. o O Tanker i marts

Ahhh jamen jeg tænkte jo straks på kattegale. :tihi: Men mente du burde have været her længere end mig, men kan aldrig huske det. Jeg har været bruger siden 01.05.11.

2 Synes om

Jeg har lige været inde og se Fredericia Friskoles opføring af Skater-øen.

Katja var Him Jawkins (og åbenbart også Wendy, og hvad de andre 2 unger fra Peter Pan hedder)'s mor Eleine.

Der var alt muligt blandet sammen og referencer til alt muligt andet :smiley:

10 Synes om

Tillykke med 10 års jubilæum på arbejdspladsen :flag: @galath


Selv præsident katten vil heller have kassen legetøjet var i :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Christmas at The White House with Willow Biden | The Dodo - YouTube

Har du en god katten i boksen/æsken billedet, køre konkurrence i denne uge :wink:


Undskyld @FinnFrodesNevoe håber det er i orden jeg " reklamere" lidt for din konkurrence, så der kan komme flere billeder

Med venlig hilsen

2 Synes om

Det var godt jeg tissede på den pind :flojte:
68782072_2144550579179436_7608358346650812416_n

15 Synes om

Julius’ mobilkamera er bedre end mit…

Katja gad ikke og var træt (laaaang dag med først general prøve, så lige en tur til præst og så tilbage om aftenen)

7 Synes om

Hvor ser det ud til de virkelig har gjort meget for det blev en god forestilling :smil:

Og hvor ser Katja skøn ud

Med venlig hilsen

2 Synes om

Det har de også, de lavede den på tværs af hele skolen og delte elever fra alle klassetrin op i forskellige hold…

Nogen var skuespillere, andre i bandet, mens nogen var i kor.

Nogen var PR-afdeling (lavede biletter, en “avis” og er program som man fik da man kom, nogen lavede kostymer og andre lavede kulisser og under forestillingen var der et hold der skiftede kulisserne så de passede til historien. :smiley:

4 Synes om

På gå tur i dag, så jeg årets første sommerfugl :blush: :butterfly:

Med venlig hilsen

7 Synes om

Så fik jeg købt insulin til Chili, stofskiftemedicin til Chili, allergifoder til Chili, kanyleboks til Chili - og om nogle dage kan jeg tilføje kanyler til Chili. Så må vi se, om der også stadig bliver råd til, at jeg kan spise hele måneden :roll_eyes:

7 Synes om

Lav evt. en stor portion chiligryde …

8 Synes om

Skulle i nogensinde være i Thisted så kig ind i antikvariat, så mange bøger, på så lidt plads, i så lille en butik, det var en oplevelse og hente en bog der. Ikke til mig selv, det var en oplevelse :smiley:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Det er fredag og der må stemmes

6 Synes om

Kender jeg en, der har Stegte grønne tomater på DVD, som jeg evt. må låne eller købe?

1 Synes om

Hvis du er låner på et bibliotek, kan du se den online på filmstriben. Og ellers er der flere der sælger den brugt på DBA. Skøn film i øvrigt. :slight_smile:

3 Synes om

Jeg har den … faktisk stadig pakket ind i plastik :ok:

2 Synes om

Vil du af med den?

1 Synes om

Lige nu har jeg ikke noget der kan afspille DVD, så den kan lige så godt rykke videre …

4 Synes om

Aiii hvor fedt :clap:t2: Tak :+1:t2: Du har min adr. men kan du ikke skrive pris og Porto i en besked :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Katja havde ikke lyst til at gå med Simba, men ville gerne aflevere flasker og købe ind til hun kan lave kage i aften :grin:

Nå men så får hun da også lidt frisk luft idag :smiley:

Så nu vil jeg lave aftensmad imens :smiley:

6 Synes om

Jeg var ude at køre på motorvej i går og var ude for en lidt chokerende oplevelse. Jeg kører på et tosporet stykke og bliver overhalet af en bil i ydersporet. Det sker hele tiden. 110 km/t er slet ikke hurtigt nok for de fleste :slight_smile: Da jeg kigger i bakspejlet, ser jeg endnu en bil komme flyvende bagfra - og jeg mener flyvende. Sindssygt høj fart - inde i nødsporet! :uha: Så bliver jeg og hele rækken af biler bagved og foran overhalet indenom i nødsporet - der absolut ikke er bredt nok eller i en stand, der egner sig til 200 km/t.

Heldigvis var det jo hurtigt overstået, men jeg var temmelig rystet bagefter. Der findes virkelig nogle sindssyge folk derude, der kan omdanne biler til potentielle mordvåben :s:

4 Synes om