. o O Tanker i juni

Evt. at de bliver sure på hinanden og kommer op og slås med hinanden pga de lyde. Det kan jeg huske at fx Lis Dahlstrøm havde store problemer med.

Uf. :disappointed: Jeg har her til morgen været nødt til at efterlade min store tykke kat hos dyrlægen så han kan få tømt blæren og blive udredt for hvad der gør at han har haft svært ved at komme af med urin det sidste døgns tid.
Jeg synes slet ikke at det var rart at køre fra ham! Jeg ville helst bare være blevet der og holde ham i poten :brist:

5 Synes om

Nu kommer vi jo torsdag :smiley:

:kram:

1 Synes om

Zooplus kan godt lide mig når jeg har killinger i huset :open_mouth:

Fiona æder grotesk meget, men sådan er det når der ligger 7 fedlinge og tager fra.
Så lige bestilt for en mindre formue, igen, på zooplus.

Ja de fedlinge kunne også godt begynde at spise lidt selv, der var to der spiste smatmad i går, men mors fløde er nu bare lækkert og hyggeligt.

2 Synes om

Nu er han blevet opereret og har fået fjernet en håndfuld “grus” fra en meget irriteret blære. Stakkels min lille store tykke kat :ked:
Jeg kører ud til ham med en god nullerput og giver ham lidt kys og kram lidt senere når han er lidt mere vågen. Dyrlægen vil gerne beholde ham til imorgen, så de er sikre på at han kan tisse selv og de kan få tjekket om de lidt skæve nyreværdier retter sig.

9 Synes om

:troste:

1 Synes om

Begge dele… Har ikke lyst til, at ekstra frihed skal give interne problemer…

4 Synes om

Mine er også forment adgang til haven om natten … jeg hører tit enten hunkatte i løbetid, eller katte der enten slås eller parrer om natten og det behøver mine katte ikke komme tættere på

2 Synes om

Håkon var så venlig at kaste en spolorm op på mit skrivebord :nauseated_face:, så nu får alle fem katte for en sikkerheds skyld en ormekur. Vi skal have nyt køleskab, og min computer skal have ny harddisk. Godt man har noget at bruge sine penge på …

3 Synes om

Mon ikke der kan blive plads i budgettet, til en Burmeser til efteråret … :flojte:

4 Synes om

Mimi æder som en hest og der en endda en uge til, at hun skal føde. Heldigvis vil hun kun spise tørfoder, men hun har snart tømt mit sparsomme lager.

4 Synes om

Rigtig god bedring med ham @NinaA :kram:

1 Synes om

God bedring med tyksakken (hvem af dem er det nu lige?) :kryds:

1 Synes om

Tak :heart: Det er Skofus der er den store tykke.
Silas er den lille dumme og Puffe er den lille grimme :laughing:

Skofus er min hjertekat og jeg har det SÅ ringe med at han skal være helt alene et fremmed sted med drop, forbindinger og krave indtil jeg forhåbentlig må hente ham hjem imorgen eftermiddag. :ked:
Jeg var ude hos ham for en times tid siden og aflevere en af hans egne nullerputter og da var han stadig noget groggy af bedøvelsen men syntes tydeligvis at det var rart at se mig. Min stakkels dreng :brist:

8 Synes om

Nyt fra de århusianske dyrlæger:
Århus Dyrehospital skal ikke længere have almindelige kunder der kommer til vaccination mm, de skal udelukkende tage imod dyr på henvisning.

Østergaard får så nok til gengæld en masse ny “almindelige” patienter.
Østergaard har så fortalt mig at de dropper deres CT-scanner, så må de sende dem til ÅD.

Alle dyrlægers drøm - at være henvisningshospital! Og det kan jeg da godt forstå; der er langt flere penge i henvisningspatienter der skal have den helt store omgang. Nogen skal jo betale for det der flotte byggeri, og det kan de almindeligt dødelige ikke med alle sine småting… Man får aldrig det samme forhold til faste kunder på den måde, men det er jo et fravalg de har lov at træffe.
VH
Susanne

3 Synes om

God bedring til Skofus :hjerte:

1 Synes om

Øv, hvor irriterende! Gad vide hvor meget det er Anicura bag det :thumbdown:

Også min tanke