@Skattekat Jeg mener at det er i Reykjavik, at katten Volvo hver dag går på arbejde i en af byens butikker, og så må ejeren ud at hente ham. Og nogle gange kommer Volvo ikke hjem til fyraftan, og så overnatter han i butikkens vindue.
Han er ikke altid lige tilfreds med at skulle forlade jobbet
Skovl og skovl. Vil jeg nu ikke kalde hende når hun kan bryde vådmad op. Nære en bajonet sav ![]()
Der er flere berømte katte i Reykjavík og jeg har da tænkt mig at tage ind til midtbyen og prøve at finde nogle af dem ![]()
Jeg sætter nogle billeder ind i billedtråden …
Jeg tjekkede lige min Yaris’ samlede brændstofforbrug. Den har kørt 25,9 km/l i snit, siden jeg købte den. Det kan man vist ikke klage over ![]()
Mandag morgen kl 4 skal den igen på langtur, for da skal ældste barnet og jeg ud til havet og fiske. Vi er ikke helt sikre på endnu, om det bliver oppe ved Grenaa eller ude ved Vesterhavet.
Den bil er den bedste gave jeg kunne have givet mig selv. Ja hele familien faktisk, for alle har glæde af at jeg har den bil. Om det er barnebarnet der lige skal låne den til en tur til Kbh. Eller yngste søn og svigerdatter, der skal køres til Billund. Eller yngstebarnet der gerne vil på tur med mig. Eller at jeg nemt kan købe ind for min søster og besøge hende hver uge ![]()
Jeg havde bestilt varer fra Nemlig Com og har også fået dem.
Men i stedet for to pakker øko hamburgerryg, har de sendt 2 pakker øko ærteskud og jeg aner ikke, hvad det skal bruges til ? ![]()
Det var godt nok to vidt forskellige ting, tænk at kunne tage så meget fejl.
Jeg bruger ærteskud i salat.
Har faktisk en plante i haven
Det er da en ommer ![]()
Det er selvfølgelig irriterende at mangle hamburgerryggen, men du skriver bare til dem - fejl sker også jævnligt her, og pengene kommer altid retur prompte.
Åh så ærligt
Men jo ærte skud kan spise
Men ikke som hamburgerryg
Håber du få det refunderet
Jeg ringede til dem straks jeg opdagede fejlen og jeg får pengene igen, så intet problem der.
Hende jeg talte med fortalte, at dem, der samler varer sammen kun får et nummer på varen, så de ved ikke, hvad det drejer sig om, så derfor kan det gå så galt som i dette tilfælde, hvor numrene på varen må værre blevet forbyttet eller misforstået.
Jeg laver aldrig salat, så jeg har ikke noget at bruge ærteskuddene til, så de må desværre bare kasseres. ![]()
Hvis der er en lokal facebookgruppe for det område, hvor du bor, kan du jo annoncere dem til gratis afhentning
Der kan sagtens være nogen i nærheden, der ville få glæde af dem.
Ellers fin service fra Nemlig.com.
Jeg er ikke på Facebook, så det er desværre ikke en mulighed n ![]()
Har fået en stor pose ærter af min far han har haft med hjem fra en gårdbutik ved Ringkøbing. Er du sviller hvor er de gode!
Ærteskud kan også bruges som grønt/pynt på madder. Jeg havde selv bare spist dem snack, hvis jeg ikke havde andet at bruge dem til. ![]()
Jeg prøver - har også tænkt på at købe en bøtte kartoffelsalat - mon ikke de også kan
bruges der ?
Min yngste fylder 18 år i dag. ![]()
Bestemt! Det ville jeg i hvert fald synes godt om. ![]()
Det ksn de i hvert fald
Tillykke til din yngste ![]()