Rigtig god tur til dig ![]()
Rigtig god tur ![]()
Min mor har sagt hun kendte en sød pige der hed Tanja og som døde i en ulykke og derfor blev jeg døbt Tanja.
Øv, nu opdaterede jeg til den nye iOS, og jeg kan alligevel stadig ikke skrive på KG fra min mobil. Feltet til at trykke “svar” er der simpelthen ikke ![]()
Det er lidt sjovt, for jeg har også iPhone og jeg kan sagtens
Øv, har godt nok ikke iphone, jeg kan sagtens skrive, men har problemer med at citete på flere indlæg samtidig
![]()
Savner I mig allerede?
Jeg er godt ankommet til Island … dog er min bror og svigerinde smuttet i sommerhuset, så jeg er alene på pinden … så meget for gensynsglæden ![]()
Ejj … de kommer retur søndag.
Jeg har sat ovevågningskamera op i min stue for at holde øje med kattene (og min kattepasser
) og har set alle kattene gå igennem stuen her i formiddags
… det giver lidt mere ro i maven at se dem være tilstede og i live ![]()
Selvfølgelig
men nogle billeder vil måske gøre savnet lidt mindre…? ![]()
![]()
Øv
Men det er da underligt, at det tilsyneladende kun rammer dig. Og Katia.
1000 tak! ![]()
Og den iskandske natur er garanteret også bare voldsomt opreklameret… ![]()
Og katte har de heller ikke deroppe… ![]()
Øv gad godt at have været en tur til frisør inden min fødaelsdag…
Men priserne er steget helt vildt siden jeg var afsted sidst og nu koster de billigste omkring 450 kr ![]()
Jeg har jo ikke været nogen steder endnu (og er heller ikke på turistrejse) men jeg tog billeder ud af vinduet i går, da vi kom ind over Grindavík … jeg havde ingen fornemmelse af, udfra de billeder jeg har set, hvor stort område der er dækket af ny lava efter de vulkano-udbrud der har været ![]()
Er folk stadig evakueret derfra?
Jeg er ikke helt sikker på, om der stadig er forbud … men der er vist ikke så mange der er flyttet tilbage.
Der er åbne restauranter og andet erhverv … det er blevet turistattraktion, så nogen skal jo plukke penge af turisterne ![]()
Idgie din skovl… du har spist for 100 kr dåsemad og efterladt indpakningen som et spor ala hans og grethe…
De der flydende dåsemad fylder åbenbart minimalt i en idgie mave…
Så nu bliver de gemt meget væk og pakket ind i noget hun ikke kan bryde op