. o O (Tanker i marts)

Me! Hver gang! Så mine fingre var rene nok :slight_smile: Altså, inden jeg skrev under …

:question:

Hvorfor det? Der er ikke andre end mig (og min hustru), der rører ved de ting.

1 Synes om

Nej :slight_smile: Men når du eks går ind og ud af døre andre steder i dit hjem, forurenes dine hænder af håndtag etc. Du skal altid tænke på, at der altid er nogle der ikke har så god håndhygiejne som dig :slight_smile:

I min lokale Brugs, har de håndsprit og engangshandsker lige indenfor døren, til fri afbenyttelse. Det synes jeg er god stil

3 Synes om

Sprit givet god mening :+1:t2:

Jeg kom i tanke om at jeg havde en gammel kontorstol ude i skuret. Den skulle have været smidt ud, men var ikke nået så langt. Den er noget bedre at sidde på i længere tid end mine spisebordstole :slight_smile:

5 Synes om

Åh gud :woman_facepalming: Så er det ikke engang bare studerende, der er sendt hjem, der er slemme.

Jeg tror, det var alle aldersklasser, der var forsamlet der.

Så det gjorde jeg så, da jeg i dag var nede for at hente en næsten lige så livsnødvendig pakke som medicinen - kaffe til de næste 2 måneder! Jeg spurgte, om de havde noget, jeg kunne skrive på og havde min egen kuglepen klar. “Nej, men jeg kan skrive under for dig, hvis du ikke vil gøre det,” svarede ekspedienten - en anden end i går - surt.

Jeg kunne se, at der sad de samme fedtfingeraftryk på terminalen som i går. “Det vil jeg gerne være fri for,” sagde jeg en hel del mere venligt end ekspedienten. Så hun skrev under - det kan også være lige meget, for ingen kan jo alligevel læse det - og så gav hun mig pakken med et vrissent værsgo.

Det er altså den samme butik, der tidligere i dag havde et opslag på FB, hvor de indtrængende opfordrede folk til at holde afstand og være ansvarlige, når de købte ind :dokdok:

3 Synes om

Jeg har fået en mail fra skattestyrelsen om, at der var nye oplysninger, som blev taget med i beregningen af årsopgørelsen … tænkte at nu røg de kroner jeg skulle have retur, men nej sgu … beløbet blev næsten fordoblet :rock:

9 Synes om

Indrømmet - nogle gange er jeg knap så knøv :wink:

Jeg havde lige lavet en creme fraiche-dressing til min salat, da gutterne gør opmærksom på, at de altså også skal have mad. Så jeg finder Animonda Carny’en frem fra køleskabet, pøser noget på deres tallerken, serverer den, går tilbage til min salat og slikker skeen, som jeg brugte til dressingen.

Jeg glemte i skyndingen, at samme ske brugte jeg for 10 sekunder siden også til gutternes Animonda Carny… :sweat_smile:

Mums! :smiley:

10 Synes om

Den her udfordring på FB med gamle billeder er simpelthen skide sjov. :smile: Det er egentligt ikke det enkelte billede, men det man finder albummet frem og får set alle de gamle billeder :smile: Lars og jeg har lige ligget flad af grin Og enige om vi ikke nødvendigvis var scoremateriale dengang :joy::joy::joy:

6 Synes om

der er da mange af os pensionister der lever af kattemad…

5 Synes om

Der er dælme også godt med kød i de dåser :wink:

1 Synes om

Nu skulle du vel ikke indtaste din pinkode og uploade dit nemid for at få dem?

2 Synes om

Nope :wink:

2 Synes om

Jeg fik også ny årsopgørelse i dag - i stedet for 945 skal jeg have 1128 tilbage.
Jeg glæder mig til at købe et par tiltrængte, nye sko

4 Synes om

I år er jeg heldig med skatten, når vi er ovre alt dette corona, så skal vi nyde en god ferie :dans::dans::dans::dans:

2 Synes om

Jeg fik 200kg kattegrus i morges. Chaufføren havde handsker på og spurgte, om han skulle skrive under for mig på terminalen. Han var også så sød, at slæbe poserne ned af trappe til kælderen.

Jeg kørte min far til øjenlæge i dag og jeg slap for at sidde i venteværelset og kede mig, da pårørende ikke var velkomne, hvis der ikke var brug for dem. Jeg hyggede mig i bilen og fik hørt radio.

5 Synes om

Jeg blev helt nervøs for om jeg havde dummet mig. For besked om ændring i restskat kom på mail med en besked om at følge et link. Som så heldigvis endte på skat.dk, hvor jeg skulle logge ind med nem ID. :sweat_smile: Men det med skat plejer at komme i E Box, så jeg måtte lige tjekke afsender mail adresse osv. :sunglasses:

2 Synes om