. o O Tanker i maj

Pas på med at gøre den slags for meget.

Min far siger, at min mor siger beroligende lyde og synger for ham i søvne :smile::heart_eyes:

1 Synes om

Ja, det har du så misforstået :rock: I hvert fald når det gælder den slags :smiley:

Godt, du har LouLou-barnet at øve på :wink:

2 Synes om

Har han overvejet at holde op med at tude?

1 Synes om

:laughing:

Det gør han heldigvis ikke. Det er nok, at han sover meget uroligt :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Argghhh… Hvorfor skal det være så sk*de svært at finde en ordentlig, brugt cykel :argh:

Måske er det noget vi skal tilføje til ordensreglementet: Hvis du planlægger at blive mormor og mor i samme år, SKAL community orienteres senest 3 måneder inden førstefaldende terminsdato.

7 Synes om

Det kan man roligt indføre, jeg har i hvert fald ingen indvendinger :tihi:

4 Synes om

Kære landmand - NOT cool!
Jeg skal op lidt i fire i morgen tidlig. Drop det slåen græs på den her tid af døgnet!

… jeg skal i seng og sove om 1,5 minut …

Prøv evt. Egå Produktionsskole. De sætter cykler i stand som har været stjålet, men hvor forsikringen er udbetalt. Der kan man tit få en god kvalitetscykel til rimelige priser. (Er man ikke til en af de cykler de har i stand pt, kan det dog tage lidt tid)

1 Synes om

Kære fys, jeg kan ikke lave mine øvelser i dag. Jeg skal bruge sengen og stolen ved væggen, men der sover en kat i dem begge. VH CCL

9 Synes om

Fedt tip Eva. Tusind tak :thumbup:

1 Synes om

Jeg har lige givet Finn solcreme på ørerne. :grin:
Min mand synes, at de var blevet lige vel lyserøde efter en lang formiddag i solen i går.

En lidt langhåret Bambina skælder ud på en krage … krage kan udskiftes med Spotty :sunglasses:

5 Synes om

Hvor er den sjov…typisk hoodie lige at være sådan ‘jamen så går jeg’ og så alligevel vil have det sidste ord ude fra kulissen :laughing:

Her kan kragerne kende forskel på kattene og ved hvem de skal passe på…jeg kan høre på deres kald hvem af kattene der er i baghaven…

3 Synes om

Frygter lidt hvor mange killinger Sine popper om en måneds tid… Siden parring har hun taget 1500 gram på, og termin er først 8/6 :see_no_evil::scream:

2 Synes om

I den familie er alt under 5 under achievement :wink:
VH
Susanne

3 Synes om

Seriøst?? :scream: Og her gik jeg og håbede på MAKS 3 :joy::joy: på den anden side, Mads bliver lykkelig hvis der kommer mere end 3, for så er der flere at vælge imellem om hvem der bliver hjemme, hvis der altså kommer tøser…

Skal I have varme hveder i aften?
Vi skal ihvertfald :grinning:

Ja de er købt ind :wink:

1 Synes om

Hvorfor var jeg sikker på det var i morgen? :thinking: