. o O (Tanker i marts)

Hold da op :thinking: jeg ville have et tilbud på gulv i hele huset, det tør jeg da slet ikke nu :money_mouth_face:

tror mest på han har været rundtosset og evt regnet mig for værende ude af stand til at regne :wink:

Det burde da ikke tage mere end en dag eller måske så da to for at lægge et nyt gulv.

Og tilbuddet var baseret på jeg allerede selv havde taget det gamle gulv af :wink:

Vi har fået tilbud på at få lagt fliser i resten af baggangen - den del der ikke er skadet. Fordi jeg tror ikke jeg kan holde tanken ud om 2-3 forskellige slags fliser i forlængelse af hinanden…! Der er ca. 20 m2. Pris kr. 30.000. Og jeg åd den! Og så må kassekreditten simpelthen træde til, for ellers bliver det aldrig til noget. VVSeren der var og lægge gulvvarme ud i den ende, der er ved at blive repareret spurgte hvorfor vi da ikke skulle have gulvvarme i resten. Jo ser du… prisen er allerede så rigeligt høj nok!!

1 Synes om

30.000 er også mange penge men fliser er dyre og det er væsentlig mere arbejdskrævende end at lægge klikgulve.

Jeg kan så godt forstå dig med at få samme fliser i hele rummet. Så 'glemmer du nok på et tidspunkt alt det rod I har været igennem.

Vi når langt den dag vaskemaskine og tørretumbler må komme indendørs igen - der går mindst 16 dage endnu :confused:

Nu er jeg endelig koblet på fibernettet og det virker :ok:
At vi havde aftalt kl. 14 og at teknikeren dukkede op allerede kl. 11:30 er en anden sag :rolleyes2:

4 Synes om

Skønt med noget solskin, det gør det lidt letter at komme i haven og få ordnet nogle hængepartier :see_no_evil:

Jeg nyder varmen i min vestvendte havestue.

Jer er dejligt varmt, kattene synes dog at det er uretfærdigt at døren til deres voliere er lukket.
At de kan komme derud fra vinduet i soveværelset er åbenbart ikke nok…

4 Synes om

Vi er selvfølgelig enige om, at forsikringsmanden er et fjols, når han har sagt, de dækker, når de ikke gør. Til gengæld synes jeg ikke, det er så overraskende, at forsikringen ikke dækker. Det er jo det samme, som når man ikke kan tegne en sygeforsikring, når man først er blevet syg. Som de siger i danmark, skal man skynde sig at melde sig ind, mens man stadig er rask.

4 Synes om

:danse: Røde dutter !

8 Synes om

haha det er altså så fin en nørde opslag :slight_smile:

Men tillykke med dutterne - hvad kan der forventes af farver?

2 Synes om

Lilla og atter lilla :grin: og så tabby eller helmasket.

1 Synes om

Og lilla vil du gerne eller?

Jeg har intet imod lilla, men vi har jo netop købt en anden farve for at komme lidt væk fra ‘kun’ lilla :upside_down_face: jeg kan lide alle farver men med 2år hvor vi kun har fået lilla sååååå glæder jeg mig nu til Bell og de andre (brun & Chokolade) skal parres. Men sådan er det når man har Lilla hankatte og blå/lilla & Chokolade hunner.

2 Synes om

Tror vores høns har kunne mærke, vi får nogle ekstra dage hjemme. Hehe
Vi kommer langt på mel, gær og æg :laughing:

Michael er hjemme den næste uge.

2 Synes om

Så er det ved at være sidste chance for at deltage i denne uges konkurrence :slightly_smiling_face:

Ja-ja…
Så røg jeg sgu’ også med på den nye “hamsterbølge”… :see_no_evil:
Har nu besøgt samtlige dyrhandlere i området. (lidt underligt at der ikke var kø).

Er nu oppe på 109 hamstere og så var det at det slog mig… Hva’ fanden ska’ jeg bruge dem til…

Der er næsten ingen kød på dem og de smager ikke særlig godt.

Tørrer man sig i røven med en af dem… så bider de…:see_no_evil:

Fatter simpelthen ikke det der hamster halløj :woman_shrugging:t2::flushed:

:rofl::rofl::rofl:

6 Synes om

Nu virker mig Netflix pludselig ikke … for pokker da også … det påstår min mail ikke har en konto derinde … øhhh - brugte den i går aftes, ja sågar kl 4 i nat!

Og supporten kan de kun klare på engelsk med ekstreme ventetider …
indtil nu har den sagt 15 minutters ventetid i godt 20 minutter …

Bare det bliver lidt sol og lunt vejr i morgen …
Så kan vi gå ud i haven og kattegården og få ordnet en masse :slightly_smiling_face:

Køre nogen steder skal vi bestemt ikke, er så bange for at Tommy for raget det corona til sig…så…ud og få gjort det hele forårsklart…hvis vejret arter sig :slightly_smiling_face:

2 Synes om

De bliver ikke glade for at få mig i telefonen i morgen!

1 minuts ventetid i en time!

F**k Netflix!