Tak @line_refsgaard ![]()
Du er fantastisk ![]()
Tænk engang for 17 år siden blev jeg mor… Hvor bliver tiden dog af ![]()
Stort tillykke med din skønne datter
![]()
Jeg havde besluttet mig for, at inden jeg stillede mine udstillingstelte væk/pakkede dem i bilen til den kommende weekend skulle de allesammen have en tur med damprenseren - og først støvsugeren for at tage det værste grus m.v.
Så jeg tog den første med ud på badeværelset, gik igang med støvsugeren og ja, jeg VED godt, Kissy ææææælsger støvsugeren, men jeg havde sgutte regnet med, at hun også har et kærlighedsforhold til damprenseren, selv når den er på fuldt tryk!
Si’r det bare - den side af familien er ikke helt almindelig
![]()
Selvfølgelig, ha ved du forventet andet?
Selvfølgelig ![]()
Onde dig…
Og her gik jeg og troede at det var arbejde i markerne der gjorde at hun skulle blive inde
Ja jeg var meget ond
Men ville ikke risikere, hun var på mus jagt når vi skulle til dyrlægen
Overskrift fra Sjællandske: Risiko for køer ved dyrskue …
![]()
No shit, Sherlock…
![]()
![]()
Den største udfordring ved dyrlægebesøg er ikke selve besøget, men al logistikken op til…
Det er sgu’ noget lettere med hestene! ![]()
Ja selvfølgelig ![]()
Jeg blev enig med mig selv om, at jeg fortjente en kold øl ![]()
Jeg henter en dåse Slots i køleskabet, knapper den op og tager en god ‘‘glugg-glugg’’ slurk … for så at finde ud af det ikke var en Slots, men en Pepsi Max! ![]()
Jeg holdt op med at drikke sodavand for ca. 20 år siden og kan slet ikke have det søde stads i min mund og da slet ikke, når jeg forventer en bitter smag … ![]()
Da jeg hentede Leo, fortalte tidligere ejer at han aldrig lagde sig på skødet af nogen. Han kunne godt ligge ved siden af hende i sofaen, men kom aldrig op til hende. Det er for så vidt også det jeg har opserveret herhjemme - indtil nu. For i aftes kom han op og lagde sig på min brystkasse, mens Vaffel lå og puttede mellem mine ben. Han lå der det meste af en time og spandt mens jeg nussede ham. At min arm til sidst sov, gjorde absolut ingenting og han måtte hjertens gerne have ligget der en time mere ![]()
Jeg er så usigelig glad for at han er flyttet ind her hos mig. Han giver både Vaffel og mig så meget og det er jo næsten en fødselsdagsgave til Vaffel, for han fylder faktisk 12 år i dag ![]()
Stort tillykke Vaffel med de 12 år ![]()
Tillykke til dig med din dejlige skønne Vaffel ![]()
Enig, så enig
Og så skal jeg lige have med. I den beregning en der kan køre med mig og mis ogdå, samt komme tidligt hjem
Så blev jeg sgu lige rørt. ![]()
Hvor er det fantastisk at høre dig fortælle om Leos indtog i dit og Vaffels liv og hjem. Hvor er det godt at I fandt hinanden.
Og stort tillykke med fødselsdagen til Vaffel! ![]()