O O Tanker i juni 2026 O o

Rigtig god tur til dig :blush:

2 Synes om

Rigtig god tur :heart:

3 Synes om


Ny dørmåtte anyone? :eyes:

10 Synes om

Min mor har sagt hun kendte en sød pige der hed Tanja og som døde i en ulykke og derfor blev jeg døbt Tanja.

7 Synes om

Øv, nu opdaterede jeg til den nye iOS, og jeg kan alligevel stadig ikke skrive på KG fra min mobil. Feltet til at trykke “svar” er der simpelthen ikke :venter:

5 Synes om

Det er lidt sjovt, for jeg har også iPhone og jeg kan sagtens

3 Synes om

Øv, har godt nok ikke iphone, jeg kan sagtens skrive, men har problemer med at citete på flere indlæg samtidig

3 Synes om

Savner I mig allerede?
Jeg er godt ankommet til Island … dog er min bror og svigerinde smuttet i sommerhuset, så jeg er alene på pinden … så meget for gensynsglæden :venter:
Ejj … de kommer retur søndag.
Jeg har sat ovevågningskamera op i min stue for at holde øje med kattene (og min kattepasser ) og har set alle kattene gå igennem stuen her i formiddags :ok: … det giver lidt mere ro i maven at se dem være tilstede og i live :heart:

18 Synes om

Selvfølgelig :cry: men nogle billeder vil måske gøre savnet lidt mindre…? :thinking::sunglasses:

6 Synes om

Værsåartig …

20 Synes om

Øv :frowning: Men det er da underligt, at det tilsyneladende kun rammer dig. Og Katia.

5 Synes om

1000 tak! :pray:
Og den iskandske natur er garanteret også bare voldsomt opreklameret… :sunglasses:

6 Synes om

Og katte har de heller ikke deroppe… :wink:

5 Synes om

Øv gad godt at have været en tur til frisør inden min fødaelsdag…

Men priserne er steget helt vildt siden jeg var afsted sidst og nu koster de billigste omkring 450 kr :flushed:

3 Synes om

Aslan var ikke enig med mig i der skulle klippes klør.

6 Synes om

Jeg har jo ikke været nogen steder endnu (og er heller ikke på turistrejse) men jeg tog billeder ud af vinduet i går, da vi kom ind over Grindavík … jeg havde ingen fornemmelse af, udfra de billeder jeg har set, hvor stort område der er dækket af ny lava efter de vulkano-udbrud der har været :flushed:

12 Synes om

Er folk stadig evakueret derfra?

3 Synes om

Jeg er ikke helt sikker på, om der stadig er forbud … men der er vist ikke så mange der er flyttet tilbage.
Der er åbne restauranter og andet erhverv … det er blevet turistattraktion, så nogen skal jo plukke penge af turisterne :cool:

5 Synes om

Idgie din skovl… du har spist for 100 kr dåsemad og efterladt indpakningen som et spor ala hans og grethe…
De der flydende dåsemad fylder åbenbart minimalt i en idgie mave…

Så nu bliver de gemt meget væk og pakket ind i noget hun ikke kan bryde op

12 Synes om

Min brors kat …

16 Synes om