Some like it hot ![]()
Set i Silvan, mens jeg ventede på at betale ![]()
Det er så kun en styrke 4, men man skal jo ikke sætte sit lys under en skæppe - har jeg hørt…
![]()
Jeg ville dog stadig foretrække den frem for scotch bonnet, som stod til styrke 20 på skiltet! Der er grænser for, hvad min mund kan holde til ![]()
Og jeg er enig - ingen af mine er over 7, og en af favoritterne er den her.
Fordelen ved de mildere er, at man får mere smag, da der kan bruges meget mere - og så kan man jo altid spæde med lidt fra en stærkere, hvis der skulle være behov for mere krudt… ![]()
Nu tænkte jeg, jeg hellere måtte se Grand prix, når han er sådan talt op. Det er mange år siden jeg har set det sidst, og det fortsætter sådan ![]()
Grand Prix har ikke været min kop te i mange år, men jeg må sige, at hans indslag er det mest “Grand Prix-agtige”, jeg har set fra Danmark i rigtigt mange år. Så jeg tænker, at jeg bevæger mig mod fjernsynet snart, så jeg kan se afgørelsen ![]()
Jeg sidder og ser det. Synes at Sørens sang er mega god og klart den bedste de har vist indtil videre.
Som barn så jeg altid melodi grand prix, som vokse faldt jeg fra. Men for nogle år siden begyndte jeg at se det igen, og synes det er flere gode i år. Og den danske sang er da det bedste vi har deltaget med i flere år.
Danmark
eller Cypern
Syntes jeg er de bedste.
![]()
Nu hvor Danmark ikke vandt, synes jeg det var fint at Bulgarien vandt. Det er et sjovt og festligt nummer. ![]()
Australien og Finland som ellers også var favoritter og klarede sig godt, syntes jeg var SÅ kedelige.
Jeg har lige købt meget dyr rengørings værktøj
Men hold op. Det er alle penge værd
Denne her vindues vasker, som jeg så ikke bruger til vindues vasker
Og fået 5 bløde klude til
Sådan rigtig vamset og de kan støvsuges
Denne her
Som kan blive så lang her
Jeg bruger den til og køre over alt på vægge og lofter til spindelvæv, ja det avler vi ![]()
Og bag ting, efter brug støvsuges kluden og den er ren igen
Købte 5 klude
Har planer om en klud skal bruges til og vaske væggene
Hver dag, køre jeg lige lige i en rum eller to
Jeg kan nå alle steder fra gulvet
Allerede nu, ser jeg det gør noget
Ja moppe hoved, stang, 5 klude
Det kostede 530 kr, men de er alle pengene værd
sikke en luksus for mig tid
Ja jeg sad også og håbede på Bulgarien til sidst. Men alle andre end Israel.
Men det her beviser bare, at man ikke skal lytte til bookmakerne, og det synes jeg at medierne var slemme til i år.
Den ser god ud - hvad er mærke?
Det er vican
Normalt er der ikke den lange skaft til den lille moppe hoved
Men det kan man selv sammensætte
For mig er det perfekte
Tak - jeg vil jeg prøve at finde. Jeg kan også godt lide at tørre vægge og lofter af ![]()
Ja det er der jeg købte den automatiske kattebakke jeg har. Har været enormt imponeret over deres kundeservice indtil nu faktisk.
Jeg går og småsnakker til både robitplæneklipper og Simba, hvis robotten er på arbejede…
Og jeg tjekker tit om den er hjemme eller ej
Jeg kan se dens hjem fra mit køkkenvindue ![]()
Er det mon normalt, at det koster ekstra at have en vet.sygeplejerske med til at holde katten ved hjertescanning ![]()
Mitten fik konstateret en mislyd på hjertet ved årligt sundhedstjek i fredags og er henvist til scanning på et andet dyrehospital. Jeg ringede for at bestille tid og blev lidt overrasket over beskeden om, at vil skulle komme to personer for at holde katten under scanningen - ellers koster det ekstra. Men det må det så gøre, da jeg ikke lige har nogen i nærheden, jeg vil bede om at tage en formiddag fri til det. Fair nok, at sygeplejerskens tid selvfølgelig også er noget værd, men jeg troede - måske naivt? - at det var inkluderet med en prof. katteholder til at bistå ved sådan en undersøgelse ![]()
Edit: Han er forsikret, og jeg går ud fra, at Agria dækker undersøgelsen (prøvede at ringe, men de havde lukket for i dag), så spørgsmålet er nok mest principielt ![]()
Har godt nok ikke erfaring med hjertescanning, men bla. tandbehandling involverer jo også hhv. dyrlæge og veterinærsygeplejerske, og det bliver der da ikke charget ekstra for - og helt generelt ville jeg forvente at klinikken stiller op med nødvendigt personale, til de behandlinger de udbyder…