. o O Tanker i maj

:thumbup: så er hegnsmaterialerne blevet leveret!
Og jeg fik lige pulsen godt op et øjeblik da jeg havde været rundt i haven for at tjekke om div. planter havde klaret nattens kulde og blæst. Da jeg vendte mig om for at gå tilbage til terassedøren, gik Silas og Puffe rundt på terassen og Skofus stod i dørsprækken og overvejede at joine dem. Så jeg fik lige lynhurtigt indfanget et par katte og skubbet døren i hovedet på en tredie :panik:
Må lige have en snak med dem om at bare fordi hegnet nu er på matriklen, så betyder det ikke at haven er kattesikker :laughing:

6 Synes om

Venter ved frisøren, sidste stop på en skøn dag i Tylstrup/Aalborg :slight_smile:

Trænger gevaldigt til blive klippet! Har ikke været afsted siden 14. December :open_mouth:
Men har ikke taget mig sammen til at skifte frisør endnu - og nu havde min vante frisør tid i dag :ups:
Men herefter skal jeg vist have fundet en ny i Thisted, det er liiiidt bøvlet at køre til Aalborg for ar komme til frisør :hoho:

3 Synes om

I dag da Tommy skulle om i haven fik han et chok…
Fiskehejren stod ude i koibassinet :scream:

Jeg river hovedet af den hvis jeg får fat i den…sagde han :scream:

Vi må håbe at den holder sig væk herfra…

3 Synes om

Fik den taget nogle fisk?
Havde i jeres falske hejre oppe?

En del af mig er fascineret af dem en anden del af mig synes de er alt for tyvagtige…

1 Synes om

Vi kan ikke lige se om der mangler nogle fisk.
Ja, vi har den falske hejre oppe.
Vi har ikke flyttet rundt på den længe, men gjorde det straks…håber det hjælper.
Det er første gang vi har set en her i bassinet.

Ja, jeg syntes også om hejren, den er flot…men bare den vil holde sig fra vores fisk :smile:

2 Synes om

I må sætte et adgang forbudt skilt op - og så håbe, at den kan læse :nix:

1 Synes om

Jeg håber at den så bare har luret at den falske stod alt for stille…

1 Synes om

Ja…men vi er blevet enige om at nu kommer vi til at lave tråde som går over vandet.
Det er ikke særligt pænt men den skal ikke æde vores fisk :smiley:

2 Synes om

Selvfølgelig skal den ikke det - men man forstår den jo godt - dejlig nem mad lige til at gå til. :grin:

Men når nettet kommer op må den jo finde andre fiskepladser !!

1 Synes om

Ja, helt enig…det er lidt ligesom…tun i dåse for den jo…nemt at gå til :smile

2 Synes om

Jeg syntes de er skræmmende og de larmer, er man så uhedig at der er flere der slår sig ned i skoven, så dør skoven, den kan simpelthen ikke tåle der bæ

Så er de tændt masser af lys i lysinterner drivhuset…så håber vi på at agurker og andet klarer sig i kulden i nat…og herinde…der fyrer vi igen…

2 Synes om

Herovre har vi haft flere haglbyger i løbet af idag og her til aften også snevejr! :fryser:

1 Synes om

Vi har haft sol, overskyet, regn, hagl, sne og blæst.

2 Synes om

Ja, samme her. Meget omskifteligt

2 Synes om

Ja helt vild omskiftelig

Jeg tror, at vejrudsigten har holdt, hvad den lovede. Frostvejr i nat :frowning: Så må vi jo se, hvad der er gået til i denne ombæring. Desværre kunne jeg forstå, at det godt kunne blive ved i flere dage (eller nætter i det aktuelle tilfælde).

1 Synes om

Det lykkedes mig at slå græsset i forhaven mellem 2 haglbyger, men jeg kunne ikke nå at klippe kanter bagefter. Så det måtte jeg gøre, mens det haglede. Jeg SKAL bare have gjort al den slags i weekenden. Men nu er haven også næsten så klar, som den kan blive, til at jeg skal holde mig i ro.

Og nu stråler solen i øvrigt.

2 Synes om

… åh ja græsset.
Det håber jeg får ordnet i morgen.

Men her overlevede krydderurterne fint torden- og haglvejret i går i morges :slight_smile:
Hurra for ægte Thy-vejr. Mens andre fik minusgrader og sne, nøjedes vi med plus et par grader og hagl :slight_smile: heldigvis ingen frost :smiley:

Hvis man nu havde en papegøje der hed Andrea og ville finde en mage til den…og den IKKE måtte hedde Kaj…hvad var så et rigtig godt navn?