er jeg også lidt for “god” til, ikke at få læst det hele/grundigt nok. Dælme sure penge at bruge, især når man tydeligvis ikke lærer af det. :rolleyes:

5 Synes om

Jeg har en liggende, men tror det er Katjas fars… Men hvis du er intereseret kan jeg spørge ham om du må få den :slight_smile:

(Jeg har tjekket, der ER plads til simkort)

7 Synes om

Det er sødt af dig, men @Eva_K har kontaktet mig og tilbudt mig en router som hendes nabo havde liggende … og den har jeg takket ja til.
Endnu en gang viser KG sig fra sin bedste side :tak:

Jeg har siddet hele aftenen og prøvet at koble computeren på nettet med mobilen som modem … det er først lykkedes nu :venter:

11 Synes om

Hvis nu de havde været striwede… :thinking::smirk:

5 Synes om

Du kan selv tegne striber på …

3 Synes om

OK - hvis nu de havde været ensfarvede, så… :thinking::smirk:

2 Synes om

Ej men altså, hvad skal man med 2 katte, når ingen af dem gider æde den store edderkop der er/var i gangen?

Aslan turde ikke æde den og Simba skubbede den under det ene fodpanel, den kunne kun lige få rumpen derind :grade:

3 Synes om

Jeg havde mange og store planer i dag … skulle mødes med min søn kl. 13 for at spise frokost på restaurant Spiseriet, men de havde lukket :venter:
Vi går ind mod torvet i Næstved, men alt virker så tomt … så falder 5’øren … det er Grundlovsdag!
Vi finder dog en åben café med ublu priser, men nu havde jeg jo lokket ham med frokost, så deeet …
Men alle mine andre planer måtte skrinlægges … :rolleyes2:

9 Synes om

Så har jeg lokket @Katjapedersen09 herind :smiley:

3 Synes om

@galath eller anden @admins

Katja ville poste nogle billeder og fik denne besked

3 Synes om

Jeg tror, der er noget med, at man ikke må poste en masse billeder som ny. Men nogle gange har systemet - som I nok har oplevet - sin egen vilje og sine egne beskeder. Jeg tjekker hendes profil og ser, om der er noget, der kan ophæves. Hvad har hun kaldt sig?

EDIT: Jeg fandt hende uden hjælp :slight_smile: Systemet har ment, hun tastede for hurtigt. Derfor tror systemet, hun er en robot. Det er formodentlig, fordi hun har lagt et billede ind uden at skrive noget. Jeg har ophævet blokeringen, så hun kan prøve igen. Men prøv at skrive noget langsomt denne gang - udover at lægge billede ind :wink:

6 Synes om