Stort tillykke med Vaffel ![]()
Jeg bliver så glad af dine opdateringer om Leo, han lyder til at være lige den kat, dig og Vaffel manglede og I lyder til at være lige dem han manglede ![]()
Stort tillykke med Vaffel ![]()
Jeg bliver så glad af dine opdateringer om Leo, han lyder til at være lige den kat, dig og Vaffel manglede og I lyder til at være lige dem han manglede ![]()
Hvorfor sætter folk noget til salg på dba, uden at tjekke om der er henvendelser? … ![]()
Lige nu bliver jeg ignoreret af to forskellige sælgere … ![]()
Nu har jeg skrevet til en 3. og hvis jeg heller ikke får svar denne gang, begynder jeg at tro, systemet ikke sender mine forespørgsler videre … ![]()
Jeg er i den modsatte situation - modtager mails fra forskellige, der spørger til hvorvidt diverse varer stadig er til salg.
Udfordringen her er så, at jeg ikke har noget til salg… ![]()
Masser - men ikke til salg… ![]()
![]()
Så skønt et syn ![]()
Det er det eneste jeg savner fra gården, at se vildtet i haven.
Det er bare så fantastisk en oplevelse ![]()
hvert gang
Da jeg stod op kunne jeg se, min 3. forespørgsel var blevet læst, men ikke svaret på … og nu er annoncen slettet, så det er blevet solgt til anden side. Fair nok, bortset fra det med ikke at svare … ![]()
Men det er lykkedes mig at finde - og købe - et enkelt batteri på Vinted ![]()
Det ene batteri til min pæneklipper er helt dødt og det er irriterende at skulle holde pause fra græsslåning, mens det brugbare batteri lader igen … ![]()
Øv altså… Jeg bestilte bl.a. kattegrus fra Zooplus og det er kommet i dag. Igen var en af poserne gået i stykker, så der var løst kattegrus i hele kassen. Det er bare så træls og det sker stort set hver gang jeg bestiller kattegrus.
Jeg har også bestilt mere vådfoder og noget legetøj til drengene. Jeg har også bestilt et forholdsvis stort kradsetræ til dem. For Leo vil rigtig gerne op i højden og meget gerne kigge ud af vinduerne, så nu kommer der et kradsetræ til ham, der kommer til at stå så han kan kigge ud af stuevinduerne. Det var dog ikke med i dag desværre, så han må vente lidt endnu
Til gengæld kan jeg ikke klage over deres kundeservice. Ikke 10 min. efter jeg havde sendt en klage med fotos, fik jeg en mail retur med en undskyldning og en refusion. Det er go’ service ![]()