. o O (Tanker i marts)

haha det er altså så fin en nørde opslag :slight_smile:

Men tillykke med dutterne - hvad kan der forventes af farver?

2 Synes om

Lilla og atter lilla :grin: og så tabby eller helmasket.

1 Synes om

Og lilla vil du gerne eller?

Jeg har intet imod lilla, men vi har jo netop købt en anden farve for at komme lidt væk fra ‘kun’ lilla :upside_down_face: jeg kan lide alle farver men med 2år hvor vi kun har fået lilla sååååå glæder jeg mig nu til Bell og de andre (brun & Chokolade) skal parres. Men sådan er det når man har Lilla hankatte og blå/lilla & Chokolade hunner.

2 Synes om

Tror vores høns har kunne mærke, vi får nogle ekstra dage hjemme. Hehe
Vi kommer langt på mel, gær og æg :laughing:

Michael er hjemme den næste uge.

2 Synes om

Så er det ved at være sidste chance for at deltage i denne uges konkurrence :slightly_smiling_face:

Ja-ja…
Så røg jeg sgu’ også med på den nye “hamsterbølge”… :see_no_evil:
Har nu besøgt samtlige dyrhandlere i området. (lidt underligt at der ikke var kø).

Er nu oppe på 109 hamstere og så var det at det slog mig… Hva’ fanden ska’ jeg bruge dem til…

Der er næsten ingen kød på dem og de smager ikke særlig godt.

Tørrer man sig i røven med en af dem… så bider de…:see_no_evil:

Fatter simpelthen ikke det der hamster halløj :woman_shrugging:t2::flushed:

:rofl::rofl::rofl:

6 Synes om

Nu virker mig Netflix pludselig ikke … for pokker da også … det påstår min mail ikke har en konto derinde … øhhh - brugte den i går aftes, ja sågar kl 4 i nat!

Og supporten kan de kun klare på engelsk med ekstreme ventetider …
indtil nu har den sagt 15 minutters ventetid i godt 20 minutter …

Bare det bliver lidt sol og lunt vejr i morgen …
Så kan vi gå ud i haven og kattegården og få ordnet en masse :slightly_smiling_face:

Køre nogen steder skal vi bestemt ikke, er så bange for at Tommy for raget det corona til sig…så…ud og få gjort det hele forårsklart…hvis vejret arter sig :slightly_smiling_face:

2 Synes om

De bliver ikke glade for at få mig i telefonen i morgen!

1 minuts ventetid i en time!

F**k Netflix!

Jeg kan høre dem velkendte klokke fra Hjemis bilen :flushed:

Det er vigtigt viden - at vi (heller) ikke kommer til at mangle is :rock:

Til gengæld er folk begyndt at hamstre vådservietter, nu hvor håndspritten er udsolgt. Vådservietter virker (iflg. sagkundskaben) stort set ikke bedre end toiletpapir som beskyttelse som coronavirus.

1 Synes om

Jeg tænkte mere at jeg VIRKELIG ikke kan forstå hvorfor de kan få lov til at køre rundt.

Nej, vådservietter er er jo ikke desinficerende, du kan lige så godt beuge en våd vaskeklud

Butikkerne har jo også stadig åbent, og jeg tænker, det er mindre risikabelt at gøre sine indkøb udendørs ved ismanden end inde i Netto :slight_smile:

3 Synes om

Jo men butikkerne er jo mere nødvendigt end hjemis er

Jeg er som sådan ikke bekymret for mit eget helbred i alt det her, men jeg bekymrer mig om det ender så galt at hospitalerne ikke kan følge med. Jeg bekymrer mig over, hvad det sker med mange danske virksomheder, der i værste fald går konkurs.
Helt lavpraktisk er der ikke den store ændring hos os. Fra mandag skal vi skrive det store afsluttende projekt, det skulle vi gøre hjemme de næste 14 alligevel :slightly_smiling_face:
Derefter er der en uges praktik, det foregår på min arbejdsplads, bare på kontoret i stedet for i plejen og så er der påske :slightly_smiling_face:
Det jeg dog er meget opmærksom på er, hvis jeg skal kunne blive ved med at arbejde, så må jeg være meget opmærksom på, hvor og med hvem jeg færdes :slightly_smiling_face: Men det er da et lille offer at gøre, hvis man tænker på, alt den panik og ståhej der generelt er :slightly_smiling_face:
Jeg handler til nogle dage af gangen og når der er så få i butikken som muligt. Vores næste arrangement er en konfi slut april. Jeg håber på vi kan deltage, eller så må vi jo bare lade være :slightly_smiling_face:
Så i lille Bælum på Agerbjerggård tager vi det stille og roligt, vasker vores hænder og bruger den sunde fornuft :blush:

3 Synes om

Helt enig.

og lige netop det er desværre blevet skyllet ud og folk panikker og hamstrer og peger fingrer af hinandens valg. Det er ikke smukt for tiden, men mon ikke folk snart slapper af og finder den sunde fornuft frem igen.

1 Synes om

Har lige set denne udsendelse på dr.dk: https://www.dr.dk/drtv/se/kattekillinger_175995
:gruble: … en fuldfarvet blå siameser, der ikke engang ligner en orientaler, men mere en Russian Blue … og en cremefarvet killing der bliver rød med hvidt som voksen … :gruble:

1 Synes om

Og killinger skal fjernes fra deres mor mellem 2-3 mdr fordi de bedre falder til i er nyt hjem før de er 9 uger :rage:

Jeg får kun en sort skærm, når jeg går på linket