. o O Tanker i juni

Tidligere i dag luftede tre børn en ung mco (lignede det. En fin f/g med sølv) ude foran vores hus. Den trak for at komme i ly af husene :confused: Heldigvis samlede en af dem hende op.

Lidt senere kom de forbi, da vi skulle ud og handle. Jeg prøvede på en pæn måde at forklare dem, at katten ikke var tryg og foreslog at de lod den styre, hvor de skulle gå hen. De var ikke helt tilfredse med mig, men håber, de gik hjem med hende.

5 Synes om

om 16 dage bliver min kæreste og jeg de heldige ejere af en lille skønhed <3

Vi får en tæve fra dette kuld :slight_smile: Dog er det ikke bestemt endnu, hvilken . Vi glæder os helt vildt.

16 Synes om

Det skal jeg have :grin:
Sælger: Det er dig med kattehaven, ik’?
:cool: #crazycatlady

6 Synes om

Hvad er det for nogle små rullestege? :heart:

1 Synes om

10 stks. små golden retrievers :slight_smile:

Vi glæder os sindsygt meget :smiley:

14 Synes om

Der bliver sprængt med dynamit et sted i nærheden … det giver nogle ordenlige knald og huset hopper og ryster :surrender:
Kattene er selvfølgelig rigtig bange og gemmer sig :worried:

Det var åbenbart ikke dynamit alligevel: Mystiske kæmpebrag ryster landsdel – Ekstra Bladet

2 Synes om

Det har gennembrudt lydmuren for tæt på folk mon? :gruble:

Her kom der to brag indenfor ca. 10 minutter …

1 Synes om

Min mand hørte også et brag på nogenlunde samme tidspunkt som du gjorde. Jeg er åbenbart halvdøv, for jeg bemærkede ikke noget :slight_smile:

2 Synes om

Sjovt :wink:, den slags skete jævnligt i min barndom :sunglasses:.

1 Synes om

Har lige besøgt min søster. Hun kan næsten ikke være i sig selv af forventning og glæde, for om 4 uger er vi godt på vej til Australien :danse:
Hun er udviklingshæmmet (Hedder det stadig det, nu om stunder?) og har den der rene naive glæde over tingene. Jeg glæder mig SÅ meget til at rejse med hende og være med til at give hende den ultimative oplevelse :hjertehop:

23 Synes om

Jeg er pjattet med at Viaplay har fået så mange nye dokumentarer fra National Geographic :+1::smiley:

1 Synes om

Så er der booket vaccinedato til kattene, så de kan blive klar til Herning og kommende udlandsture. :smiley:

(så håber jeg bare, at jeg har talt rigtigt med, at 18. juni er tids nok :ups: :thinking: )

3 Synes om

Her kan vi sgu’ snart officielt kalde os avlsstation - svale-, solsorte- og gærdesmutteunger i stalden, gråspurve-, spætmejse- og musvitunger lige udenfor, fasankylliger og agerhønseæg i grusgraven, rålam og harekillinger på folden - og i går var der så lige en bisværm, der havde slået sig ned i hækken… :honeybee::honeybee::honeybee:

Sidstnævnte blev dog afhentet i går aftes, og er nu meldt installeret i nyt, godt hjem. :wink:

11 Synes om

Husk. 15 hele dage.

Det passer vel også så - sådan næsten for nøjagtigt :slight_smile:
Herning torsdag er dag 16 :slight_smile:

1 Synes om

Vi har ladet lemmen ud stå åben de sidste par nætter, så drengene kan være ude i de lune nætter… Det endte så med, at jeg var ude i nat for at tjekke, tælle og hive dem ind. Der var nogle lyde udenfor af et par katte, der i hvert fald ikke var glade for at se hinanden :confused: Det var heldigvis ikke vores, men nu kan pylremor her ikke lade dem være ude alene…

I JYRAK kan vi godt tælle til 15 :wink: Og hvis vi kommer i tvivl så tæller vi bare igen :slight_smile: Men vaccinationsfrist til Herning må hedde 21. juni.
VH
Susanne

2 Synes om

Må de ikke høre de andres grimme sprog? :wink:

Er du bekymret for at de i vrede vil være ligeglad med strømtråden og bare sætte over hegnet eller?